Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415941/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00419622/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa przejezdości dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Barlinek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Barlinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810538988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barlinek@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barlinek.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadbarlinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie leśnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa przejezdości dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Barlinek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a66c7f1-5695-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415941/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 849635,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia: Poprawa przejezdności drogi leśnej nr 7/3 w leśnictwie Moczydło na odcinku 2200 m- Przedmiar robót (załącznik nr 8 do SWZ)
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 16 do SWZ)
- Mapa sytuacyjna (załącznik nr 9 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 65492,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 2: Poprawa przejezdności drogi leśnej nr 17 w leśnictwie Czarnolas na odcinku 4600 m- Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SWZ)
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 16 do SWZ)
- Mapa sytuacyjna (załącznik nr 11 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 531702,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa przejezdności dróg leśnych nr 335 i 134 w leśnictwie Moczydło na odcinku 1500 m- Przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ)
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( załącznik nr 16 do SWZ)
- Mapa sytuacyjna (załącznik nr 13)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 233900,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa przejezdności drogi leśnej nr 302 w leśnictwie Okno na odcinku 85 m- Przedmiar robót (załącznik nr 14 do SWZ)
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( załącznik nr 16 do SWZ)
- Mapa sytuacyjna (załącznik nr 15)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 18540,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na wystąpienie okoliczności, które powodują, że dalsze prowadzenie postępowania w tej części zamówienia jest nieuzasadnione. Okoliczności, które ujawniły się po wszczęciu postępowania powodują bezcelowość dalszego prowadzenie postępowania. Okolicznościami, które powodują bezcelowość prowadzenia postępowania polegają na ujawnieniu się potrzeby znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia. Stwierdzona potrzeba zmniejszenia zakresu zamówienia prowadzi do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na wystąpienie okoliczności, które powodują, że dalsze prowadzenie postępowania w tej części zamówienia jest nieuzasadnione. Okoliczności, które ujawniły się po wszczęciu postępowania powodują bezcelowość dalszego prowadzenie postępowania. Okolicznościami, które powodują bezcelowość prowadzenia postępowania polegają na ujawnieniu się potrzeby znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia. Stwierdzona potrzeba zmniejszenia zakresu zamówienia prowadzi do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na wystąpienie okoliczności, które powodują, że dalsze prowadzenie postępowania w tej części zamówienia jest nieuzasadnione. Okoliczności, które ujawniły się po wszczęciu postępowania powodują bezcelowość dalszego prowadzenie postępowania. Okolicznościami, które powodują bezcelowość prowadzenia postępowania polegają na ujawnieniu się potrzeby znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia. Stwierdzona potrzeba zmniejszenia zakresu zamówienia prowadzi do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22096,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22096,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22096,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Leśne i Ogólnobudowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991665009
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Kłodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 66-415
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2209695 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kup w 2025r.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Utrzymanie, konserwacja i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek w roku 2025
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Konserwacja odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w technologii na gorąco dróg gminnych na terenie Gminy Tłuszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.