eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostekBudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Opacionka na dz. o nr ewid. 430, 431/2, 428/4, 446, na odcinku 585,00mb



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Opacionka na dz. o nr ewid. 430, 431/2, 428/4, 446, na odcinku 585,00mb

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Opacionka na dz. o nr ewid. 430, 431/2, 428/4, 446, na odcinku 585,00mb

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601aade3-670e-4940-8d3f-ddfed4711f6d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039546/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie OPACIONKA na dz. o nr ewid. 430, 431/2, 446, 428/4; na odcinku 585,00 mb

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355654

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Usługa geodezyjna w km. 0+202,00- 0+787,00,
2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechaniczne na szer. 4,40m i z utworzeniem spadków jednostronnych = 2 574,00m2 (4,40x585,00mb) ,
3) Likwidacja przełomów na naw. żwirowo-gruntowej 42m2,
4) Wymiana przepustu na rurę karbowaną fi50 dług 8,00mb,
5) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych tłuczeń 31.5 do 63mm warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15,00cm o szer. 4,10m = 2 574,00m2 (4,40x585,00mb),
6) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych kliniec frakcja 0–31,5mm warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10,00cm, o szer. 4,00m = 2 340,00m2 (4,00x585,00mb),
7) Utwardzenie zjazdów (warstwy jak wyżej z zagęszczeniem) 55,00m2 w km,
8) Wykonanie i zagęszczenie poboczy pospółką warstwa o gr. 10cm - kruszywo naturalne 0-31,5mm ze spadkiem 4-6%, = 234,00m2 (2x0,20x585) średnia szerokość pobocza 0,20m,
9) Odmulenie rowów 752mb (585mb + 167mb),
10) Obsypanie i zagęszczenie pozyskanym gruntem po odmuleniu i profilowaniu pospółki na poboczach = 234,00m2 (średnia szerokość opaski gruntowej 0,20m),
11) Likwidacja przełomów na naw. żwirowo-gruntowej - zakres robót:
- wykonanie wykopu głęb. 50 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu,
- wykonanie warstwy odsączającej z odprowadzeniem do rowu z pospółki 20,00 cm,
- wykonanie podbudowy z tłucznia 30 cm,
12) Zjazdy (11,00m2 + 11,00m2, +16,00m2 +17,00m2,)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156648,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197591,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156648,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Grzegorz Tuleja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852288134

7.3.4) Miejscowość: Harklowa 470

7.3.5) Kod pocztowy: 38-243

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156648,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.