eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › REMONT DWÓCH LOKALI KOMUNALNYCH: ZADANIE NR 1: REMONT LOKALU KOMUNALNEGO PRZY ULICY KILIŃSKIEGO 9/2 W KOLE. ZADANIE NR 2: REMONT LOKALU KOMUNALNEGO PRZY ULICY STARY RYNEK 11/4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DWÓCH LOKALI KOMUNALNYCH:

ZADANIE NR 1: REMONT LOKALU KOMUNALNEGO PRZY ULICY KILIŃSKIEGO 9/2 W KOLE.
ZADANIE NR 2: REMONT LOKALU KOMUNALNEGO PRZY ULICY STARY RYNEK 11/4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=status_tab&demandIdentity=128334

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DWÓCH LOKALI KOMUNALNYCH:

ZADANIE NR 1: REMONT LOKALU KOMUNALNEGO PRZY ULICY KILIŃSKIEGO 9/2 W KOLE.
ZADANIE NR 2: REMONT LOKALU KOMUNALNEGO PRZY ULICY STARY RYNEK 11/4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dbd03db-5848-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098729/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont lokali komunalnych: 1. ul. Stary Rynek 11/4 w Kole; 2. ul. Kilińskiego 9/2 w Kole;

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406676

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. ZADANIE NR 1: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Kilińskiego 9/2 w Kole.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Kilińskiego 9/2 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót).

1. Wymiana i remont elementów drewnianych podłóg: tj. rozebranie istniejących podłóg, wykonanie wymiany elementów drewnianych i metalowych podłóg, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie wentylacji pustki pod podłogami.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej okładziny sufitów z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ścian w miejscach spękań i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ścianek działowych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ścianek z płyt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ścianach, wykonanie gładzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demontaż istniejącej stolarki okiennej, montaż nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniejących i montaż nowych parapetów wewnętrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniejących ościeżnic drzwiowych, montaż nowych: ościeżnic, skrzydeł drzwiowych płytowych fabrycznie wykończonych i drzwi zewnętrznych wejściowych ocieplonych.
7. Podłogi: tj. wykonanie nowych podłóg z wykładziny z tworzyw sztucznych.
8. Wykonanie wykładziny ścian z płytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustępowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urządzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniejących: wewnętrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przyłącza do mieszkania na trójfazowe 3x230V.
11. Montaż 4 grzejników elektrycznych.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i łazience.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.5.) Wartość części: 103451,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Stary Rynek 11/4 w Kole.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Stary Rynek 11/4 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót).

1. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej okładziny sufitów z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ścian w miejscach spękań i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
2. Wykonanie konstrukcji wsporczej z rur ze stali nierdzewnej z zawieszeniem kotary z folii zasłon brodzików
3. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ścianach, wykonanie gładzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną.
4. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniejących ościeżnic drzwiowych, montaż nowych: ościeżnic, skrzydeł drzwiowych płytowych fabrycznie wykończonych.
5. Podłogi: tj. wykonanie nowych podłóg z wykładziny z tworzyw sztucznych i paneli drewnianych.
6. Wykonanie wykładziny ścian z płytek szkliwionych.
7. Wykonanie i wymiana wewnętrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustępowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urządzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
8. Wymiana istniejących: wewnętrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przyłącza do mieszkania na trójfazowe 3x230V.
9. Montaż 4 grzejników elektrycznych.
10. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i łazience.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.5.) Wartość części: 45025,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111385,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111385,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111385,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661847328

7.3.3) Ulica: Asnyka 21

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111385,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48572,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48572,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48572,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661847328

7.3.3) Ulica: Asnyka 21

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48572,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.