Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366441/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
- 2023/BZP 00180099/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00229192/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie dróg gminnych i placów w okresie zimowym 2022/2023 na ternie Gminy Dębno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 240
1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146658714
1.5.8.) Numer faksu: 146658722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg gminnych i placów w okresie zimowym 2022/2023 na ternie Gminy Dębno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-479c55c7-3e5a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019408/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366441/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.18.2022.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2022/2023r.”2. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i placów sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu, stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 10 do SWZ – wykaz dróg gminnych dla każdej części zamówienia.
Część 1: Utrzymanie dróg i placów w miejscowości Łysa Góra i Jaworsko – 23,2 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 40433,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2022/2023r.”2. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i placów sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu, stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 10 do SWZ – wykaz dróg gminnych dla każdej części zamówienia.
Część 2: Utrzymanie dróg i placów w miejscowości Sufczyn – 16,5 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 27640,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2022/2023r.”2. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i placów sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu, stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 10 do SWZ – wykaz dróg gminnych dla każdej części zamówienia.
Część 3: Utrzymanie dróg i placów w miejscowości Dębno i Jastew – 30,4 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 49863,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2022/2023r.”2. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i placów sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu, stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 10 do SWZ – wykaz dróg gminnych dla każdej części zamówienia.
Część 4: Utrzymanie dróg i placów w miejscowości Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice – 16,1 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 15696,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2022/2023r.”2. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i placów sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu, stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 10 do SWZ – wykaz dróg gminnych dla każdej części zamówienia.
Część 5: Utrzymanie dróg i placów w miejscowości Niedźwiedza i Łoniowa – 18,3 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 27640,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Dębno w sezonie zimowym 2022/2023r.”2. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i placów sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu, stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 10 do SWZ – wykaz dróg gminnych dla każdej części zamówienia.
Część 6: Utrzymanie dróg i placów w miejscowości Doły i Porąbka Uszewska – 17,2 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 27640,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51705,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51705,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51705,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: usługi Brukarsko - Budowlane "Bruk - Bud" Łukasz Gurgul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691801473
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51705 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko-Budowlane „BRUK-BUD” Łukasz Gurgul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691801473
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Gurgul BRUK-BUD Usługi brukarsko-budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37746,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37746,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37746,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MARSTAN Stanisław Mrożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691628537
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Mrożek FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MARSTAN"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Mrożek FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MARSTAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37746 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko-Budowlane „BRUK-BUD” Łukasz Gurgul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88691801473
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne, ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ponadto zapisy wskazujące wyżej opisaną formę składania oferty zostały również określone w SWZ w rozdz. XVIII ust. 4.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne, ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ponadto zapisy wskazujące wyżej opisaną formę składania oferty zostały również określone w SWZ w rozdz. XVIII ust. 4.
INNE PRZETARGI WOLA DĘBIŃSKA
więcej: przetargi WOLA DĘBIŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.