Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00292233/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00304644/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00306069/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
- 2023/BZP 00123136/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00123138/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz fizycznego zabezpieczenia obszarów, obiektów i urządzeń dla SRK S.A. Oddział KWK „Piekary I”
przez kwalifikowane służby ochrony.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz fizycznego zabezpieczenia obszarów, obiektów i urządzeń dla SRK S.A. Oddział KWK „Piekary I”przez kwalifikowane służby ochrony.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e22272a-13df-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292233/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PI-0006/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. Zabezpieczenie zakładu przed przedostaniem się na jego teren osób nieuprawnionych i podejmowanie wobec takich osób skutecznych interwencji.
2.2. Kontrolę ruchu osobowego przez pracowników ochrony fizycznej, mającą na celu niedopuszczenie do wtargnięcia na teren chronionego obiektu osób, których wejście z punktu widzenia celów ochrony jest niepożądane oraz niedopuszczenie do wyjścia z chronionego obiektu osób, wobec których istnieje podejrzenie dokonania czynu przestępczego.
2.3. Kontrolę ruchu materiałowego przez pracowników ochrony fizycznej, pozwalającą na swobodną, w granicach określonych przez Zamawiającego, procedurę przepływu środków materiałowych. Ruch materiałowy odbywa się na podstawie dokumentów, z którymi powinni być zapoznani pracownicy ochrony.
2.4. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej pojazdów z uwzględnieniem przestrzeni bagażowej podczas czynności kontrolnych na wjedzie i wyjeździe z zakładu, w trakcie wnoszenia i wynoszenia składników majątkowych oraz w przypadkach sprzedaży materiałów sklasyfikowanych przez kopalnię jako złom podczas i w miejscach ich załadunków.
2.5. Ochronę mienia zakładu przed kradzieżą, rabunkiem i innymi formami zaboru mienia oraz ujawnianie faktów marnotrawstwa i dewastacji w obrębie terenów chronionych.
2.6. Ochronę i zabezpieczenie zakładu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny.
2.7. Ochronę zakładu przed bezprawnym filmowaniem, fotografowaniem, szkicowaniem i aktami sabotażu lub dywersji.
2.8. Wykonywanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom.
2.9. Przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na terenie zakładu poprzez, między innymi:
kontrole i zabezpieczenie budynków przed dostępem osób nieuprawnionych oraz zapobieganie kradzieżom mienia pracowników kopalni,
sprawdzanie stanu trzeźwości osób usiłujących wejść na teren zakładu pod wpływem alkoholu oraz znajdujących się na terenie zakładu, zgodnie z procedurą stosowaną w kopalni,
zabezpieczenie i kontrole bram wjazdowych i wyjazdowych oraz torowisk i bocznic kolejowych zlokalizowanych na terenie kopalni,
2.10. Prowadzenie działań prewencyjnych zapobiegających kradzieżom i dewastacjom na terenie chronionym,
2.11. Bezzwłoczne informowanie kierownictwa zakładu poprzez Koordynatora ds. Ochrony (zwanego dalej Koordynatorem) o przestępstwach i wykroczeniach popełnianych na terenie chronionym.
2.12. Przedkładanie opinii i wniosków do Koordynatora w zakresie poprawy stanu bezpieczeństwa.
2.13. Nadzór i bieżącą obsługę /podgląd/ systemu użytkowej telewizji przemysłowej oraz pozostałych urządzeń sygnalizacyjno–alarmowych i środków łączności, w tym elektronicznego systemu kontrolno–alarmowego na stanowisku Dowódcy zmiany ochrony.
2.14. Wykonawca zapewni całodobową gotowość grupy interwencyjnej wraz z samochodem w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia lub wypadków masowych, katastrof budowlanych i pożarów.
2.15. Sygnałem do rozpoczęcia interwencji będzie polecenie wydane przez Koordynatora, dowódcę zmiany lub Dyrektora Oddziału. Maksymalny czas przyjazdu grupy nie może przekraczać 20 minut, odpłatność za wyżej wymienione usługi jest w cenie umowy. Członkowie grupy interwencyjnej będą posiadać uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, będą umundurowani w sposób identyfikujący ich jako służbę ochrony, zaopatrzeni w czytelne identyfikatory, wyposażeni w środki łączności oraz środki przymusu bezpośredniego, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie osób i mienia.
2.16. Stałą kontrolę i niezwłoczne informowanie Koordynatora o wszelkich przypadkach uszkodzenia ogrodzenia na terenie zakładu.
2.17. Kontrolę i nadzór nad służbą ochronną zakładu sprawował będzie ze strony Zamawiającego Koordynator,
2.18. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usług ochrony według ustaleń Zamawiającego. Wszystkie wymagane druki zgodnie z pkt. III 1.7 dostarcza Wykonawca.
2.19. Zapewnienie niezależnej od operatorów publicznych i innych (na wydzielonej częstotliwości, transmisja cyfrowa, kodowana) łączności pomiędzy wszystkimi osobami i podmiotami uczestniczącymi w wykonaniu przedmiotu umowy, jest po stronie Wykonawcy.
2.20. Realizowanie innych zadań wynikających z zarządzeń Dyrektora kopalni.
2.21. Świadczenie usług w ramach przedmiotu umowy odbywać się będzie 24 godziny na dobę na dwóch zmianach w dni robocze i w dni wolne od pracy (we wszystkie dni roku), tj.:
Zmiana I – w godzinach od 6.00 do 18.00 (5 osób w dni robocze, po 4 osoby w dni wolne od pracy
Zmiana II – w godzinach od 18.00 do 6.00 (5 osób w dni robocze, po 4 osoby w dni wolne od pracy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1555611,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1560610,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1555611,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TIME SECURITY SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SKY ONE SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220818844
7.3.3) Ulica: PLAC WOLNOŚCI
7.3.4) Miejscowość: MYSŁOWICE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155502652 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa farb, pędzli, lakierów, benzyny, rozpuszczalników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, terenu i obiektów
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A oraz ZKSS w obiekcie przy ul. Owsiana 12 w Warszawie.
- "Ochrona fizyczna osób i mienia zespołu obiektów "Dworku Białoprądnickiego" przy ul. Papierniczej 2 oraz budynku Zajazdu Kościuszkowskiego przy ul. Białoprądnickiej 3, przez pracowników dozoru."
- Stała ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem Grupy Interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
- "OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.