eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmudź › Sukcesywna dostawa kruszywa wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Żmudź



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywna dostawa kruszywa wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Żmudź

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmudź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa

1.5.2.) Miejscowość: Żmudź

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmudz.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa kruszywa wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Żmudź

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b513d6f-dbae-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047936/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa kruszywa wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Żmudź

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153319,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Żmudź. Zadanie
polega na doraźnej dostawie, a następnie na wbudowaniu kruszywa łamanego (tłucznia) na drogi gminne publiczne lub
drogi wewnętrzne będące w zarządzie Gminy Żmudź.
2. Zamawiający określa maksymalną przewidywaną ilość zamawianego w ramach przedmiotu zamówienia tłucznia
dolomitowego w ilości 1100 ton. Tłuczeń ma być zgodny z normami PN-EN 13043, frakcja od 0 do 31,5 mm.
Zamawiający wskazał maksymalne ilości, których zużycie przewiduje w czasie trwania umowy i jednocześnie zastrzega, że
ich ilość końcowa może okazać się mniejsza. Wykonawca przystępujący do postępowania i składający ofertę nie będzie z
tego tytułu rościł sobie praw i dodatkowych kosztów lub opłat.
Minimalna ilość kruszywa jaką Zamawiający zamówi w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi 500 t.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
14212200-2 Kruszywo
45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zagwarantowali co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty. Okres ten Zamawiający będzie liczył od dnia, kiedy dana robota została zakończona i odebrana przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby w ofercie Wykonawca zadeklarował, w jakim zdefiniowanym przez Zamawiającego terminie
(maksymalnie 5 dni roboczych) zrealizuje każdą ze zleconych mu robót. Taka informacja stanowi kryterium oceny ofert w
postępowaniu i będzie podlegała kontroli przez Zamawiającego w czasie trwania umowy.
6. Maksymalną kwotą zamówienia (maksymalną kwotą umowy) będzie kwota ofertowa za pełną dostawę kruszyw wraz z
wbudowaniem wyrażona w ofercie Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń pisemnych, w
których Zamawiający określać będzie lokalizację wykonania przedmiotu zamówienia, ewentualnie zakres wymaganych
robót, a także termin wykonania zlecenia w ramach przedmiotu zamówienia – zgodny z deklaracją Wykonawcy w ofercie.
Zlecenia pisemne będą dostarczane Wykonawcy osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany
przez Wykonawcę.
Wykonawca ponosi wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności
ewentualnych wynagrodzeń szkód poczynionym osobom trzecim – bez osobnego wynagrodzenia i zwrotu poniesionych z
tego tytułu kosztów.
7. Wykonawca zastosuje materiały oraz urządzenia posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania na
drogach publicznych według obowiązujących w Polsce norm. Wykonawca każdorazowo stosować będzie materiały, które są
nieszkodliwe dla środowiska oraz życia lub zdrowia ludzkiego.
8. W ramach robót należy:
a) zabezpieczyć teren wokół miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia:
- zabezpieczenie terenu powinno polegać w szczególności na oznaczeniu miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia i
zabezpieczeniu ruchu drogowego w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa
- wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi
pracami dla okolicznych budynków, mieszkańców i przedsiębiorstw, a także Wykonawca zobowiązany jest do
uporządkowania terenu robót po zakończeniu prac ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji
b) przygotować wskazany obszar drogi gminnej do wykonania robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
- przygotowanie wskazanego obszaru powinno polegać w szczególności na dostarczeniu materiału na miejsce robót
c) wbudowaniu materiału na drogę gminną w ramach bieżącej konserwacji;
- wbudowanie materiału powinno polegać w szczególności na pokryciu kruszywem obszaru drogi gminnej, wskazanym przez
Zamawiającego każdorazowo na pisemnym zleceniu, a także powinno polegać na korekcie profilu poprzecznego
wskazanego obszaru drogi w celu umożliwienia odprowadzenia wody z korony drogi
- wbudowanie materiału ma na celu poprawienie stanu technicznego drogi gminnej we wskazanym obszarze

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134488,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174537 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134488,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Żeleźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162152028

7.3.3) Ulica: Drzewce 108

7.3.4) Miejscowość: Drzewce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134488,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.