Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00395518/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CZ.I: Remont dr. wojewódzkiej nr 660–ul. W. Pstrowskiego na odcinku od ul. Pasymskiej do ul. Gdyńskiej CZ. II: Remont nawierzchni ul. Słonecznej w Olsztynie na odcinku od al.Warszawskiej do budynku 47
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CZ.I: Remont dr. wojewódzkiej nr 660–ul. W. Pstrowskiego na odcinku od ul. Pasymskiej do ul. Gdyńskiej CZ. II: Remont nawierzchni ul. Słonecznej w Olsztynie na odcinku od al.Warszawskiej do budynku 472.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64fcdb6a-2d42-4280-8b55-249610c9310b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2510.51.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podzielono na:1) zamówienie podstawowe – Remont drogi wojewódzkiej nr 660 – ul. Wincentego Pstrowskiego na odcinku od ul. Pasymskiej do ul. Gdyńskiej
2) prawo opcji – Remont nawierzchni ul. Dworcowej w Olsztynie na odcinku od al. Piłsudskiego do ul. Kołobrzeskiej
W ramach zamówienia podstawowego planuje się:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej, włazów niestudziennych oraz zaworów wodociągowych i gazowych;
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC16W dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC11S dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
- rozbiórka istniejących i ustawienie nowych obrzeży oraz krawężników;
- rozbiórka i wykonanie nowych opasek przyjezdniowych z kostki betonowej gr. 8 cm;
- humusowanie grubości 10 cm wraz z obsianiem nasionami traw.
W ramach prawa opcji planuje się:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej, włazów niestudziennych oraz zaworów wodociągowych i gazowych;
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC16W dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC11S dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ (specyfikacje techniczne i załączniki graficzne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 3282701,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podzielono na:1) zamówienie podstawowe – Remont nawierzchni ul. Słonecznej w Olsztynie na odcinku od al. Warszawskiej do budynku nr 47
2) prawo opcji nr 1 – Remont nawierzchni ul. Hozjusza w Olsztynie na odc. od przystanku Seminarium Hosianum do ul. Jemioły
3) prawo opcji nr 2 – Remont nawierzchni ul. Zientary-Malewskiej w Olsztynie na odc. od ul. Paderewskiego do ul. Cichej
W ramach zamówienia podstawowego planuje się:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej, włazów niestudziennych oraz zaworów wodociągowych i gazowych;
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC16W dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC11S dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
W ramach prawa opcji nr 1 planuje się:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej, włazów niestudziennych oraz zaworów wodociągowych i gazowych;
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC11S dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
W ramach prawa opcji nr 2 planuje się:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej, włazów niestudziennych oraz zaworów wodociągowych i gazowych;
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC16W dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC11S dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ (specyfikacje techniczne i załączniki graficzne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1821256,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2023874,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2678016,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2023874,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATOPI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393949815
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2023874,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1220392,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1579035,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1220392,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI DROGOWO-BUDOWLANE AS-DROG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393948483
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI DROGOWO-BUDOWLANE AS-DROG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI DROGOWO-BUDOWLANE AS-DROG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1220392,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych dla KOWR OT w Olsztynie ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn oraz Sekcji Zamiejscowych i Archiwum z lokalizacją w terenie w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2027 roku.
- Dostawa stacji badawczych do analizy danych i łamania haseł
- Kompleksowe sprzątanie biura i posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie
- Wdrożenie usług wsparcia telefonii IP (VoIP)
- Rozbudowa licencji Data Protection Suite for VMware z 20 do 32 CPU oraz zapewnienie wsparcia technicznego producenta na poziomie ProSupport dla całości na okres 60 miesięcy.
- Remont korytarza przy katedrze Fizjologii Klinicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej w budynku przy ul. Oczapowskiego 13 w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Wyrozębach- Podawcach"
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111520R - ul. Leśnej od km 0+005,60 do km 0+117,88 w miejscowości Tuczempy
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





