eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźnik › Modernizacja dróg powiatowych na terenie powiatu będzińskiego (z podziałem na 9 części)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych na terenie powiatu będzińskiego (z podziałem na 9 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276287370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Węgroda, 59

1.5.2.) Miejscowość: Rogoźnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-582

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdbedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-pzd.powiat.bedzin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,139525,63773ad7392fbd21919e63e555b62c61.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg powiatowych na terenie powiatu będzińskiego (z podziałem na 9 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c79e0ea6-4d79-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070979/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4734S - ul. Mysłowicka w Czeladzi

1.1.24 Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4711S - ul. Nowopogońska w Czeladzi

1.1.25 Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4708S - ul. Wojska Polskiego w Będzinie

1.1.26 Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4724S - ul. Bory w Będzinie

1.1.27 Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4700S - ul. Sobieskiego w Wojkowicach

1.1.28 Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4738S - ul. Piastów w Żelisławicach

1.1.29 Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4718S - ul. Dębowa w Preczowie

1.1.30 Modernizacja nawierzchni chodnika drogi powiatowej 4768 S - ul. Kościuszki w Dobieszowicach

1.1.31 Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4719S - ul. Pocztowa w Dąbiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387425

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4734S - ul. Mysłowicka w Czeladzi
Przewidywany zakres zakłada modernizację nawierzchni bitumicznej przedmiotowej drogi na odc. ~ 1000 m tj. ~ 7175m2 wraz z regulacją pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ~14 szt. oraz regulacją pionową studzienek dla włazów kanałowych ~31 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 970282,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4711S - ul. Nowopogońska w Czeladzi
Przewidywany zakres zakłada modernizację nawierzchni bitumicznej przedmiotowej drogi na odc. ~ 620 m, tj. ~4588,0m2 wraz z regulacją pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ~2 szt. oraz regulacją pionową studzienek dla włazów kanałowych ~1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 400747,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4708S - ul. Wojska Polskiego w Będzinie
Przewidywany zakres zakłada modernizację nawierzchni bitumicznej przedmiotowej drogi na odc. ~ 1600m, tj. ~10098,0m2 wraz z regulacją pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych około 10 szt. oraz regulacją pionową studzienek dla włazów kanałowych ~3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1004626,79 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4724S - ul. Bory w Będzinie
Przewidywany zakres zakłada modernizację nawierzchni bitumicznej przedmiotowej drogi na odc. ~ 316 m, tj. ~1896,0m2 wraz z regulacją pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ~18 szt., regulacją pionową studzienek dla włazów kanałowych ~7 szt. oraz regulacją pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ~9szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 211834,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4700S - ul. Sobieskiego w Wojkowicach
Przewidywany zakres zakłada modernizację nawierzchni bitumicznej przedmiotowej drogi na odc. ~ 250 m, tj. ~1775,0m2 wraz z regulacją pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ~6 szt. oraz regulacją pionową studzienek dla włazów kanałowych ~1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 161999,37 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4738S - ul. Piastów w Żelisławicach
Przewidywany zakres zakłada modernizację nawierzchni bitumicznej przedmiotowej drogi na odc. ~ 580 m, tj. ~ 2 030,0m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 325170,30 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4718S - ul. Dębowa w Preczowie
Przewidywany zakres zakłada modernizację nawierzchni bitumicznej przedmiotowej drogi na odc. ~ 300 m, tj. ~ 1920,0m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 277334,96 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII: Modernizacja nawierzchni chodnika drogi powiatowej 4768 S - ul. Kościuszki w Dobieszowicach
Przewidywany zakres zakłada rozebranie chodnika z płyt betonowych i wykonanie nowego z kostki betonowej ~ 225,0m2 wraz z regulacją pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ~9szt. oraz regulacją pionową studzienek telefonicznych – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 162286,60 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4719S - ul. Pocztowa w Dąbiu
Przewidywany zakres zakłada modernizację nawierzchni bitumicznej przedmiotowej drogi na odc. ~ 125 m, tj. ~ 812,5m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 162575,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721528,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965703,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859917,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541976237

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1274383,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1767697,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1274383,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1275000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczynając postępowanie zakładał wykonanie modernizacji nawierzchni jezdni na odcinku około 316 m wraz z regulacją urządzeń. Po ogłoszeniu postępowania Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Będzinie poinformowało tut. Zarząd o planowanej budowie wodociągu na całym odcinku ul. Bory. Biorąc powyższe pod uwagę nie ma możliwości realizacji zadania przed wykonaniem prac należących do właściwości MPWiK. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części IV: Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4724S - ul. Bory w Będzinie przed upływem terminu otwarcia ofert uznając, że wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268407,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402508,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272502,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Komunalnych „BUD-KOM” Sp. z o.o., Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252099395

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296177,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344348,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296177,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INVEST” Michał Stajno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492078719

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269510,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653049,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269510,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H.”LIBUD” LIBERDA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443304452

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105655,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268067,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105655,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych ORFIN Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452519873

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187634,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210996,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187634,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INVEST” Michał Stajno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492078719

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187534,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.