eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostom³otyPrzebudowa boisk rekreacyjnych w miejscowo¶ciach Piotrowice i Zab³oto



Og³oszenie z dnia 2022-11-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa boisk rekreacyjnych w miejscowo¶ciach Piotrowice i Zab³oto

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostom³oty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦lê¿na 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostom³oty

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kostomloty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa boisk rekreacyjnych w miejscowo¶ciach Piotrowice i Zab³oto

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f1985234-6c92-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00458838

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020, poddzia³anie 19.2 "Wsparcie na wdra¿anie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ."

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

bip.kostomloty.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za po-moc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem:
• miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
• ePUAPu:https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal
• adres skrzynki podawczej ePUAP: /ljh32d3x0r/Skrytka
2) Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿y-ciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
2. Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instruk-cj± korzystania z Mini Portalu. Instrukcja zosta³a zamieszona na https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Identyfikator postêpowania i klucz publiczny dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.

W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@kostomloty.pl
3) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320 z 2018 r. poz. 1991) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 oraz z 2018 r. poz. 1993).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w
miejscowo¶ci Pa¼dziorno.
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona
dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do
informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w punkcie XXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIFZ.271.33.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 (Zadanie 1) Przebudowa kompleksu sanitarno-szatniowego na boisku rekreacyjnym w Piotrowicach:
- zakotwienie obiektu (wykonanie stop fundamentowych kotwi±cych obiekt, które zwiêksz± bezpieczeñstwo u¿ytkowników),
- wykonanie przy³±cza energetycznego i instalacji elektrycznej wewn±trz obiektu,
- wykonanie przy³±cza wodoci±gowego i kanalizacyjnego z monta¿em zbiornika ¶cieków oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej wewn±trz obiektu,
- wykonanie ¶cianek dzia³owych oraz ok³adzin istniej±cych ¶cian z p³yt gipsowo-kartonowych
w pomieszczeniach sanitarnych,
- wykonanie posadzek i ¶cian z p³ytek w pomieszczeniach sanitarnych,
- monta¿ urz±dzeñ sanitarnych
- wykonanie otworów okiennych i monta¿ okien w obiekcie,
- monta¿ stolarki drzwiowej,
- wykonanie ocieplenia ¶cian i sufitów wraz z malowaniem ¶cian i sufitów.
Szczegó³owy opis i wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone s±
w Dokumentacji dla czê¶ci 1 – bêd±cej za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
Termin wykonania przedmiotu umowy:
a) 1 Etap zostanie zakoñczony w terminie 3 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
b) 2 Etap zostanie zakoñczony w terminie 5 miesiêcy od dnia podpisania umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane na podstawie dwóch kryteriów: "Cena ofertowa brutto" oraz "Gwarancja". Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 (Zadanie 2) Monta¿ ³awek stadionowych na boisku rekreacyjnym w Piotrowicach.
Na boisku w Piotrowicach zamontowane zostan± ³awki stadionowe w ilo¶ci 30 sztuk. Ka¿da ³awka bêdzie mia³a po 6 siedzisk, czyli ³±cznie bêdzie 180 nowych miejsc siedz±cych na widowni. £awki bêd± na sta³e zwi±zane z gruntem. Dzia³ka nr 494/2 obrêb Piotrowice
Szczegó³owy opis i wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone s±
w Dokumentacji dla czê¶ci 2 – bêd±cej za³±cznikiem nr 8 do SWZ
Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 miesiêcy od daty podpisania umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39111000-3 - Siedziska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane na podstawie dwóch kryteriów: "Cena ofertowa brutto" oraz "Gwarancja". Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 (Zadanie 3) Monta¿ altany na boisku rekreacyjnym w Zab³ociu
Przebudowa boiska w Zab³ociu obejmie monta¿ altany o powierzchni 24 m², nakrytej dachem czterospadowym z gontem bitumicznym. Altana bêdzie posiada³a pod³ogê i barierki oraz wyposa¿enie meblowe: dwie ³awki i stó³. dzia³ka nr 231/1 obrêb Zab³oto.
Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 miesiêcy od daty podpisania umowy.
Szczegó³owy opis i wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone s± w Dokumentacji dla czê¶ci 3 – bêd±cej za³±cznikiem nr 9 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane na podstawie dwóch kryteriów: "Cena ofertowa brutto" oraz "Gwarancja". Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

XV. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Czê¶æ 1 (Zadanie 1)
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje:
- 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy informuje, i¿ dopuszcza posiadanie uprawnieñ równowa¿nych, przez które rozumie siê wa¿ne uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2021r., poz. 1646).

Czê¶æ 2 (Zadanie 2) Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
Czê¶æ 3 (Zadanie 3) Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. Poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.- Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9) Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami; – wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

15. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia sk³adane s± w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwier-dzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy okre¶lono w za³±czniku nr 4 do SWZ w projekcie umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Kostom³oty za po¶rednictwem Mini Portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

ZAMAWIAJ¡CY:
GMINNE ZRZESZENIELUDOWE ZESPO£Y SPORTOWE KOSTOM£OTY
UL. ¦LʯNA 2, 55-311 KOSTOM£OTY
tel.: 71 346 28 68
REGON: 932676931
NIP: 913-15-47-838

Zamawiaj±cy powierzy³ przygotowanie i przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia osobie trzeciej:

Gmina Kostom³oty
ul. ¦lê¿na 2, 55-311 Kostom³oty
tel./fax. 071 31 70 283, 071 31 70 287
Godziny pracy: 7:15 – 15:30 od poniedzia³ku do czwartku, 7:15 – 14:15 pi±tek
Adres strony internetowej: http://www.kostomloty.pl/
e-mail: gmina@kostomloty.pl
Adres skrzynki epuap: /ljh32d3x0r/SkrytkaESP
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://bip.kostomloty.pl/

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.