Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00458838/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boisk rekreacyjnych w miejscowościach Piotrowice i Zabłoto
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostomłoty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ślężna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostomłoty
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kostomloty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.kostomloty.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boisk rekreacyjnych w miejscowościach Piotrowice i Zabłoto2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1985234-6c92-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020, poddziałanie 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność."2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ.271.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 (Zadanie 1) Przebudowa kompleksu sanitarno-szatniowego na boisku rekreacyjnym w Piotrowicach:- zakotwienie obiektu (wykonanie stop fundamentowych kotwiących obiekt, które zwiększą bezpieczeństwo użytkowników),
- wykonanie przyłącza energetycznego i instalacji elektrycznej wewnątrz obiektu,
- wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego z montażem zbiornika ścieków oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej wewnątrz obiektu,
- wykonanie ścianek działowych oraz okładzin istniejących ścian z płyt gipsowo-kartonowych
w pomieszczeniach sanitarnych,
- wykonanie posadzek i ścian z płytek w pomieszczeniach sanitarnych,
- montaż urządzeń sanitarnych
- wykonanie otworów okiennych i montaż okien w obiekcie,
- montaż stolarki drzwiowej,
- wykonanie ocieplenia ścian i sufitów wraz z malowaniem ścian i sufitów.
Szczegółowy opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone są
w Dokumentacji dla części 1 – będącej załącznikiem nr 7 do SWZ.
Termin wykonania przedmiotu umowy:
a) 1 Etap zostanie zakończony w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
b) 2 Etap zostanie zakończony w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 70022,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 (Zadanie 2) Montaż ławek stadionowych na boisku rekreacyjnym w Piotrowicach.Na boisku w Piotrowicach zamontowane zostaną ławki stadionowe w ilości 30 sztuk. Każda ławka będzie miała po 6 siedzisk, czyli łącznie będzie 180 nowych miejsc siedzących na widowni. Ławki będą na stałe związane z gruntem. Działka nr 494/2 obręb Piotrowice
Szczegółowy opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone są
w Dokumentacji dla części 2 – będącej załącznikiem nr 8 do SWZ
Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 miesięcy od daty podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39111000-3 - Siedziska
4.5.5.) Wartość części: 48592,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 (Zadanie 3) Montaż altany na boisku rekreacyjnym w ZabłociuPrzebudowa boiska w Zabłociu obejmie montaż altany o powierzchni 24 m², nakrytej dachem czterospadowym z gontem bitumicznym. Altana będzie posiadała podłogę i barierki oraz wyposażenie meblowe: dwie ławki i stół. działka nr 231/1 obręb Zabłoto.
Termin wykonania przedmiotu umowy: 5 miesięcy od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Dokumentacji dla części 3 – będącej załącznikiem nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
4.5.5.) Wartość części: 26905,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEST-BUD Paweł Trojanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131295199
7.3.3) Ulica: Piotrowice 14
7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty
7.3.5) Kod pocztowy: 55-311
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45879,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52767,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45879,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LQS Energy People Company Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223055592
7.3.3) Ulica: ul. Krótka 18
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LQS ENERGY PEOPLE COMPANY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LQS ENERGY PEOPLE COMPANY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45879 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miedziński Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732846443
7.3.3) Ulica: Kowale 21
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-274
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEDZIŃSKI GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEDZIŃSKI GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
GMINNE ZRZESZENIELUDOWE ZESPOŁY SPORTOWE KOSTOMŁOTY
UL. ŚLĘŻNA 2, 55-311 KOSTOMŁOTY
tel.: 71 346 28 68
REGON: 932676931
NIP: 913-15-47-838
Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia osobie trzeciej:
Gmina Kostomłoty
ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty
tel./fax. 071 31 70 283, 071 31 70 287
Godziny pracy: 7:15 – 15:30 od poniedziałku do czwartku, 7:15 – 14:15 piątek
Adres strony internetowej: http://www.kostomloty.pl/
e-mail: gmina@kostomloty.pl
Adres skrzynki epuap: /ljh32d3x0r/SkrytkaESP
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.kostomloty.pl/
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
- Wymiana wodomierzy z modułami radiowymi ciepłej i zimnej wody z możliwością odczytu radiowego w lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
więcej: Siedziska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.