eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na terenie Nadleśnictwa Józefów



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na terenie Nadleśnictwa Józefów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JÓZEFÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950014989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 46

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6878005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jozefow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e37a1155-d24b-48ea-8181-109334ad32fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na terenie Nadleśnictwa Józefów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-765eecd8-495a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00191609/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Restytucja i czynna ochrona głuszca w Puszczy Solskiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Numer umowy o dofinansowanie: POIS.02.04.00-00-0047/17-03

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387453/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199041,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi mające na celu poprawę jakości biotopu głuszca na terenie Nadleśnictwa Józefów polegające na ograniczeniu występowania czeremchy amerykańskiej na uprawach oraz pod okapem drzewostanów.

2. Na usługę składają się następujące prace:

Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na uprawach - na łącznej powierzchni 10,46 ha

Usunięcie odrostów czeremchy amerykańskiej po ścince wykonanej w latach 2019-2020 poprzez wycinanie z pozostawieniem wyciętych odrostów w miejscu ścięcia w taki sposób, aby odsłonić drzewka pozostawione do dalszej hodowli. Pozyskaną biomasę należy równomiernie rozłożyć na powierzchni w międzyrzędach tak aby umożliwić powtórny zabieg.

Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej pod okapem drzewostanu - na łącznej powierzchni 34,49 ha

Usunięcie odrostów czeremchy amerykańskiej po ścince wykonanej w latach 2019-2020 poprzez wycinanie odrostów a następnie znoszenie i układanie w stosy niewymiarowe wyciętej czeremchy z pozostawieniem na powierzchni, w miejscu wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego, tak aby umożliwić powtórny zabieg.


Prace należy wykonywać przy pomocy ręcznych narzędzi mechanicznych np. pilarka, kosa spalinowa na wysięgniku itp. lub narzędzi ręcznych np. tasak, sekator itp. ścinając odrosty czeremchy jak najniżej przy powierzchni gleby.

Uwaga:
sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania zabiegu zapewnia Wykonawca.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lokalizacja, zestawienie ilości prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, opis technologii wykonawstwa prac oraz procedury odbioru zawiera załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 108327,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi mające na celu poprawę jakości biotopu głuszca na terenie Nadleśnictwa Józefów polegające na ograniczeniu występowania czeremchy amerykańskiej pod okapem drzewostanów.

2. Na usługę składają się następujące prace:

Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej pod okapem drzewostanu - na łącznej powierzchni 34,89 ha

Usunięcie odrostów czeremchy amerykańskiej po ścince wykonanej w latach 2019-2020 poprzez wycinanie odrostów a następnie znoszenie i układanie w stosy niewymiarowe wyciętej czeremchy z pozostawieniem na powierzchni, w miejscu wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego, tak aby umożliwić powtórny zabieg.


Prace należy wykonywać przy pomocy ręcznych narzędzi mechanicznych np. pilarka, kosa spalinowa na wysięgniku itp. lub narzędzi ręcznych np. tasak, sekator itp. ścinając odrosty czeremchy jak najniżej przy powierzchni gleby.

Uwaga:
sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania zabiegu zapewnia Wykonawca.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lokalizacja, zestawienie ilości prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, opis technologii wykonawstwa prac oraz procedury odbioru zawiera załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 90714,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108205,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108205,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOS Walczak Jan Zakład Usług Leśnych i Transportowych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181062451

7.3.4) Miejscowość: Hamernia 97

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108205,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92318,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376812,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92318,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOS Walczak Jan Zakład Usług Leśnych i Transportowych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181062451

7.3.4) Miejscowość: Hamernia 97

7.3.5) Kod pocztowy: 23-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92318,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.