eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyZakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem i wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście Brzeziny.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem i wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście Brzeziny.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRZEZINY

1.3.) Oddział zamawiającego: miasto Brzeziny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148615

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 77 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rgi@brzeziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem i wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście Brzeziny.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd425e6-7e36-4ba3-b365-9eab42b21046

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043858/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem i wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście Brzeziny.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie dofinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe w ramach działania 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dotyczącego realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się wyłącznie w języku polskim.
2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1513 z późn. zm.).
3. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma w zakładce: Instrukcje dla Wykonawców. Regulamin dostępny jest w zakładce „Regulamin platformy zakupowej”. Korzystanie z Platformy oznacza akceptację Regulaminu oraz Instrukcji.
4. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
5. Dokumenty związane z postępowaniem oraz wszystkie zmiany i wyjaśnienia treści SWZ Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
6. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w Rozdziale XVI SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
7. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
8. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: pdf, doc, docx, rtf, xls.
9. Zamawiający informuje, że adres e-mail: rgi@brzeziny.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Brzeziny, adres siedziby - Urząd Miasta Brzeziny ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny tel. 46 874-77-41, e-mail: brzeziny@brzeziny.pl; Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pan/i skontaktować w następujący sposób:a)pod adresem poczty elektronicznej: iodo@brzeziny.pl, b)pisemnie na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Brzeziny oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Brzeziny.Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:ustawie z dnia 11.09.2019 r. – Pzp;ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kc;ustawie z dnia 27.08.2009 r. o fin. publ;ustawie z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości. Pan/i dane będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; zawarcia umowy; rozliczenia finansowo- księgowego. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia; sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia; ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem i wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście Brzeziny.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu odbioru, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, w obecności przedstawicieli stron.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych.
5. Na cały dostarczany sprzęt musi być udzielono gwarancja producenta na okresy wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, która liczona jest od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Uwaga okres gwarancji na przedmiot zamówienia określony w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie 1, 2, 3, 4, 5 stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z zakresu podstawowej obsługi przedmiotu umowy, które nastąpi najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. O terminie szkolenia, Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie najpóźniej na 1 dzień przed planowanym terminem.
7. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp.
8. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
10. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
11. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane jako wybór elementów opisanych w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48823000-3 - Serwery plików

31214100-0 - Przełączniki

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta na klaster złożony z 2 serwerów, serwer backupu, macierz dyskową, deduplikator, przełącznik sieciowy TYP 1

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia,
e) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganymi cechami opisanymi w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:

1) Dla klastra serwerów:
a) oświadczenie producenta serwera lub dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnianie warunku wyposażenia serwera w rozwiązanie zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania. Ochrona taka musi być zgodna z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155,
b) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń w zakresie prowadzenia serwisu.
2) Dla serwera backupu:
a) oświadczenie producenta serwera lub dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnianie warunku wyposażenia serwera w rozwiązanie zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania. Ochrona taka musi być zgodna z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155,
b) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń w zakresie prowadzenia serwisu.
3) Dla macierzy dyskowej:
a) oświadczenie producenta oferowanego urządzenia potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
b) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń w zakresie prowadzenia serwisu.
c) Potwierdzenie, w formie oświadczenia producenta lub odpowiednich certyfikatów, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001.
d) Deklarację zgodności CE.
4) Dla systemu do deduplikacji:
a) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń.
5) Dla przełączników sieciowych TYP 1:
a) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń w zakresie prowadzenia serwisu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganymi cechami opisanymi w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:

1) Dla klastra serwerów:
a) oświadczenie producenta serwera lub dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnianie warunku wyposażenia serwera w rozwiązanie zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania. Ochrona taka musi być zgodna z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155,
b) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń w zakresie prowadzenia serwisu.
2) Dla serwera backupu:
a) oświadczenie producenta serwera lub dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnianie warunku wyposażenia serwera w rozwiązanie zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania. Ochrona taka musi być zgodna z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155,
b) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń w zakresie prowadzenia serwisu.
3) Dla macierzy dyskowej:
a) oświadczenie producenta oferowanego urządzenia potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
b) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń w zakresie prowadzenia serwisu.
c) Potwierdzenie, w formie oświadczenia producenta lub odpowiednich certyfikatów, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001.
d) Deklarację zgodności CE.
4) Dla systemu do deduplikacji:
a) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń.
5) Dla przełączników sieciowych TYP 1:
a) Potwierdzenie w formie oświadczenia producenta, że firma serwisująca spełnia normy ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta urządzeń w zakresie prowadzenia serwisu.


2. Załączone do oferty przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 1 będą podlegały uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży w/w środków dowodowych lub złoży środki dowodowe niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI pkt. 5 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków informacje dotyczące zmiany umowy dostępne są w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje:
1) prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp;
2) zawarcia umowy ramowej,
3) składania ofert wariantowych i częściowych,
4) rozliczania w walutach obcych,
5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
6) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
7) wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
8) możliwości udzielenia zamówień na podstawie 214 ust.1 pkt 8 ustawy Pzp.
2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 5 do SWZ).
3. Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.