Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00377915/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4386391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e113793c-27dd-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 „Remonty dachów i stropów z podziałem na dwie części: cz. I – ul Piłsudskiego 82/15, ul. Axentowicza 2; cz. II ul. Żeromskiego 3/5 i 3, ul. Królowej Jadwigi 11/2 i 5 ul. Alojzjanów 31;
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-28/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1970355,12 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142237,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I- ul. Piłsudskiego 82/15 oficyna – Naprawa stropu drewnianego między lokalem mieszkalnym
a lokalem użytkowym na parterze w budynku mieszkalnym
- ul. Axentowicza 2 – Roboty remontowo-naprawcze stropu drewnianego między strychem i kuchnią mieszkania nr 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową Przedmiary robót (Załącznik nr 1.a do SWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.b do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 70506,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Część II- ul. Żeromskiego 3 Roboty remontowo stropu drewnianego w kuchni między mieszkaniami nr 5 i mieszkaniem nr 3
- ul. Alojzjanów 31 - Roboty remontowo-naprawcze stropu drewnianego między strychem
i mieszkaniem nr 9
1.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową Przedmiary robót (Załącznik nr 1.2.a; do SWZ) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.2.b do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ
1.1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 1.2.c do SWZ Decyzja PINB-IV-7356/142/2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 142237,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający stwierdził w trakcie badania ofert, tj. podczas sprawdzania kosztorysów ofertowych zauważono wadliwość Przedmiaru robót (Załącznika nr 1.a. do SWZ).
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez Przedmiary robót (Załącznik nr 1.a do SWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.b do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ. Załącznik nr 1.a. do SWZ został zamieszczony na platformie zakupowej eb2b w załącznikach w dwóch formatach, tj. pdf.
i ath. Pliki dotyczące adresu ul. Piłsudskiego 82/15 oficyna były rozbieżne. W pliku
z rozszerzeniem ath. brak było następujących pozycji przedmiarowych: 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, które winny być ujęte zgodnie z kosztorysem inwestorskim i plikiem przedmiaru w formacie pdf. Wykonawca wyceniający ofertę na podstawie wadliwego pliku ath., dokonał niezawinionej omyłki, pomijając konieczne do prawidłowej wyceny oferty pozycje.
W konsekwencji wadliwości dokumentów postępowania, oferty Wykonawców są nieporównywalne, co skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59450,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89541,77 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61192,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95739,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61192,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA MATBUD 2 ALEKSANDRA KACZOR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263018621
7.3.3) Ulica: OBYWATELSKA 2/5
7.3.4) Miejscowość: BYTOM
7.3.5) Kod pocztowy: 41-907
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61192,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zakup aparatów do hemodializy dla Stacji Dializ przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 w Bytomiu
- Montaż wkładu kominowego w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Dostawa kabli i przewodów energetycznych, elektroenergetycznych i kabli sygnalizacyjnych oraz kabli i przewodów teletechnicznych: Część I I Część II dla SRK S.A. Oddział CZOK.
- "Naprawa pokrycia dachu rozdzielni 6 kV RP6/23 wraz z komorami transformatorów zlokalizowanej przy szybie wentylacyjnym ,,Północny" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.