eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO SAMORZĄDOWEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. ANDRZEJA BIERNACKIEGO W WIELGUSIE"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO SAMORZĄDOWEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. ANDRZEJA BIERNACKIEGO W WIELGUSIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Publicznych Szkół i Placówek w Kazimierzy Wielkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290619996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413522145

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoszk@kazimierzawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeaskazimierzawielka.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO SAMORZĄDOWEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. ANDRZEJA BIERNACKIEGO W WIELGUSIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1d6bfb-43ca-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038085/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO SAMORZĄDOWEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. ANDRZEJA BIERNACKIEGO W WIELGUSIE”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376591/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.26.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278050,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 50 000 litrów z przeznaczeniem na potrzeby Samorządowej Szkoły Podstawowej im. Ks. Andrzeja Biernackiego w Wielgusie w okresie 8 miesięcy od daty podpisania umowy, o parametrach nie gorszych niż:
Właściwość Jednostka miar Parametry minimalne:
Wartość opałowa, min.
MJ/kg 42,6
Temperatura płynięcia, max.
°C -20
Temperatura zapłonu, min.
°C 56
Gęstość w temperaturze 15°C, max.
kg/m³ 860
Lepkość kinetyczna w 20°C, max.
mm²/s 6,00
Zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10
Olej opałowy lekki musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2020-12
3.2. Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (odbiorca), w terminie (czasie) jaki wykonawca(dostawca) zaproponuje w ofercie cenowej (formularzu ofertowym), jednak nie dłużej niż 48 godzin od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić fakt przyjęcia zgłoszenia na numer telefonu lub e-mail wskazany przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą składane w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. W przypadku gdy zamówienie będzie składane w piątek, wykonawca musi zrealizować w najbliższy poniedziałek do godz.15:30. Jeżeli termin upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy to dostawca dostarczy olej w dniu roboczym następującym po tym dniu. Dostawy realizowane będą własnym transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30 zgodnie z zamówieniem od Zamawiającego.
3.3.Olej opałowy musi posiadać świadectwo jakości i parametry nie gorsze niż określone w pkt.3.1
3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Do każdej dostawy oleju opałowego należy dołączać aktualne świadectwo jakości dostarczonego paliwa.
3.5 Dostawy oleju opałowego realizowane będą sukcesywnie (partiami) na koszt wykonawcy specjalistycznym transportem, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Jednorazowo zamawiana będzie (dostawa cząstkowa) 8 000 litrów.
3.6. W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontrolowania jego ilości na podstawie wskazań przepływomierza Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego.
3.7.Podstawą do wystawienia faktury będzie dostarczona ilość oleju opałowego w temperaturze 15°C wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15°C przy autocysternie.
3.8. Wielkość zbiorników: 12 000 litrów.
3.9. Wymagany rozładunek przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSPED PALIWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262859519

7.3.3) Ulica: Dworska 6

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie prowadzi Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Publicznych Szkół i Placówek w Kazimierzy Wielkiej, któremu Zamawiający - Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Ks. Andrzeja Biernackiego w Wielgusie powierzył przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.