Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00256323/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
- 2025/BZP 00278050/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
- 2025/BZP 00291730/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00302998/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00308385/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
- 2025/BZP 00316428/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00351620/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00356172/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-31
- 2025/BZP 00362290/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-05
- 2025/BZP 00366095/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ignacego Mościckiego 3 w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7e27b6b-6b07-4f29-a475-90f4e509ac021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ignacego Mościckiego 3 w Rybniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e27b6b-6b07-4f29-a475-90f4e509ac02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Budowa budynku usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ignacego Mościckiego 3 w Rybniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie kwalifikuje się częściowo do wnioskowania o dofinansowanie ze środków zewnętrznych (Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21472515,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Budowa budynku usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ignacego Mościckiego 3 w Rybniku
2. Zakres przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w formule „wybuduj” takie jak:
• budowę budynku usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z dokumentacją projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie,
• odtworzenie zabytkowej balustrady przy schodach zewnętrznych do budynku maszyny wyciągowej szybu Kościuszko na terenie zabytkowej kopalni Ignacy według przedstawionej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie,
• przebudowę pasa drogowego ul. Ignacego Mościckiego w zakresie wymiany nawierzchni z kostki betonowej na podstawie dokonanego zgłoszenia wykonania robót budowlanych wraz uzyskaniem wymaganych odbiorów, oraz roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” takie jak:
• wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z wykorzystaniem podziemnych zbiorników retencyjnych zgodnie z PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie,
• uzupełnienie i adaptacja zaprojektowanej instalacji fotowoltaicznej o magazyn energii oparty o akumulatory litowo-żelazowo-fosforowe o pojemności ok. 40 kW zgodnie z PFU z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i odbiorów,
• wykonanie w budynku pętli indukcyjnej dla niedosłyszących oraz dostosowanie video domofonów do standardów dostępności zgodnie z PFU.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty ziemne – wykopy,
3) roboty betonowe i żelbetonowe,
4) roboty ciesielskie,
5) roboty dachowe i dekarskie,
6) roboty murarskie i tynkarskie,
7) roboty wykończeniowe,
8) roboty instalacji sanitarnych i wentylacyjnych,
9) roboty instalacji elektroenergetycznych oraz teletechnicznych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22697647,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22697647,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inare sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793169799
7.3.3) Ulica: ul. Łabędzia 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-651
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne - Wykonawca nieznany na etapie składania oferty
Instalacje sanitarne - Wykonawca nieznany na etapie składania oferty
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22697647,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Dostawa wirników wentylatorów WPK 3,3 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice - grupa materiałowa - 292-8
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego rzeczy samochodami ciężarowymi, z monitoringiem, z podziałem na zadania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Badanie węgla, odpadów paleniskowych i gazu z odmetanowania kopalni w roku 2026
- Wymiana nawierzchni asfaltobetonowej ul. Stromej na nawierzchnię z cegły klinkierowej drogowej
- Wykonanie wraz z zabudową systemu dozowania dodatku stabilizującego parametry jakościowe węgla w rejonie dwóch punktów sprzedaży zlokalizowanych na zwale węgla, (przesiewacze mobilne) dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





