eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówZakup mikrobusa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mikrobusa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mikrobusa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa1aeca-4af2-4f36-b3d9-111410932dff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062359/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup mikrobusa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwyszkowski,
zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują
się w rozdziale 24 niniejszej SWZ. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy
zakupowej Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/ poprawienia/ uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne:
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania (platformie) pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego.
6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ Rozdział 24

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej "RODO", informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Powiatu Wyszkowskiego, z siedzibą przy Al. Róż 2, 07-200 Wyszków. NIP: 762188692. REGON: 550668829 oraz Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk. NIP: 7621697320. REGON: 000296064. Kontakt z ADO jest możliwy za pomocą poczty tradycyjnej, poczty mailowej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl lub dps.branszczyk@op.pl lub pod numerem telefonu: 29 679 42 20.
2. Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@odosc.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadania pn.: zakup mikrobusa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku i prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 p.z.p.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.;
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamawiający informuje, że pełna treść zapisów dotyczących RODO zawarta została w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.272.23.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mikrobusa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku.
2. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
a) Zakup i dostawę fabrycznie nowego, w pełni sprawnego, kompletnego, nieużywanego (z dopuszczeniem jedynie w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia testu jego poprawnej jazdy), bezwypadkowego, technicznie sprawnego oraz wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych samochodu 9 – cio osobowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim, rok produkcji nie starszy niż 2024r.
b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ww. samochodu do siedziby Zamawiającego.
c) Dostarczany pojazd, o ile zgodnie z przepisami prawa podlega obowiązkowi badań technicznych, musi posiadać ważne badania techniczne w dniu dostawy.
d) Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
* odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia
* być nowy i zgodny z obowiązującymi normami
* posiadać komplet dokumentacji techniczno – eksploatacyjnej
* wykonawca zobligowany będzie do przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego pojazdu w dniu dokonania dostawy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) z minimalnymi wymogami technicznymi zawiera się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja mechaniczna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
d) Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
– w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną dostawę obejmującą pojazd (samochód, mikrobus) przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami w tym co najmniej 1 osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.
UWAGA!

* W przypadku wskazania przez Wykonawcę kwot w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złote polskie (PLN) według średniego kursu ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (NBP) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikuje średniego kursu walut, przeliczenia dokonuje się według kursu z pierwszego dnia następującego po dniu publikacji, w którym NBP ogłosi taki kurs.
* Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) lub w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu na podstawie art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący doświadczenia zawodowego lub technicznego musi zostać spełniony w całości:
– przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo
– przez podmiot trzeci, na którego zdolnościach Wykonawca polega.
Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia – warunek nie może być spełniony łącznie przez kilku Wykonawców ani przez kilku podwykonawców.
* Wykonawca może wykazać spełnianie warunku udziału w postępowaniu poprzez doświadczenie nabyte w ramach realizacji zamówienia wykonywanego wspólnie z innymi podmiotami (np. w konsorcjum), pod warunkiem że wykaże faktyczne wykonywanie kluczowych zadań w ramach tej umowy.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca rzeczywiście wykonywał określoną część zamówienia, Zamawiający może żądać stosownych dokumentów, np. umowy konsorcjum, protokołów odbioru lub referencji.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ),
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4 do SWZ),
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r poz. 507) (Załącznik nr 9 do SWZ)
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy, zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ – jeśli dotyczy)
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( Załącznik nr 7 do SWZ – jeśli dotyczy)

UWAGI do ppkt 1) do 5)

* Informacje zawarte w oświadczeniu pkt 1), 2), 3) stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
* Oświadczenie składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
* Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy ( Załącznik nr 5 do SWZ)

6) Pełnomocnictwo:
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
c) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
d) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
e) Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 112 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
d) Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
– w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną dostawę obejmującą pojazd (samochód, mikrobus) przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami w tym co najmniej 1 osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.


UWAGA!

* W przypadku wskazania przez Wykonawcę kwot w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złote polskie (PLN) według średniego kursu ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (NBP) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikuje średniego kursu walut, przeliczenia dokonuje się według kursu z pierwszego dnia następującego po dniu publikacji, w którym NBP ogłosi taki kurs.
* Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) lub w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu na podstawie art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący doświadczenia zawodowego lub technicznego musi zostać spełniony w całości:
– przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo
– przez podmiot trzeci, na którego zdolnościach Wykonawca polega.
Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia – warunek nie może być spełniony łącznie przez kilku Wykonawców ani przez kilku podwykonawców.
* Wykonawca może wykazać spełnianie warunku udziału w postępowaniu poprzez doświadczenie nabyte w ramach realizacji zamówienia wykonywanego wspólnie z innymi podmiotami (np. w konsorcjum), pod warunkiem że wykaże faktyczne wykonywanie kluczowych zadań w ramach tej umowy.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca rzeczywiście wykonywał określoną część zamówienia, Zamawiający może żądać stosownych dokumentów, np. umowy konsorcjum, protokołów odbioru lub referencji.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Przedmiotowe środki dowodowe: W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę mikrobus 9-cio osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego w załączniku nr 2 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) do SWZ, Zamawiający wymaga by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące środki dowodowe:
1) Specyfikację techniczną określająca wymagania dla mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku (załącznik nr 6 do SWZ)
2) Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty (przedmiotowy środek dowodowy) w tej samej formie co ofertę tj. musi być on złożony w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.

3) Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy Wykonawca, nie złoży w/w przedmiotowego środka dowodowego do oferty lub jest on niekompletny, zamawiający przewiduje ich złożenie lub uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
4) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5) Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikację techniczną określająca wymagania dla mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku (załącznik nr 6 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną). W takim przypadku:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
d) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty powinno posiadać taką samą formę jak oferta. Pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
f) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
g) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór Załącznik nr 7 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia został określony przez Zamawiającego w istotnych
postanowieniach umowy stanowią załącznik nr 10 do SWZ - IPU. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez
wykonawcę istotnych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwyszkowski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na podstawie przepisów, o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
zpostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.