eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146316500

1.5.8.) Numer faksu: 146316600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159925

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-760e590a-6f44-4ca1-9ba3-495ac761c96d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00334169/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-15/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167011,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Trenażery i akcesoria:
1. Trenażer do nauki badania per rectum, cewnikowania oraz badania jąder * - 1 szt.
2. Zestaw do Nauki Samobadania Piersi z Wymiennymi Guzkami* - 1 szt.
3. Zestaw ran przedstawiających odleżyny z tunelowaniem oraz kieszeniami* - 1 szt.
4. Zestaw silikonowych ran – kolostomie* - 1 szt.
5. Zestaw ran silikonowych - rany pooperacyjne* - 1 szt.
6. Kabel pulsoksymetru kompatybilny z systemem SimMan 3G (Laerdal)* - 1 szt.
7. Model do nauki pielęgnacji stomii wklęsłej* - 1 szt.
8. Model kolostomii w fałdzie skóry na podstawie* - 1 szt.
9. Model kolostomii z zapaleniem na podstawie* - 1 szt.
10. Model kolostomii pod poziomem skóry na podstawie* - 1 szt.
11. Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja - 2 szt.
12. Trenażer do nauki wykonywania lewatywy* - 2 szt.
13. Fantom do nauki zakładania i karmienia przez sondę, odsysania, pielęgnacji tracheotomii oraz gastrostomii* - 1 szt.
14. Zestaw do nauki szycia chirurgicznego* - 4 szt.
15. Zestaw do pozoracji ran dla pielęgniarek* - 1 Szt.
16. Flizelina do przykrycia Fantomów 70cmx50m - 1 rolka

*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 39829,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Analizator składu masy ciała:
1. Analizator składu masy ciała* - 1 szt.

*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18602,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Modele anatomiczne:
1. Model anatomiczny szyi: Model naturalnej wielkości przedstawiający przednią powierzchnię szyi z uwzględnieniem doskonałymi mięśni, naczyń, głównych nerwów oraz gruczołów. Na płycie podstawy. - 1 szt.
2. Model układu moczowego: Model przedstawiający elementy układu moczowego uwzględniający obecność żyły głównej dolnej i aorty brzusznej. Model powinien uwzględniać budowę wewnętrzną nerki (korę, rdzeń w postaci piramid, zawartość zatoki nerki) i pęcherza moczowego. - 1 szt.
3. Model kręgu z rdzeniem kręgowym: Pojedynczy kręg z przekrojem poprzecznym rdzenia kręgowego z uwzględnieniem istoty białej i szarej rdzenia oraz parą nerwów rdzeniowych. Model na podstawie. -1 szt.
4. Model wątroby z trzustką i dwunastnicą: Model naturalnej wielkości wątroby, trzustki i dwunastnicy, przedstawiający wzajemne położenia tych narządów, z uwzględnieniem przewodu wątrobowego i trzustkowego oraz pęcherzyka żółciowego. - 1 szt.
5. Model czaszki człowieka neuronaczyniowej: Naturalnej wielkości model anatomiczny czaszki człowieka wraz z unaczynieniem tętniczym po jednej stronie i unerwieniem po drugiej, z możliwością odłączenia sklepienia czaszki. Wewnątrz czaszki powinien być zaprezentowany przebieg głównych nerwów i naczyń. Czaszka osadzona na kręgach szyjnych. - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 8130,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Aparat EKG + wózek:

1. Aparat EKG + wózek* - 1 szt.

*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

4.5.5.) Wartość części: 5397,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Urządzenie do tlenoterapii wysokoprzepływowej ze stelażem:
1. Urządzenie do tlenoterapii wysokoprzepływowej ze stelażem* - 1 Szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej

4.5.5.) Wartość części: 15157,41 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Opatrunki i zestawy do podciśnieniowej terapii leczenia ran:
1. Mobilny system jednorazowego użytku do podciśnieniowej terapii leczenia ran - 3 Szt.
2. Urządzenie do stacjonarnej podciśnieniowej terapii leczenia ran + kompatybilny system opatrunków* - 1 Szt.
3. Urządzenie do podciśnieniowej terapii leczenia ran na 30 dni pełnej terapii+ kompatybilne opatrunki* - 1 Szt.
4. System opatrunków do podciśnienia kompatybilne z zakupionym sprzętem - 10 Szt.
5. zestaw bandaży do kompresji* - 1 Zestaw

*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141113-4 - Bandaże

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 17402,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Głowica do USG:
1. Głowica convex współpracująca z Ultrasonografem Philips Lumify - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.5.5.) Wartość części: 28694,44 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Elektrokardiograf
1. Elektrokardiograf - urządzenie do diagnostyki kardiologicznej* - 1 szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Spirometr
1. Spirometr* - 1 szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Stetoskopy
1. Elektroniczny stetoskop SimScope WiFi z biblioteką dźwięków zjawisk osłuchowych rozszerzona wersja, gdzie stetoskop łączy się z laptopem poprzez WI-FI* - 1 szt.
2. Cyfrowy stetoskop klasy premium do zastosowania w diagnostyce osłuchowej pacjentów w warunkach klinicznych i ambulatoryjnych Littmann Core Digital lub równoważny* - 1 Szt.

*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 21797,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, w Części 4: Aparat EKG + wózek w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty tj.:
1) Oferta nr 1: INI Konrad Warda, Aleja Bzów 36, 02-495 Warszawa - została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp,
2) Oferta nr 4: Si- Cura Sp. z o.o., ul. Władysława Żeleńskiego 101, 31-353 Kraków - została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Stosownie do art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, w Części 8: Elektrokardiograf w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty tj.:
1) Oferta nr 1: INI Konrad Warda, Aleja Bzów 36, 02-495 Warszawa - została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp,
2) Oferta nr 4: Si- Cura Sp. z o.o., ul. Władysława Żeleńskiego 101, 31-353 Kraków - została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Stosownie do art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.