Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280752/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00287653/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
- 2025/BZP 00297163/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00306910/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00314910/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00332483/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i legalizacje systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223910100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/205035/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i legalizacje systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d47fa5-2f71-4ca3-8f30-d6574ac71abc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.20.2025.JN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 744000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest serwis i legalizacja systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o., z podziałem na zadania określone poniżej:Zadanie 1: Serwis i legalizacja dynamicznych systemów wagowych zamontowanych na pojazdach bezpylnych do zbiórki odpadów.
Wykonawca pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego rozumie wagę automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b). Dynamiczny system wagowy składa się z nw. elementów:
a. Komputer wagowy Eleiro/Metiron (opcjonalnie z pamięcią Mestore) – Producent Digi Sens AG,
b. Czujniki wagowe – Producent Digi Sens AG,
c. Czujniki wyzwalające,
d. Sterowania z komputera wrzutnika (szyna CAN),
e. Okablowanie łączące czujniki z komputerem wagowym,
f. Elementy mocujące czujniki pomiarowe oraz wyzwalające,
g. Osłony chroniące okablowanie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. usługę serwisową (przeglądy, naprawy i konserwację) systemów wagowych w okresie obowiązywania przedmiotowego zamówienia,
2. ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM) lub instytucję równoważną do poświadczenia dokonania legalizacji - kompleksowa usługa (zapewnienie wzorców masy, obsługa HDS, opłaty urzędowe i obsługa GUM/OUM w przypadku oceny zgodności nadaną przez GUM/OUM) wraz z wystawieniem dokumentu poświadczającego wykonanie oceny zgodności,
3. legalizację ponowną z przygotowaniem i kalibracją, usunięciem usterek niezbędnych do wykonania procesu legalizacji każdego systemu wagowego przed upływem terminu ważności aktualnej legalizacji, w tym dopełnienie wszelkich czynności i formalności z Głównym Urzędem Miar lub Okręgowym Urzędem Miar, wystawienie dokumentu poświadczającego wykonanie legalizacji,
4. szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego.
Przedmiotowe zamówienie (w zakresie Zadania 1 oraz w zakresie Zadania 2) będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. W przypadku gdy kwota łącznego wynagrodzenia przedmiotu zamówienia nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia zamówienia Zamawiający zastrzega prawo przedłużenia czasu trwania zamówienia do chwili, gdy przyznane środki zostaną wykorzystane, jednak nie dłużej niż o 7 miesięcy.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania legalizacji ponownej każdego systemu wagowego przed upływem terminu ważności aktualności legalizacji w okresie obowiązywania zamówienia w zakresie: Zadania 1 - legalizacja ponowna dynamicznych systemów wagowych zamontowanych na pojazdach bezpylnych: minimalna ilość 85 szt., planowana maksymalna ilość 119 szt., maksymalnie 2 miesiące przed datą upływu terminu ważności aktualnych legalizacji wag
(do każdego pojazdu odrębnie). Zamawiający nie przewiduje wykonania legalizacji ponownej wag kilka miesięcy wcześniej przed datą upływu terminu ważności aktualnych legalizacji ponownych wag.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.5.) Wartość części: 494000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest serwis i legalizacja systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o., z podziałem na zadania określone poniżej:Zadanie 2: Serwis i legalizacja statycznych systemów wagowych zamontowanych na pojazdach bezpylnych, ciężarowych i kontenerowych do zbiórki odpadów.
Wykonawca pod pojęciem statycznego systemu wagowego rozumie wagę nieautomatyczną umożliwiającą ważenie pojemników po jego załadunku na podwozie pojazdu, bez potrzeby jego przerywania (w celu pomiaru osiągnięcia pomiaru wagi) oraz bez konieczności wydłużenia cyklu opróżniania kontenera. System wagowy składa się z nw. elementów:
a. Komputer wagowy R420 – Producent Rinstrum,
b. Czujniki wagowe,
c. Obsady czujników wagowych,
d. Dociski czujników wagowych,
e. Moduły przechyłu M4211,
f. Czujniki nachylenia,
g. Elementy mocujące czujniki pomiarowe,
h. Puszki połączeniowe hermetyczne o klasie szczelności min. IP 66,
i. Osłony chroniące czujniki, moduły i okablowanie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. usługę serwisową (przeglądy, naprawy i konserwację) systemów wagowych w okresie obowiązywania przedmiotowego zamówienia,
2. ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM) lub instytucję równoważną do poświadczenia dokonania legalizacji - kompleksowa usługa (zapewnienie wzorców masy, obsługa HDS, opłaty urzędowe i obsługa GUM/OUM w przypadku oceny zgodności nadaną przez GUM/OUM) wraz z wystawieniem dokumentu poświadczającego wykonanie oceny zgodności,
3. legalizację ponowną z przygotowaniem i kalibracją, usunięciem usterek niezbędnych do wykonania procesu legalizacji każdego systemu wagowego przed upływem terminu ważności aktualnej legalizacji, w tym dopełnienie wszelkich czynności i formalności z Głównym Urzędem Miar lub Okręgowym Urzędem Miar, wystawienie dokumentu poświadczającego wykonanie legalizacji,
4. szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego.
Przedmiotowe zamówienie (w zakresie Zadania 1 oraz w zakresie Zadania 2) będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. W przypadku gdy kwota łącznego wynagrodzenia przedmiotu zamówienia nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia zamówienia Zamawiający zastrzega prawo przedłużenia czasu trwania zamówienia do chwili, gdy przyznane środki zostaną wykorzystane, jednak nie dłużej niż o 7 miesięcy.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania legalizacji ponownej każdego systemu wagowego przed upływem terminu ważności aktualności legalizacji w okresie obowiązywania zamówienia
w zakresie: Zadania 2 - legalizacja ponowna statycznych systemów wagowych zamontowanych na pojazdach bezpylnych, ciężarowych i kontenerowych: minimalna ilość 25 szt., planowana maksymalna ilość 42 szt., maksymalnie 2 miesiące przed datą upływu terminu ważności aktualnych legalizacji wag
(do każdego pojazdu odrębnie). Zamawiający nie przewiduje wykonania legalizacji ponownej wag kilka miesięcy wcześniej przed datą upływu terminu ważności aktualnych legalizacji ponownych wag.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61693,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101116,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61693,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XTrack Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840358083
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 63 A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-363
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54352,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54352,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54352,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pfreundt Polska S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342968297
7.3.3) Ulica: Ossowskiego 4A/19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-843
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PFREUNDT POLSKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
PFREUNDT POLSKA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg na wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych S.M. ,,DOMHUT".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług konserwacyjnych w branży gazowej (w tym przeglądy roczne) (...) - na terenie ZGN Śródmieście, Administracje Domów Komunalnych Nr 1, 2, 4, 5, 6 (w podziale na 5 części)
- 418_ Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Emisja filmów dotyczących Funduszy Europejskich na Mazowszu
- Dostawa gadżetów dla NCK: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 i Festiwal Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.