eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoDostawa autobusu do przewozu min. 35 osób + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla pilota z możliwością przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa autobusu do przewozu min. 35 osób + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla pilota z możliwością przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA WERWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368065572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 48

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 731133115

1.5.8.) Numer faksu: prezes@fundacjawerwa.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@fundacjawerwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fundacjawerwa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa autobusu do przewozu min. 35 osób + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla pilota z możliwością przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64fe334e-d546-4c78-9ee2-7cb0ff199904

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64fe334e-d546-4c78-9ee2-7cb0ff199904

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu: https://ezamowienia.gov.pl/ lub poczty elektronicznej pod adresem email: prezes@fundacjawerwa.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AUTOBUS/2025/BZP/PFRON/2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego autobusu co najmniej 37 osobowego (tj. 35 miejsc siedzących +1 miejsce kierowcy + 1 miejsce dla pilota), z możliwością przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim, dostosowanego do przewozu osób poruszających się na wózki inwalidzkim.
Pojazd musi być fabrycznie nowy zgodnie z definicją ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 361 z późn. zm) zawartą w art. 2 pkt 10 lit a) oraz dostosowany po przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. Ponadto wyposażenie winno obejmować windę do wprowadzania osoby na wózku, fotele pasażerskie tapicerowane materiałem łatwym w utrzymaniu czystości.
1. Pojazd będzie fabrycznie nowy jeśli ma przebieg mniejszy niż 6000km i upłynęło więcej niż 6 miesięcy od dnia pierwszej rejestracji/obowiązku rejestracji/wydania pojazdu pierwszemu nabywcy/użycia do celów demonstracyjnych.
2. Pojazd będzie fabrycznie nowy jeśli ma przebieg większy niż 6000 km i nie upłynęło 6 miesięcy od dnia pierwszej rejestracji/obowiązku rejestracji/wydania pojazdu pierwszemu nabywcy/użycia do celów demonstracyjnych,
3. Pojazd będzie fabrycznie nowy jeśli ma przebieg mniejszy niż 6000km i nie upłynęło 6 miesięcy od dnia pierwszej rejestracji/obowiązku rejestracji/wydania pojazdu pierwszemu nabywcy/użycia do celów demonstracyjnych
Pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dokumenty dopuszczające go do ruchu; być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym szczegółowe wymagania Zamawiającego, co do elementów nadwozia, parametrów silnika, systemów bezpieczeństwa, wyposażenia wewnętrznego pojazdu oraz elementów dodatkowych wymaganego wyposażenia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100 pkt = 100% (PUNKTACJA) za cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1- 6 pzp.
Nadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie, co najmniej 2 dostawy fabrycznie nowych busów o liczbie miejsc 9-40, o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto każdy z nich wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i nazw podmiotów na rzecz, których dostawy dokonano. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą wykazać łączne spełnienie ww. warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a)
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenie, składa każdy z Wykonawców
b)
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców osobno.
c)
Wykaz dostaw w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
d)
Zobowiązanie się innego podmiotu do oddania niezbędnych zasobów Wykonawcy na potrzeby realizacji niniejszego zadania, w sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia zdolności udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków i w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby zobowiązany.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4.1 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i OPZ.
4.2 Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów, funkcji i wyposażenia oraz ich parametrów technicznych i warunków wymaganych w SWZ – przedmiotowe środki dowodowe dotyczą : oferta techniczna, specyfikacja pojazdu, karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ.
4.3 Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

oferta techniczna, specyfikacja pojazdu, karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub
jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia, w języku polskim lub obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
2.
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, tj.:
a)
pieniądzu;
b)
gwarancjach bankowych;
c)
gwarancjach ubezpieczeniowych;
d)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.10.2025 r. do godziny 10:00
4.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: w Banku: Mbank S.A nr rachunku: 06 1140 2004 0000 3902 8243 0349, z dopiskiem: Wadium-dostawa autobusu
5.
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. X.2 lit. b) – d) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
7.
Treść gwarancji wadialnej /poręczenia musi zawierać następujące elementy:
1)
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2)
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3)
kwotę gwarancji/poręczenia,
4)
zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP,
5)
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią jako zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
8.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
9.
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 pzp, a także w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
a)
zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego towaru bądź nazwy własnej pojazdu w przypadku gdy: nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Pojazd zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową, bądź będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
b)
zmianę organizacyjną po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy w szczególności, gdy nastąpi zmiana adresu siedziby,
c)
przejściowy brak pojazdu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku przedmiotu umowy. Pojazd zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od tego objętego umową.
Zmiany o których mowa powyżej nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma internetowa e-zamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.