Og³oszenie z dnia 2024-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00515337/01 - Wynik z dnia 2024-09-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przeprowadzenie prac remontowych i adaptacyjnych dla nowo utworzonego oddzia³u przedszkolnego w budynku Szko³y Podstawowej w Skrzeszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯ukowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gdañska 52
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 6858318
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 6858330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie prac remontowych i adaptacyjnych dla nowo utworzonego oddzia³u przedszkolnego w budynku Szko³y Podstawowej w Skrzeszewie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b351664-f749-4b58-ad17-14f8108c1d2e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00457218
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029209/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.22 Prace remontowe i adaptacyjne dla nowo utworzonego oddzia³u wychowania przedszkolnego w budynku Szko³y Podstawowej w Skrzeszewie- "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie ¯ukowo"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski FunduszSpo³eczny Plus (EFS+), Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego spo³ecznie Pomorza EFS+, Dzia³ania 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9633263.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/963326
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdzia³ach XIII - XIV SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga podpisania oferty, o¶wiadczeñ oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, tj. Gmina ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu jest Burmistrz Gminy ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo;
• w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych, kontakt: iod@zukowo.pl;
• dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.28.2024 pn. Przeprowadzenie prac remontowych i adaptacyjnych dla nowo utworzonego oddzia³u przedszkolnego w budynku Szko³y Podstawowej w Skrzeszewie;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych (tekst jednolity – Dz. U. z 2023 r., poz.1605 z pó¼n. zm.), zwan± dalej ustaw± PZP;
• odbiorcami danych osobowych bêd± podmioty realizuj±ce zadania na podstawie przepisów prawa. Odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umow± w sprawie zamówienia publicznego mog± byæ podmioty z którymi Gmina ¯ukowo zawar³a umowy na korzystanie z udostêpnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postêpowania o udzielenie. Dane osoby zak³adaj±cej konto na stronie platformazakupowa.pl bêd± przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmê Open Nexus Sp. z o.o. Pozosta³e informacje dotycz±ce gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajduj± siê na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci;
• dane osobowe bêd± przechowywane przez czas trwania niniejszego postêpowania, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
• obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• osoby, których dane osobowe dotycz±, maj± prawo do:
− dostêpu do danych osobowych;
− sprostowania danych osobowych *;
− ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony danych Osobowych (adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Wyja¶nienia:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje prawo do:
− usuniêcia danych osobowych;
− przenoszenia danych osobowych,
− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac adaptacyjnych w oddziale wychowania przedszkolnego, prac remontowo – wykoñczeniowych i dostosowanie pomieszczeñ ³azienek na I piêtrze dla potrzeb dzieci z niepe³nosprawno¶ci±, wymogów sanitarno-higienicznych i bhp.
2. Zamówienie obejmuje roboty budowlane zwi±zane z adaptacj± i przebudow± ³azienek dla osób z niepe³nosprawno¶ci± wraz z sal± lekcyjn± oraz dostawê i monta¿ wyposa¿enia do ³azienek.
3. Zakres robót budowlanych:
1) wyburzenia i budowê ¶cian wewnêtrznych – dzia³owych,
2) demonta¿ istniej±cej armatury ³azienkowej, grzejników i innych elementów wyposa¿enia,
3) rozebranie i skucie istniej±cych ok³adzin ¶ciennych i posadzek z p³ytek,
4) monta¿ wentylacji mechanicznej wywiewnej z wyprowadzeniem na dach,
5) demonta¿ drzwi wraz z o¶cie¿nicami, poszerzenie otworów drzwiowych i monta¿ nowych drzwi z wk³adk± patentow±,
6) wykonanie robót zwi±zanych z instalacjami wodno-kanalizacyjn± i elektryczn±,
7) rozbudowê rozdzielnic R1,
8) monta¿ nowych opraw o¶wietleniowych,
9) wymianê prze³±czników ¶wiat³a i gniazd wtyczkowych,
10) wykonanie nowych ok³adzin na pod³odze i ¶cianach,
11) wymianê grzejników w ³azienkach,
12) roboty malarskie,
13) monta¿ urz±dzeñ sanitarnych.
14) zamurowanie otworu drzwiowego,
15) demonta¿ rolet antyw³amaniowych,
16) demonta¿ ¶ciany mobilnej,
17) monta¿ opraw awaryjnych oraz opraw ewakuacyjnych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie ³azienek
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena,
2) Okres gwarancji.
2. Opis szczegó³owy kryteriów:
Pod pojêciem "Cena" nale¿y rozumieæ ca³kowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objêtego niniejszym zamówieniem.
Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê cenê ofertow± brutto zamówienia podan± na formularzu ofertowym (OFERTA). Maksymalna
ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60,00 pkt.
W kryterium "Okres gwarancji" bêdzie oceniana d³ugo¶æ okresu gwarancji udzielonej przez wykonawcê. Minimalny okres gwarancji
wymagany przez zamawiaj±cego – 36 miesiêcy. Wykonawca podaje d³ugo¶æ okresu gwarancji (w miesi±cach) w ofercie. Je¿eli okres gwarancji bêdzie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ okres max wynosz±cy 60 miesiêcy. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Okres gwarancji" wynosi 40 pkt.
3. Pozosta³e informacje dot. sposobu oceny ofert zosta³y opisane w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Wykonawca spe³ni warunek w tym zakresie, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:
a) kierownik robót bran¿y konstrukcyjno – budowlanej – jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
b) kierownik robót bran¿y sanitarnej - jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
c) kierownik robót bran¿y elektrycznej - jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza siê wa¿ne i odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W zakresie uprawnieñ budowlanych zamawiaj±cy dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnych Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
2) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówieñ z których ka¿de polega³o na budowie / przebudowie / remoncie / modernizacji pomieszczeñ sanitarnych o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 50.000,00 PLN brutto i w których zakres wchodzi³y roboty obejmuj±ce co najmniej instalacje wod-kan., instalacje elektryczne, malowanie, uk³adanie glazury i/lub terakoty.
W niniejszym postêpowaniu pod pojêciem „pomieszczenie sanitarne” nale¿y rozumieæ ³a¼nie, umywalnie, pomieszczenia z natryskami, ustêpy, ³azienki, toalety.
Pojêcie „modernizacja”, zgodnie ze stanowiskiem GINB, mie¶ci siê w zakresie pojêciowym remontu, przebudowy albo rozbudowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) O¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 11 do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.
3) O¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 12 do SWZ) dotycz±ce przes³anek wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych (Za³±cznik nr 6 do SWZ) potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie do¶wiadczenia. W wykazie nale¿y wskazaæ roboty budowlane wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób (Za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Na ofertê sk³adaj± siê:1) wype³niony formularz ofertowy (OFERTA) sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) dokumenty / informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (o ile dotyczy);
3) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – Za³±cznik nr 4 do SWZ oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) pe³nomocnictwo (o ile dotyczy);
5) zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – Za³±cznik nr 8 do SWZ (o ile dotyczy);
6) o¶wiadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 9 do SWZ (o ile dotyczy);
7) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 10 do SWZ (o ile dotyczy).
2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce
odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej
ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa
w ust. 2, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
2) o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê
lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.2. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach o których mowa w Rozdziale IX SWZ,
2) warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale VIII SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
4. O¶wiadczenia – z wykorzystaniem formularzy Za³±cznik nr 4 do SWZ i Za³±cznik nr 5 do SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 1 – pkt 3 sk³ada ka¿dy z nich,
2) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 4 – pkt 5 sk³ada odpowiednio wykonawca / wykonawcy, który / którzy wykazuj± spe³nienie warunku w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII SWZ.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/ us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
7. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj± wykonawcy w takim zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
9. Spó³ki cywilne traktowane s± jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ - projekt umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/963326
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jednolity - Dz.U. z 2024 r., poz. 507), tj.:a) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
c) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tekst
jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ .zip lub .7Z.
4. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj± .gif, .bmp, .numbers, .pages.
Dokumenty z³o¿one w takich formatach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kot³owni i instalacji gazowej z szafk± gazow± oraz remont elewacji w budynku szklarni du¿ej
- Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków Zak³adu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wroc³awska 15 w Twardogórze
- Remont o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym O¶rodka Szkolenia PIP we Wroc³awiu przy ul. M. Kopernika 5
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ¶cian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- SVA/4620-239/2025: Budowa wewnêtrznej instalacji c.o. w bud. nr: Cz. I - 30C, Cz. II - 10, 11 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudzi±dz ul. Czwartaków
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.