Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395634/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Klucze w sezonie 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Klucze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-klucze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Klucze w sezonie 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-255c531c-52c0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013557/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Klucze w sezonie 2023/2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 572855,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część I - Rejon nr 1 – Klucze, Klucze-Osiedle, Klucze-Osada, Jaroszowiec, Bogucin DużyZimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 1 obejmuje: Drogi gminne około 10,5 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze, teren osiedla mieszkaniowego w Kluczach, teren przed budynkiem Urzędu Gminy Klucze, parking przy Ośrodku Zdrowia w Kluczach, parking przy Centrum Usług Społecznych, parking przy Bibliotece Gminnej, parking przy Przedszkolu Jasia i Małgosi w Kluczach, teren przy Pałacu Dietla i budynku „Starej Gminy”, tzw. Ryneczek przy supermarkecie Biedronka, parking i plac manewrowy przy budynkach działalności handlowej naprzeciwko Szkoły Podstawowej w Kluczach, parking przy Szkole Podstawowej w Kluczach, ciąg pieszy wzdłuż ulicy Rudnickiej, Olkuskiej w Kluczach, teren przy Ośrodku Zdrowia w Jaroszowcu, teren przy Domu Kultury w Jaroszowcu, teren przy basenie w Jaroszowcu, teren przy Szkole Podstawowej w Jaroszowcu, teren osiedla mieszkaniowego w Jaroszowcu.
Rejon I - szacunkowy tonaż to około 560 ton materiału do zwalczania śliskości, około 1100 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 221012,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Rejon nr 2 – Golczowice, Zalesie Golczowskie, Kolbark, Cieślin, Bydlin, Krzywopłoty, Góry BydlińskieZimowe utrzymanie dróg w Rejonie II obejmuje: Drogi gminne około 10,72 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze, teren przy Domu Wielofunkcyjnym w Krzywopłotach, teren przy świetlicy w Golczowicach, teren przy Domu Ludowym w Cieślinie, teren przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Kolbarku, teren Klubu Sportowego w Bydlinie, parking przy Szkole Podstawowej w Bydlinie.
Rejon II - szacunkowy tonaż to około 160 ton materiału do zwalczania śliskości, około 690 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 102001,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Część III - Rejon nr 3 - Kwaśniów Dolny, Kwaśniów Górny, Stoki Kwaśniowskie, Hucisko.Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 3 obejmuje: Drogi gminne około 4,911 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze, parking przy Szkole Podstawowej w Kwaśniowie Dolnym, teren przy strażnicy w Kwaśniowie Dolnym, teren przy świetlicy w Kwaśniowie Górnym, teren przy świetlicy w Hucisku.
Rejon III - szacunkowy tonaż to około 470 ton materiału do zwalczania śliskości, około 600 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 121845,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Część IV - Rejon nr 4 – Chechło, Rodaki, Ryczówek, Godawica.Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie IV obejmuje: Drogi Gminne 13,131 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze, teren przy Szkole Podstawowej w Rodakach, teren przy Świetlicy w Rodakach, teren przy Szkole Podstawowej w Chechle, (Parking przy domu ludowym – i remizie osp w Chechle, teren przy domu seniora w Chechle), teren przy Szkole Podstawowej w Ryczówku, teren przy Świetlicy Wiejskiej w Ryczówku i OSP w Ryczówku.
Rejon IV - szacunkowy tonaż to około 480 ton materiału do zwalczania śliskości, około 745 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 127996,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226041,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316881,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316881,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USSB Bogusław Michta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637 201 49 87
7.3.4) Miejscowość: Golczowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM BUDOWLANYM BOGUSŁAW MICHTA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM BUDOWLANYM BOGUSŁAW MICHTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316881,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82763,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140622,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82763,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Wójcik Renata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637 108 81 85
7.3.4) Miejscowość: Chcechło
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82763,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124246,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228223,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124246,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Wójcik Renata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637 108 81 85
7.3.4) Miejscowość: Chechło
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124246,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137905,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298105,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137905,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Wójcik Renata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637 108 81 85
7.3.4) Miejscowość: Chechło
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137905,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30INNE PRZETARGI KLUCZE
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.