Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00517376/01 - Wynik z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Adaptacja miejsc instalacji chromatograficznych urządzeń do ciągłego, bezobsługowego pomiaru zawartości THT w gazie ziemnym ANAT-M z dostawą szaf kontenerowych i modułów interfejsu komunikacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubicz
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@inig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań bnaukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nafty i gazu w ramach nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja miejsc instalacji chromatograficznych urządzeń do ciągłego, bezobsługowego pomiaru zawartości THT w gazie ziemnym ANAT-M z dostawą szaf kontenerowych i modułów interfejsu komunikacyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caf13eef-6bd4-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/92725/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/92725/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określono w rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych okreslona została w rozdziale XVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ 2710-32/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi adaptacji miejsc instalacji chromatograficznych urządzeń do ciągłego, bezobsługowego pomiaru zawartości THT w gazie ziemnym ANAT-M wraz z dostawą szaf kontenerowych oraz modułów interfejsu komunikacyjnego.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA ORAZ WARUNKI GWARANCJI OKREŚLA ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39340000-7 - Sprzęt sieci gazowniczej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
51220000-0 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia do maks. 12 adaptacji - w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, co w tym momencie jest niemożliwe do przewidzenia.W przypadku zwiększenia się zapotrzebowania realizacja dodatkowych usług i/lub dostaw, w ramach prawa opcji, wykonana zostanie zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ (Załącznik nr 1 do SWZ) na warunkach i za cenę przedstawioną w ofercie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, zgodnie z art. 112 Ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Za spełniający powyższy warunek zostanie uznany Wykonawca, który:
A. Wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w podanym poniżej zakresie
a) 1 pracę gazoniebezpieczną w zakresie układów kontrolno-pomiarowych na czynnych stacjach gazowych lub zespołach gazowych (stacje gazowe II stopnia), w tym także w zakresie montażu modułów transmisji danych,
lub
b) 2 dowolne prace gazoniebezpieczne (na stacjach gazowych II stopnia)
lub
c) 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlano-montażowych na stacjach gazowych II stopnia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda,
ORAZ
B. Dysponują zespołem, w którego skład wejdą osoby posiadające uprawnienia energetyczne i gazowe:
1. co najmniej 2 osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacja w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, i montażu grupa 1 pkt 2, 3, 7, 9, 10;
2. co najmniej 1 osoba skierowana do realizacji zamówienia posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, i montażu grupa 1 pkt 2, 3, 7, 9, 10;
3. co najmniej 2 osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacja w zakresie konserwacji, obsługi, kontrolno-pomiarowym i montażowym grupa 3 pkt 2 - 8, 10;
4. co najmniej 1 osoba skierowane do realizacji zamówienia posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru grupa 3 pkt. 2-8, 10.
Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania w/w uprawnień przez jedną lub dwie osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IV SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej - załącznik nr 7
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz zrealizowanych dostaw i usług – załącznik nr 4
wykaz zrealizowanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w rozdz. IV. pkt 4.A. SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór – zał. nr 4 do SWZ).
2. Wykaz osób – załącznik nr 5
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z opisem w rozdz. IV pkt 4.B SWZ (wzór – zał. nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Szczegółowy charakterystyka przeprowadzenia usługi adaptacji miejsc instalacji chromatograficznych urządzeń do ciągłego, bezobsługowego pomiaru zawartości THT w gazie ziemnym ANAT-M;2. Specyfikacja techniczna oferowanych szaf i modemów interfejsu komunikacyjnego (w tym dokumentacja i certyfikaty CE, instrukcje obsługi i użytkowania (DTR) w języku polskim, w przypadku modemów dopuszczalna jest specyfikacja techniczna w języku angielskim);
3. Certyfikaty CE dla modułów interfejsu komunikacyjnego wraz z wyposażeniem
4. Deklaracje zgodności dla zestawu modułu interfejsu komunikacyjnego z aktualnie obowiązującymi przepisami dot. urządzeń radiowych i telekomunikacyjnych 2014/53/EU,
5. Deklaracja producenta szaf kontenerowych na zgodność co najmniej z aktualnymi normami PN-EN 12206-1, PN-EN ISO 17637, PN-EN ISO 15614-2, PN-EN 13162+A1 lub równoważna deklaracja Wykonawcy;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Szczegółowy charakterystyka przeprowadzenia usługi adaptacji miejsc instalacji chromatograficznych urządzeń do ciągłego, bezobsługowego pomiaru zawartości THT w gazie ziemnym ANAT-M;2. Specyfikacja techniczna oferowanych szaf i modemów interfejsu komunikacyjnego (w tym dokumentacja i certyfikaty CE, instrukcje obsługi i użytkowania (DTR) w języku polskim, w przypadku modemów dopuszczalna jest specyfikacja techniczna w języku angielskim);
3. Certyfikaty CE dla modułów interfejsu komunikacyjnego wraz z wyposażeniem
4. Deklaracje zgodności dla zestawu modułu interfejsu komunikacyjnego z aktualnie obowiązującymi przepisami dot. urządzeń radiowych i telekomunikacyjnych 2014/53/EU,
5. Deklaracja producenta szaf kontenerowych na zgodność co najmniej z aktualnymi normami PN-EN 12206-1, PN-EN ISO 17637, PN-EN ISO 15614-2, PN-EN 13162+A1 lub równoważna deklaracja Wykonawcy;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)W przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę reprezentującą Wykonawcę, inną niż wskazana w dokumentach rejestrowych, Wykonawca, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.( jeżeli dotyczy)
3. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.( jeżeli dotyczy)6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcya) w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy przynajmniej jednej z wymienionych okoliczności:
- wprowadzenia przez właściwy organ państwowy na terenie RP stanu zagrożenia epidemicznego lub przedłużenia jego obowiązywania (w przypadku, gdy na dzień zawarcia umowy taki stan będzie obowiązywał w kraju), stanu epidemii w rozumieniu ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, stanu nadzwyczajnego w rozumieniu art. 228 Konstytucji RP lub innego podobnego w skutkach stanu/ograniczeń, mających wpływ na realizację umowy, a będących w szczególności następstwem wystąpienia epidemii zakażeń i choroby zakaźnej wywołanych wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19) lub innym wirusem bądź inną chorobą,
- wystąpienia innego zdarzenia zewnętrznego, mającego wpływ na realizację umowy, którego strony nie mogły przewidzieć i które jest niezależne od działania stron, a którego skutkom nie można było zapobiec, przy zachowaniu należytej staranności (siła wyższa).
W przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w zdaniu poprzednim, Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy o czas trwania ww. stanu/ograniczenia bądź zdarzenia.
b) w zakresie zmiany miejsc wykonania usług i dostaw w przypadku wystąpienia formalnych lub technicznych utrudnień niezależnych od Zamawiającego.
c) z powodu siły wyższej.
Za siłę wyższą uważa się zdarzenie nadzwyczajne i zewnętrzne, na którego wystąpienie i trwanie Strona nie ma wpływu oraz któremu to zdarzeniu, lub jego skutkom, nie była w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. Za Siłę Wyższą uważa się w szczególności klęski żywiołowe.
Do siły wyższej nie zalicza się:
- zdarzenia zawinionego przez Stronę Umowy albo przez osobę trzecią, za którą ta Strona odpowiada,
- braku środków finansowych, chyba że ich brak wynika z zaistnienia Siły Wyższej.
W przypadku wystąpienia okoliczności uznanych za siłę wyższą i opisanych powyżej, Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji Umowy o czas trwania zdarzenia uznanego za siłę wyższą.
3. Inicjowanie i uzasadnienie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
Zmiany dokonywane będą na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zawierający uzasadnienie dla ich wprowadzenia.
Dot. pkt. b)
Z uwagi na posiadanie przez Zamawiającego w umowie z Polską Spółka Gazowniczą Sp. z o.o. zastrzeżonego prawa do dokonywania zmiany miejsca wykonania usług i dostaw Zamawiający może dokonać zmiany miejsca w momencie uzyskania takiej informacji z PSG Sp. z o.o.
O dokonanej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę w sposób przewidziany w umowie.
Dot. pkt. c)
1. Strona, która stwierdzi wystąpienie Siły Wyższej, ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym drugą Stronę. Zawiadomienie o wystąpieniu Siły Wyższej musi zawierać opis okoliczności zdarzenia oraz, jeżeli to możliwe, ocenę jego wpływu na wykonanie zobowiązań umownych, w tym na przewidziane w Umowie terminy.
2. Strona dotknięta działaniem Siły Wyższej podejmie wszelkie konieczne czynności zmierzające do ograniczenia skutków Siły Wyższej w zakresie wykonania zobowiązań wynikających z Umowy.
3. W przypadku ustania Siły Wyższej, Strona zawiadomi o tym bezzwłocznie drugą Stronę.
4. Forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/92725/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 14 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 21 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 34 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 35 os. Albertyńskie w Krakowie
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wodomierzy oraz modułów zdalnego odczytu"
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- Rozbudowa SUW w Przecznie wraz z budową studni, sieci wodociągowej i montażem wodomierzy
- ZP.U.LW.22.2025 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 8
- "Modernizacja armatury wodomierzowej na istniejących przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w Gminie Wyryki"
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
więcej: Sprzęt sieci gazowniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.