eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkulskOdbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz niezamieszka³ych z terenu Gminy Skulsk



Og³oszenie z dnia 2022-11-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz niezamieszka³ych z terenu Gminy Skulsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Skulsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019243

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Targowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skulsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-560

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 632682018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.skulsk@skulsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://skulsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz niezamieszka³ych z terenu Gminy Skulsk

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b73304a-6bed-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00457063

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sidaspzp.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta powinna byæ:
a) sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,
b) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem sidaspzp.pl podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://sidaspzp.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿
administratorem danych osobowych jest Gmina Skulsk reprezentowana przez Wójta, e-mail: ug.skulsk@skulsk.pl tel. 63 2682018. Z
Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê na adres e-mail: abi@osdidk.pl Pani
Ewa Galiñska tel. 531641425

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych na których powstaj± odpady
komunalne w granicach administracyjnych gminy Skulsk, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dn. 13 wrze¶nia 1996 r. o
utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.) zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki
Odpadami z za³±cznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie gminy Skulsk, a tak¿e
innymi przepisami prawa stanowionego i miejscowego oraz ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia i dokumentami
wymaganymi przez Zamawiaj±cego oraz ich transport do instalacji komunalnej;
2) Wyposa¿enie nieruchomo¶ci w pojemniki na odpady zmieszane i dba³o¶æ o ich nale¿yty stan techniczny;
3) Wyposa¿enie nieruchomo¶ci w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o którym mowa w art. 9b i nastêpne ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r.
o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Skulsk, w zakresie objêtym przedmiotem
zamówienia;
b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami,
o którym mowa art. 49 ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021 r., poz. 779 ze zm.) i który to
rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
18.000,00 z³ (s³ownie: osiemna¶cie tysiêcy z³otych, 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu, na rachunek Zamawiaj±cego nr: 30853400061100016900122580
2) w gwarancjach bankowych /ub
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych /ub
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j . Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
3. Za datê wniesienia wadium przelewem uwa¿a siê datê uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego -Wadium powinno wp³yn±æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego do up³ywu terminu wyznaczonego na sk³adanie ofert (t.j. przed up³ywem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin sk³adania ofert).
4. Wadium, bez wzglêdu na sposób jego wniesienia, musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty;
2) gwarancji lub porêczenia, o których mowa powy¿ej - wykonawca wraz z ofert± przekaza³ Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z tre¶ci gwarancji i porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 Pzp.
7. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sidaspzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.