eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówNadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskich



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124335621; 124335600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl; dyrekcja@mnk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mnk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d29c11-1ced-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245183/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Biblioteki Czartoryskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Biblioteka Książąt Czartoryskich – rozbudowa i przebudowa Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 460000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Rozbudowa i przebudowa Budynku Biblioteki Książąt Czartoryskich z przebudową i rozbudową instalacji wewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, nisko- prądowej, SUG, gazowej, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji) wraz z zagospodarowaniem terenu: przebudowie nawierzchni dziedzińca i infrastruktury technicznej (instalacją kanalizacji deszczowej pozabudynkowej) na dz. nr 118/1 i 119/1 obr. 1, jedn. Ewid. 126105_9 Śródmieście przy ul. Św. Marka 17 w Krakowie.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), dalej „Pr. bud.” i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczeniem Inwestycji.


Część 1: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego (pełnienie funkcji Koordynatora/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w branży konstrukcyjno-budowlanej.

Nadzór nad realizacją inwestycji, o której mowa powyżej w branży konstrukcyjno-budowlanej realizowany będzie w czterech etapach:

ETAP I:
1. Sprawdzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji
2. Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji.
3. Uczestnictwo w komisji przetargowej lub jako biegły/inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Zamawiający wystąpi z takim wnioskiem.

ETAP II
Nadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenie konserwatorskie i pozwolenia na budowę, przepisy ustawy PZP – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie oraz koordynacja pracy inspektorów branżowych.
ETAP III:
Rozliczenie inwestycji po zakończeniu i rozliczeniu zadania.

ETAP IV:
1. Udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji w odniesieniu do robót budowlanych we współpracy z Zamawiającym.
2. Nadzór inwestorski w wypadku wystąpienia usterek lub wad ukrytych, których istnienia nie wykryto w okresie realizacji robót budowlanych.

3 Szczegółowy opis części zamówienia stanowi załącznik Nr 2a do SWZ.
4. Wykonawca jest zobligowany do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem dla każdej z części oraz wg zapisów projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ).
5. Szczegółowy zakres robót, nad którymi będzie sprawowany nadzór zgodnie z załączoną na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacją projektową dla Inwestycji, o której mowa w ust. 1.
6. Wykonawca realizujący poszczególne zadania musi wykonywać czynności określone Opisie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem wykwalifikowanych osób, których uprawnienia i doświadczenie zostało sprecyzowane treści SWZ.
7. Zamawiający informuje, iż osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie danego zadania (inspektor nadzoru inwestorskiego) będzie zobowiązana posiadać przez cały okres związania umową aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania ubezpieczonego w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień.
8. Wszyscy inspektorzy nadzoru w tym Koordynator czynności muszą być obecni na Palcu budowy, stosownie do faktycznych potrzeb uzależnionych od zakresu wykonywanych robót, z zastrzeżeniem że w przypadku zgłoszenia wniosku o przybycie na budowę przez: przedstawiciela Zamawiającego, Projektanta, przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych, lub Kierownika Budowy są zobligowani do obecności nie później niż w terminie 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.5.) Wartość części: 233075,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Rozbudowa i przebudowa Budynku Biblioteki Książąt Czartoryskich z przebudową i rozbudową instalacji wewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, nisko- prądowej, SUG, gazowej, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji) wraz z zagospodarowaniem terenu: przebudowie nawierzchni dziedzińca i infrastruktury technicznej (instalacją kanalizacji deszczowej pozabudynkowej) na dz. nr 118/1 i 119/1 obr. 1, jedn. Ewid. 126105_9 Śródmieście przy ul. Św. Marka 17 w Krakowie.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), dalej „Pr. bud.” i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczeniem Inwestycji.

Część 2: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego (pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) dla robót budowlanych w branży instalacji sanitarnych

Nadzór nad realizacją inwestycji, o której mowa powyżej w branży konstrukcyjno-budowlanej realizowany będzie w czterech etapach:

ETAP I:
1. Sprawdzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji
2. Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji.
3. Uczestnictwo w komisji przetargowej lub jako biegły/inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Zamawiający wystąpi z takim wnioskiem.

ETAP II
Nadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę, przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.) – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.

ETAP III:
Rozliczenie inwestycji po zakończeniu i rozliczeniu zadania.

ETAP IV:
1. Udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji w odniesieniu do robót budowlanych we współpracy z Zamawiającym.
2. Nadzór inwestorski w wypadku wystąpienia usterek lub wad ukrytych, których istnienia nie wykryto w okresie realizacji robót budowlanych

3 Szczegółowy opis części zamówienia stanowi załącznik Nr 2b do SWZ.
4. Wykonawca jest zobligowany do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem dla każdej z części oraz wg zapisów projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ).
5. Szczegółowy zakres robót, nad którymi będzie sprawowany nadzór zgodnie z załączoną na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacją projektową dla Inwestycji, o której mowa w ust. 1.
6. Wykonawca realizujący poszczególne zadania musi wykonywać czynności określone Opisie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem wykwalifikowanych osób, których uprawnienia i doświadczenie zostało sprecyzowane treści SWZ.
7. Zamawiający informuje, iż osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie danego zadania (inspektor nadzoru inwestorskiego) będzie zobowiązana posiadać przez cały okres związania umową aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania ubezpieczonego w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień.
8. Wszyscy inspektorzy nadzoru w tym Koordynator czynności muszą być obecni na Palcu budowy, stosownie do faktycznych potrzeb uzależnionych od zakresu wykonywanych robót, z zastrzeżeniem że w przypadku zgłoszenia wniosku o przybycie na budowę przez: przedstawiciela Zamawiającego, Projektanta, przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych, lub Kierownika Budowy są zobligowani do obecności nie później niż w terminie 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.5.) Wartość części: 105787,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Rozbudowa i przebudowa Budynku Biblioteki Książąt Czartoryskich z przebudową i rozbudową instalacji wewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, nisko- prądowej, SUG, gazowej, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji) wraz z zagospodarowaniem terenu: przebudowie nawierzchni dziedzińca i infrastruktury technicznej (instalacją kanalizacji deszczowej pozabudynkowej) na dz. nr 118/1 i 119/1 obr. 1, jedn. Ewid. 126105_9 Śródmieście przy ul. Św. Marka 17 w Krakowie.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), dalej „Pr. bud.” i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczeniem Inwestycji.


Część 3: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego (pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) dla robót budowlanych w branży instalacji elektrycznych – wysoko i niskoprądowych

Nadzór nad realizacją inwestycji, o której mowa powyżej w branży konstrukcyjno-budowlanej realizowany będzie w czterech etapach:

ETAP I:
1. Sprawdzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji
2. Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji.
3. Uczestnictwo w komisji przetargowej lub jako biegły/inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Zamawiający wystąpi z takim wnioskiem.

ETAP II
Nadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę, przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.) – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.

ETAP III:
Rozliczenie inwestycji po zakończeniu i rozliczeniu zadania.

ETAP IV:
1. Udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji w odniesieniu do robót budowlanych we współpracy z Zamawiającym.
2. Nadzór inwestorski w wypadku wystąpienia usterek lub wad ukrytych, których istnienia nie wykryto w okresie realizacji robót budowlanych

3 Szczegółowy opis części zamówienia stanowi załącznik Nr 2c do SWZ.
4. Wykonawca jest zobligowany do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem dla każdej z części oraz wg zapisów projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ).
5. Szczegółowy zakres robót, nad którymi będzie sprawowany nadzór zgodnie z załączoną na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacją projektową dla Inwestycji, o której mowa w ust. 1.
6. Wykonawca realizujący poszczególne zadania musi wykonywać czynności określone Opisie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem wykwalifikowanych osób, których uprawnienia i doświadczenie zostało sprecyzowane treści SWZ.
7. Zamawiający informuje, iż osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie danego zadania (inspektor nadzoru inwestorskiego) będzie zobowiązana posiadać przez cały okres związania umową aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania ubezpieczonego w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień.
8. Wszyscy inspektorzy nadzoru w tym Koordynator czynności muszą być obecni na Palcu budowy, stosownie do faktycznych potrzeb uzależnionych od zakresu wykonywanych robót, z zastrzeżeniem że w przypadku zgłoszenia wniosku o przybycie na budowę przez: przedstawiciela Zamawiającego, Projektanta, przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych, lub Kierownika Budowy są zobligowani do obecności nie później niż w terminie 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.5.) Wartość części: 121138,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199875,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Barcikowski OXANT PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951793937

7.3.3) Ulica: ul. Bobrzyńskiego 43/36

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-348

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 94 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138682,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138682,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRADOM Andrzej Potaczała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161562724

7.3.3) Ulica: ul. Duża Góra 32H/15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-857

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138682,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 94 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117108,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138682,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117108,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK ELEKTROINSTALACJE Dariusz Zaprzała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632049977

7.3.3) Ulica: ul. Kozienicka 48

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-397

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117108,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 94 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.