eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynNadzór inwestorski dla inwestycji "Remont i modernizacja Sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie".



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski dla inwestycji „Remont i modernizacja Sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM EDUKACJI I INICJATYW KULTURALNYCH W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510983060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-233

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemyslaw.bagniewski@ceik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceik.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski dla inwestycji „Remont i modernizacja Sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8c8769f-24af-4ad0-b13d-63b2f30af746

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147038/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski dla inwestycji "Remont i modernizacja sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest współfinasowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 Oś Priorytetowa 11 Turystyka i Kultura, Działanie 11.01 Infrastruktura kultury, Nr projektu FEWM.11.01-IZ.00-0002/24 oraz ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8c8769f-24af-4ad0-b13d-63b2f30af746

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przemyslaw.bagniewski@ceik.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego musi być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.
3) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-K/04/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Remont i modernizacja Sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1
w Olsztynie”, obejmującej:
1) Remont i modernizację sali widowiskowej wraz z otoczeniem oraz z robotami niezbędnymi przy realizacji inwestycji.
Projekt dofinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 oraz ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
2) Roboty budowlane w celu modernizacji budynku inne, które nie są objęte zakresem remontu
i modernizacji sali widowiskowej wraz z otoczeniem - z ppkt 1.
2. Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie (CEiIK) jest użytkownikiem nieruchomości położonej w Olsztynie przy ul. Parkowej, oznaczonej jako działka nr 32 w obrębie ewidencyjnym nr 27 m. Olsztyn. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków. Dla inwestycji są wydane pozwolenia na budowę i pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim zostały określone przez zamawiającego i dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej i zawodowej - Zamawiający w tym zakresie wymaga:

a) Posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazując, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum dwie usługi nadzoru inwestorskiego, w tym:

- jedną usługę polegającą na nadzorowaniu inwestycji budowlanej dofinansowanej środkami publicznymi krajowymi lub zagranicznymi nad budową lub przebudową lub remont - w pełnym zakresie branżowym (konstrukcyjno.-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) budynku
- jedną usługę polegającą na nadzorowaniu inwestycji budowalnej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu minimum 1 obiektu użyteczności publicznej, wykonanej i zakończonej w okresie ostatnich 5 lat od upływu terminu składania ofert, której wartość robót wynosiła minimum 6 000 000,00 zł. brutto (słownie: sześć milionów złotych) i w której zakresie były roboty obejmujące m.in.: prace rozbiórkowe, prace budowlane – branża ogólnobudowlana, sanitarna, elektryczna, instalacje ppoż, prace montażowe, prace wykończeniowe bez wyposażenia typu meble, sprzęt informatyczny, wyposażenie biurowe i sprzęt AGD).
Każde zadanie wskazane przez Wykonawcę nie może równocześnie potwierdzać spełnianie więcej niż jednego z powyższych warunków.

W wykazie należy podać nazwę, rodzaj, wartość, daty i nazwy podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z treści wymaganych dokumentów będzie wynikało, że Wykonawca faktycznie zrealizował w należyty sposób wymaganą ilość usług w określonym czasie i o wymaganej wartości. Jeśli z załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń będzie wynikało odmiennie, Wykonawca warunku nie spełni.

b) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazując się osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:

1) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – specjalista robót konstrukcyjno-budowlanych (minimum 1 osoba)
Niniejsza osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Ponadto minimalnie musi posiadać, doświadczenie jako inspektor nadzoru dla co najmniej dwóch zakończonych i odebranych przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:
- jedno przedsięwzięcie lub zadanie o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż
4 000 000,00 złotych brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto)
oraz
- jedno przedsięwzięcie lub zadanie zrealizowane w zakresie budynku użyteczności publicznej o wartości łącznej robót budowlanych nie mniejszej niż 6 000 000,00 złotych brutto (słownie: szeć milionów złotych brutto)

Zamawiający nie dopuszcza spełniania warunku opisanego wyżej, w ramach jednego przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjnego lub kilku przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, których wartość została zsumowana.

2) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót i urządzeń sanitarnych (wod. - kan., c.o., gazowych, wentylacji) (minimum 1 osoba)
Niniejsza osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Ponadto minimalnie musi posiadać doświadczenie jako inspektor nadzoru dla co najmniej dwóch zakończonych i odebranych przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:
- jedno przedsięwzięcie lub zadanie o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż
4 000 000,00 złotych brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto
oraz
- jedno przedsięwzięcie lub zadanie realizowane w zakresie budynku użyteczności publicznej o wartości łącznej robót budowlanych nie mniejszej niż 6 000 000,00 złotych brutto (słownie: sześć milionów złotych brutto)

Zamawiający nie dopuszcza spełniania warunku opisanego wyżej, w ramach jednego przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjnego lub kilku przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, których wartość została zsumowana.

3) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót i urządzeń elektrycznych (minimum 1osoba)
Niniejsza osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Ponadto minimalnie musi posiadać doświadczenie jako inspektor nadzoru dla co najmniej dwóch zakończonych i odebranych przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w tym:
- jedno przedsięwzięcie lub zadanie o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż
4 000 000,00 złotych brutto (słownie: cztery milionów złotych brutto)
oraz
- jedno przedsięwzięcie lub zadanie realizowane w zakresie budynku użyteczności publicznej o wartości łącznej robót budowlanych nie mniejszej niż 6 000 000,00 złotych brutto (słownie: sześć milionów złotych brutto)

Zamawiający nie dopuszcza spełniania warunku opisanego wyżej, w ramach jednego przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjnego lub kilku przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, których wartość została zsumowana.

4) Specjalista ds. technologii sceny (minimum 1 osoba)
Niniejsza osoba powinna posiadać wiedzę i doświadczenie biorąc udział w co najmniej dwóch zakończonych przedsięwzięciach lub zadaniach inwestycyjnych wykonanych w okresie ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert, polegających na projektowaniu lub nadzorze prac związanych z technologią sceny/sceniczną (mechanika sceny, oświetlenie technologiczne, elektroakustyka itp.) w obiektach użyteczności publicznej – teatr, filharmonia, centrum kultury, dom kultury, sala widowiskowa, sala widowiskowo-sportowa, sala koncertowa.

Zamawiający nie dopuszcza spełniania warunku opisanego wyżej, w ramach jednego przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjnego lub kilku przedsięwzięć lub zadań inwestycyjnych, których wartość została zsumowana.

5) Inżynier rezydent (lider zespołu) (minimum 1 osoba)
- którego Wykonawca zatrudni (osobiście lub poprzez podwykonawcę) na podstawie umowy
o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę/osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: stałym kontakcie z Zamawiającym, koordynacji robót budowlanych oraz koordynowania wykonywaniu czynności, o których mowa w załączniku nr 2 do SWZ. (Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy)
Osoba ta ma posiadać doświadczenie w pracach jw. jako lider zespołu i posiadać uprawnienia budowlane w jednej ze specjalności wymienionej od 1) do 3) powyżej. (rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane uprawnienia podać w załącznik nr 5 do SWZ. Jeśli wskazana osoba jako lider zespołu - prowadzi własną działalność gospodarczą, to warunek zatrudniana jej na zasadzie umowy o pracę, o czym mowa powyżej, nie będzie obowiązywał wykonawcę przedmiotowego zamówienia)

Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować, jako minimalne wymaganie Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.

(UWAGA. Dopuszcza się łączenie ww. stanowisk, uprawnień i kwalifikacji oraz funkcji, które może posiadać 1 lub więcej niż jedna osoba. Rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane kwalifikacje należy podać w załączniku nr 6 do SWZ.). Inżynierem rezydentem zespołu może być osoba z pośród ww. specjalistów.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda dokumentu (załącznik nr 6 do SWZ), w którym należy wykazać informację o posiadanych uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych tych osób, posiadanego doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z ww. warunkami. Odnośnie posiadanego doświadczenia w wykazie należy wykazać przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjne wykonane przez branżystów, wobec których należy podać datę wykonania, wartość, przedmiot usługi, nazwę, adres i nr telefonu podmiotu na rzecz którego była wykonywania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium .
2. Ustala się wadium w kwocie 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
3. Wykonawca wnosi wadium:
- w pieniądzu, poleceniem przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1540 1072 2107 5013 1397 0040 (w tytule przelewu należy wpisać nr postępowania ZP-K/04/2025),
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych
- w gwarancjach bankowych
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Katalog zmian zawiera zał. nr 4 do SWZ projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.