eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiDowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Obornikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302196080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.adamska@cuw.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuw.oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad3bdc12-26fc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3bdc12-26fc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.2.05.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 677000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 677,000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/2025” tj. wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci z niepełnosprawnością do szkoły/ośrodka na wskazanych trasach w roku szkolnym 2024/2025 w dni nauki szkolnej.
2. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
a) zapewnienia do realizacji usług opiekuna (przynajmniej jeden opiekun) który będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo pasażerów w trakcie wsiadania do lub wysiadania z pojazdów oraz w trakcie przewozów,
b) zainstalowania w pojeździe który zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia, najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, monitoringu (tj. kamery rejestrującej oraz urządzenia rejestrującego oraz zapisującego materiał video na urządzeniu twardo dyskowym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w tym zakres obowiązków wykonawcy zawarty został w załączniku numer 3 do SWZ (wzór umowy).
5. Jakość techniczna pojazdu, który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia musi odpowiadać przedstawionym w SWZ (warunek udziału w postępowaniu – parametry i wymagania techniczne dla pojazdu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199800,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199800,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199800,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SADI TRANS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060112237

7.3.3) Ulica: P. Wedelickiego 22

7.3.4) Miejscowość: Oborniki

7.3.5) Kod pocztowy: 64-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199800,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiotem zamówienia była realizacja zadania pn. „Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/2025”
tj. wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci z niepełnosprawnością do
szkoły/ośrodka na wskazanych trasach w roku szkolnym 2024/2025 w dni nauki szkolnej.

Zamówienie zostało podzielone na 3 części - trasa 1, 2, 3 - zgodnie z OPZ.


W ramach zamówienia złożono następujące oferty:

Część I zamówienia - trasa nr 1

SADI TRANS sp. z o.o.
ul. P.Wedelickiego 22
64-600 Oborniki
NIP 6060112237

185 000,00 zł netto

199 800,04 zł brutto


Część II zamówienia

Alfa Bus Sp. zo.o.
25-516 Kielce ul.Kolbera 9
NIP 9591947835

148 754,80 zł netto

160 655,18 zł brutto

Firma „PRZEMYSŁAW”
Grażyna Czarnecka
Ul. Czarnkowska 32
64-610 Rogoźno
NIP 7661023898

168 720,00 zł netto

182 217,60 zł brutto

Usługi Medyczne Leszek Sobański
64-600 Oborniki Uścikowo 127
NIP 7661719418

130.055,00 zł netto

140.459,40 zł brutto

Część III zamówienia


Alfa Bus Sp. zo.o.
25-516 Kielce ul.Kolbera 9
NIP 9591947835

178 132,80 zł netto

192 383,42 zł brutto


Transport Autobusowy
Marek Gośliński
ul. Armii Poznań 24/11
64-600 Oborniki
NIP 787 102 29 88

239 020,00 zł netto

258 141,60 zł brutto

Na część I - trasa nr 1 wyłoniony został wykonawca:

SADI TRANS sp. z o.o.
ul. P.Wedelickiego 22
64-600 Oborniki
NIP 6060112237

umowa zawarta na okres od 2.09-2024-27.06-2025 r. - łączna wartość zawartej umowy to 199 800,04 zł

Wyłoniona oferta była jedyną ofertą złożoną w tym postępowaniu

Na część II - trasa nr 2 wyłoniony został wykonawca:

Firma „PRZEMYSŁAW”
Grażyna Czarnecka
Ul. Czarnkowska 32
64-610 Rogoźno
NIP 7661023898

umowa zawarta na okres od 2.09-2024-27.06-2025 r. - łączna wartość zawartej umowy to 182 217,60 zł brutto

Wyłoniona oferta była jedną z trzech ofert złożonych na część II zamówienia. Pozostałe oferty podlegały odrzuceniu.

Na część III - trasa nr 3 wyłoniony został wykonawca:

Transport Autobusowy
Marek Gośliński
ul. Armii Poznań 24/11
64-600 Oborniki
NIP 787 102 29 88


umowa zawarta na okres od 2.09-2024-27.06-2025 r. - łączna wartość zawartej umowy to 258 141,60 zł brutto

Wyłoniona oferta była jedną z dwóch ofert złożonych na część III zamówienia. Oferta niewyłoniona podlegała odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.