Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00358363/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Obornikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302196080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 76
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.adamska@cuw.oborniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuw.oborniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad3bdc12-26fc-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3bdc12-26fc-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.2.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 677000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 677,000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/2025” tj. wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci z niepełnosprawnością do szkoły/ośrodka na wskazanych trasach w roku szkolnym 2024/2025 w dni nauki szkolnej.
2. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
a) zapewnienia do realizacji usług opiekuna (przynajmniej jeden opiekun) który będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo pasażerów w trakcie wsiadania do lub wysiadania z pojazdów oraz w trakcie przewozów,
b) zainstalowania w pojeździe który zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia, najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, monitoringu (tj. kamery rejestrującej oraz urządzenia rejestrującego oraz zapisującego materiał video na urządzeniu twardo dyskowym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w tym zakres obowiązków wykonawcy zawarty został w załączniku numer 3 do SWZ (wzór umowy).
5. Jakość techniczna pojazdu, który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia musi odpowiadać przedstawionym w SWZ (warunek udziału w postępowaniu – parametry i wymagania techniczne dla pojazdu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199800,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199800,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199800,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SADI TRANS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060112237
7.3.3) Ulica: P. Wedelickiego 22
7.3.4) Miejscowość: Oborniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199800,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
tj. wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci z niepełnosprawnością do
szkoły/ośrodka na wskazanych trasach w roku szkolnym 2024/2025 w dni nauki szkolnej.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części - trasa 1, 2, 3 - zgodnie z OPZ.
W ramach zamówienia złożono następujące oferty:
Część I zamówienia - trasa nr 1
SADI TRANS sp. z o.o.
ul. P.Wedelickiego 22
64-600 Oborniki
NIP 6060112237
185 000,00 zł netto
199 800,04 zł brutto
Część II zamówienia
Alfa Bus Sp. zo.o.
25-516 Kielce ul.Kolbera 9
NIP 9591947835
148 754,80 zł netto
160 655,18 zł brutto
Firma „PRZEMYSŁAW”
Grażyna Czarnecka
Ul. Czarnkowska 32
64-610 Rogoźno
NIP 7661023898
168 720,00 zł netto
182 217,60 zł brutto
Usługi Medyczne Leszek Sobański
64-600 Oborniki Uścikowo 127
NIP 7661719418
130.055,00 zł netto
140.459,40 zł brutto
Część III zamówienia
Alfa Bus Sp. zo.o.
25-516 Kielce ul.Kolbera 9
NIP 9591947835
178 132,80 zł netto
192 383,42 zł brutto
Transport Autobusowy
Marek Gośliński
ul. Armii Poznań 24/11
64-600 Oborniki
NIP 787 102 29 88
239 020,00 zł netto
258 141,60 zł brutto
Na część I - trasa nr 1 wyłoniony został wykonawca:
SADI TRANS sp. z o.o.
ul. P.Wedelickiego 22
64-600 Oborniki
NIP 6060112237
umowa zawarta na okres od 2.09-2024-27.06-2025 r. - łączna wartość zawartej umowy to 199 800,04 zł
Wyłoniona oferta była jedyną ofertą złożoną w tym postępowaniu
Na część II - trasa nr 2 wyłoniony został wykonawca:
Firma „PRZEMYSŁAW”
Grażyna Czarnecka
Ul. Czarnkowska 32
64-610 Rogoźno
NIP 7661023898
umowa zawarta na okres od 2.09-2024-27.06-2025 r. - łączna wartość zawartej umowy to 182 217,60 zł brutto
Wyłoniona oferta była jedną z trzech ofert złożonych na część II zamówienia. Pozostałe oferty podlegały odrzuceniu.
Na część III - trasa nr 3 wyłoniony został wykonawca:
Transport Autobusowy
Marek Gośliński
ul. Armii Poznań 24/11
64-600 Oborniki
NIP 787 102 29 88
umowa zawarta na okres od 2.09-2024-27.06-2025 r. - łączna wartość zawartej umowy to 258 141,60 zł brutto
Wyłoniona oferta była jedną z dwóch ofert złożonych na część III zamówienia. Oferta niewyłoniona podlegała odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Dowóz wraz z opieką dzieci z terenu Gminy Łobżenica do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.