eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkObsługa systemów cieplnych w obiektach administrowanych przez 22.BLT w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2025-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa systemów cieplnych w obiektach administrowanych przez 22.BLT w Malborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.arentewicz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa systemów cieplnych w obiektach administrowanych przez 22.BLT w Malborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2324302e-d377-43db-8351-6bec2b378ed9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110354/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Obsługa systemów cieplnych w obiektach administrowanych przez 22.BLT w Malborku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.65.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – obsługa systemu cieplnego w kompleksie lotniskowym w Królewie Malborskim.
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest obsługa systemu cieplnego polegająca na wykonywaniu czynności i bieżących oraz konserwacyjno–przeglądowych na systemie w taki sposób, aby był w całości sprawny technicznie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) kotłownie gazowe - w systemie pracuje 5 kotłowni gazowych zasilanych gazem ziemnym o mocy 3 884 kW.
b) kotłownie elektryczne – w systemie pracuje 6 kotłowni elektrycznych o mocy 90 kW.
c) sieci i przyłącza ciepłownicze wykonane w technologii preizolowanej o długości 1 421 mb.
d) instalacje c.o. i c.w.u. w 23 budynkach o łącznej powierzchni ogrzewanej 27 364 m2, w tym 3 budynki hangarowe o powierzchni 17 133 m2 ogrzewane w systemie mieszanym c.o. oraz nadmuchowo-nagrzewnicowym.
e) sieci i przyłącza gazowe, wykonane z poliolefinu, niskiego ciśnienia wraz z punktem redukcyjno- pomiarowym, instalacje gazowe w 5 budynkach wykonane z poliolefin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 234930,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - obsługa systemu cieplnego w kompleksie lotniskowym w Pruszczu Gdańskim
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) kotłownie, w systemie pracuje 18 kotłowni lokalnych zasilanych gazem ziemnym,
b) kotłownie elektryczne – w systemie pracują 4 kotłownie elektryczne o mocy 126 kW.
c) sieci i przyłącza ciepłownicze wykonane w technologii preizolowanej o długości 2 394 mb, średnice od DN 20 do DN 100 mm.
d) instalacje c.o. i c.w.u. w 45 budynkach o łącznej powierzchni ogrzewanej 33 819 m2.
e) sieci i przyłącza gazowe, wykonane z poliolefinu, średniego ciśnienia o długości 3 467 mb o średnicy od DN 25 do DN 90 mm wraz z punktami redukcyjno- pomiarowymi szt. 7, instalacje gazowe w budynkach szt. 18 wraz z głównym punktem redukcyjno-pomiarowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 206640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TECH KAROL SŁOMSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532

7.3.4) Miejscowość: Gniew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-140

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TECH KAROL SŁOMSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532

7.3.4) Miejscowość: Gniew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-140

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.