Og³oszenie z dnia 2025-10-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00346577/01 - Og³oszenie z dnia 2025-07-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa d¼wigu osobowego w budynku biurowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej przy ul. Brackiej 4 kl. 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPO£ECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpips.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/rodzina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/223955/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa d¼wigu osobowego w budynku biurowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej przy ul. Brackiej 4 kl. 22.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4c980cb-3845-445a-9fdc-2b6c739e5e31
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00456847
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00095257/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Budowa d¼wigu osobowego w budynku przy ul. Brackiej 4 kl.2.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomoc Techniczna programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego na lata 2024-2029 na podstawie Porozumienia nr FERS.06.01-IZ.00-0004/23 w sprawie dofinansowania projektu pomocy technicznej realizowanego w latach 2024-2029 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00346577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2711.16.2025.AZ
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 8411217,97 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 948037,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej w Warszawie przy ul. Brackiej 4 kl. 2 w zakresie doposa¿enia w d¼wig osobowy, w tym:
1.1 Etap 1:
1) budowa szybu windowego zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz STWIOR, o których mowa w pkt 3.2 SWZ,
2) wykonanie niezbêdnych prac budowlanych, monta¿owych i instalacyjnych.
1.2 Etap 2: dostawa, monta¿ i uruchomienie fabrycznie nowych, kompletnych urz±dzeñ (d¼wig oraz platformy) ³±cznie z op³aceniem kosztów odbioru i rejestracji urz±dzeñ oraz uzyskaniem decyzji o dopuszczeniu urz±dzeñ do eksploatacji przez Urz±d Dozoru Technicznego i uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie zgodnie z ustaw± Prawo budowlane i decyzj± o pozwoleniu na budowê nr 126/AM/SRD/PB/2025 z dnia 13.06.2025 r., oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
1.3 Etap 3: konserwacja i serwisowanie w okresie gwarancji.
2. Informacja na temat wizji lokalnej obiektu.
1) Przed wyznaczonym terminem do sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umo¿liwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawid³owego sporz±dzenia oferty.
2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e udzia³ w wizji jest obowi±zkowy.
3) Wizjê lokaln± nale¿y zapowiedzieæ drog± elektroniczn± w formie korespondencji za po¶rednictwem Platformy zakupowej z wyprzedzeniem minimum 1 dnia roboczego, z zastrze¿eniem, ¿e ostatnim mo¿liwym terminem odbycia wizji lokalnej jest dzieñ 06.08.2025 r. Wizja lokalna mo¿e zostaæ przeprowadzona w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 10:00-14:00.
Uwaga: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy, odrzuceniu bêdzie podlegaæ oferta, która zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej.
4) Spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiaj±cego odbêdzie siê w budynku MRPiPS (wej¶cie od ul. Brackiej 4). Do wystawienia przepustki upowa¿niaj±cej do wstêpu do siedziby Zamawiaj±cego niezbêdne jest okazanie dokumentu to¿samo¶ci ze zdjêciem.
3. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy wymaga aby na ca³y okres realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca lub podwykonawca (tak¿e dalszy podwykonawca) zobowi±za³ siê skierowaæ do wykonywania czynno¶ci polegaj±cych na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w tym min.: roboty ciesielsko-betoniarskie, prace zwi±zane z wymian± lub monta¿em d¼wigu osobowego, roboty instalacyjne – elektryczne, teletechniczne, sanitarne (wentylacja), osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w wymiarze co najmniej ½ etatu, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z pó¼n. zm.).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 114300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1749060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.3) Ulica: Dani³owskiego 6/76
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1143000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2.1 w terminie 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2.2, w terminie 90 dni kalendarzowych od dnia zakoñczenia i odebrania bez zastrze¿eñ Etapu I.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2.3 umowy w okresie udzielonej gwarancji, o którym mowa w § 12 ust. 2 lit). a, tj. przez okres 60 miesiêcy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzêtu informatycznego w podziale na 4 czê¶ci
- Us³ugi ochrony fizycznej mienia oraz monitorowania wizyjnego w obiektach Zak³adu Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Us³uga ochrony fizycznej budynku, osób i mienia w 2026 roku w obiekcie Terminal Kultury Goc³aw - filii Centrum Promocji Kultury przy ul. Jana Nowaka-Jeziorañskiego 24 w Warszawie
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 22 w budynku przy ul. ¦niardwy 6 w Warszawie w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Przebudowa 3 szt. progów w km 3+228, 3+773 i 4+927 rzeki Kamienicy m. Nowy S±cz, woj. ma³opolskie - Wykonanie PFU, KIP
- Mikroskop optyczny do badañ materia³owych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 4 wind zewnêtrznych wraz z remontem klatek schodowych w budynku przy ul. Radzymiñskiej 61. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.105.2025
- Dostosowanie budynku Centrum Kszta³cenia Zawodowego Nr 1 w Ja¶le dla potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami w ramach "Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III".
- Zaproj. i wyk. robót bud. w ramach inwestycji pn.: Budowa dwóch szybów windowych oraz monta¿ wind osobowych w PANS w Che³mie w ramach projektu pn. "PANS w Che³mie - Uczelnia dostêpna 2.0" - II edycja
- ,,Wymiana d¼wigów osobowych w budynku Biblioteki Raczyñskich w Poznaniu przy al. Marcinkowskiego 23"
- ,,Dostawa, monta¿, uruchomienie i przekazanie do u¿ytkowania fabrycznie nowego zewnêtrznego d¼wigu osobowego w budynku Wydzia³u Fizjoterapii (zwany Budynkiem B)''
- "Budowa windy zewnêtrznej w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej w D±browie Górniczej przy ul. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego 1 w ramach zadania: wymiana platformy d¼wigowej na d¼wig osobowy"
wiêcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.