eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa d¼wigu osobowego w budynku biurowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej przy ul. Brackiej 4 kl. 2



Og³oszenie z dnia 2025-10-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa d¼wigu osobowego w budynku biurowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej przy ul. Brackiej 4 kl. 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPO£ECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpips.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/rodzina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/223955/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa d¼wigu osobowego w budynku biurowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej przy ul. Brackiej 4 kl. 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4c980cb-3845-445a-9fdc-2b6c739e5e31

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00456847

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00095257/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Budowa d¼wigu osobowego w budynku przy ul. Brackiej 4 kl.2.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pomoc Techniczna programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego na lata 2024-2029 na podstawie Porozumienia nr FERS.06.01-IZ.00-0004/23 w sprawie dofinansowania projektu pomocy technicznej realizowanego w latach 2024-2029 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00346577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2711.16.2025.AZ

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 8411217,97 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 948037,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Spo³ecznej w Warszawie przy ul. Brackiej 4 kl. 2 w zakresie doposa¿enia w d¼wig osobowy, w tym:
1.1 Etap 1:
1) budowa szybu windowego zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz STWIOR, o których mowa w pkt 3.2 SWZ,
2) wykonanie niezbêdnych prac budowlanych, monta¿owych i instalacyjnych.
1.2 Etap 2: dostawa, monta¿ i uruchomienie fabrycznie nowych, kompletnych urz±dzeñ (d¼wig oraz platformy) ³±cznie z op³aceniem kosztów odbioru i rejestracji urz±dzeñ oraz uzyskaniem decyzji o dopuszczeniu urz±dzeñ do eksploatacji przez Urz±d Dozoru Technicznego i uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie zgodnie z ustaw± Prawo budowlane i decyzj± o pozwoleniu na budowê nr 126/AM/SRD/PB/2025 z dnia 13.06.2025 r., oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
1.3 Etap 3: konserwacja i serwisowanie w okresie gwarancji.
2. Informacja na temat wizji lokalnej obiektu.
1) Przed wyznaczonym terminem do sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umo¿liwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawid³owego sporz±dzenia oferty.
2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e udzia³ w wizji jest obowi±zkowy.
3) Wizjê lokaln± nale¿y zapowiedzieæ drog± elektroniczn± w formie korespondencji za po¶rednictwem Platformy zakupowej z wyprzedzeniem minimum 1 dnia roboczego, z zastrze¿eniem, ¿e ostatnim mo¿liwym terminem odbycia wizji lokalnej jest dzieñ 06.08.2025 r. Wizja lokalna mo¿e zostaæ przeprowadzona w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 10:00-14:00.
Uwaga: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy, odrzuceniu bêdzie podlegaæ oferta, która zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej.
4) Spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiaj±cego odbêdzie siê w budynku MRPiPS (wej¶cie od ul. Brackiej 4). Do wystawienia przepustki upowa¿niaj±cej do wstêpu do siedziby Zamawiaj±cego niezbêdne jest okazanie dokumentu to¿samo¶ci ze zdjêciem.
3. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy wymaga aby na ca³y okres realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca lub podwykonawca (tak¿e dalszy podwykonawca) zobowi±za³ siê skierowaæ do wykonywania czynno¶ci polegaj±cych na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w tym min.: roboty ciesielsko-betoniarskie, prace zwi±zane z wymian± lub monta¿em d¼wigu osobowego, roboty instalacyjne – elektryczne, teletechniczne, sanitarne (wentylacja), osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w wymiarze co najmniej ½ etatu, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z pó¼n. zm.).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 114300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1749060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061

7.3.3) Ulica: Dani³owskiego 6/76

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1143000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania:
1. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2.1 w terminie 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2.2, w terminie 90 dni kalendarzowych od dnia zakoñczenia i odebrania bez zastrze¿eñ Etapu I.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2.3 umowy w okresie udzielonej gwarancji, o którym mowa w § 12 ust. 2 lit). a, tj. przez okres 60 miesiêcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.