Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292477/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.szczecin@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodna i utrzymanie wód
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e5a545-fd56-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.ROZ.2710.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 440229,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych:rocznej - zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) w zakresie określonym w § 68-72, uwzględniając treść § 73-74 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
pięcioletniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029), w zakresie określonym w §75 - 77 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 101029,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych:rocznej - zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane
(j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) w zakresie określonym w § 68-72, uwzględniając treść § 73-74 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
pięcioletniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029), w zakresie określonym w §75 - 77 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 60879,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych:rocznej - zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane
(j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) w zakresie określonym w § 68-72, uwzględniając treść § 73-74 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
pięcioletniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029), w zakresie określonym w §75 - 77 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 67232,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych:rocznej - zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) w zakresie określonym w § 68-72, uwzględniając treść § 73-74 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
pięcioletniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029), w zakresie określonym w §75 - 77 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 64582,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych:rocznej - zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) w zakresie określonym w § 68-72, uwzględniając treść § 73-74 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
pięcioletniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029), w zakresie określonym w §75 - 77 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 11456,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych:rocznej - zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) w zakresie określonym w § 68-72, uwzględniając treść § 73-74 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
pięcioletniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029), w zakresie określonym w §75 - 77 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 7275,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych:rocznej - zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane
(j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) w zakresie określonym w § 68-72, uwzględniając treść § 73-74 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
pięcioletniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029), w zakresie określonym w §75 - 77 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 56275,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych:rocznej - zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane
(j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) w zakresie określonym w § 68-72, uwzględniając treść § 73-74 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
pięcioletniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029), w zakresie określonym w §75 - 77 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. nr 206, poz. 1516).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 oraz Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 71500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52434,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52434,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŻYNIERYJNYCH Katarzyna Malicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:125-101-61-57
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 81 lok.13
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52434,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78966,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERYJNA SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-400-95-38
7.3.3) Ulica: Puławska 12/3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-566
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78966,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21930,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80257,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21930,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERYJNA SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-400-95-38
7.3.3) Ulica: Puławska 12/3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-566
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21930,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31512,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76936,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31512,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŻYNIERYJNYCH Katarzyna Malicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 125-101-61-57
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 81 lok.13
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31512,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6937,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERYJNA SPÓLKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-400-95-38
7.3.3) Ulica: Puławska 12/3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-566
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6937,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8333,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8733,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8333,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERYJNA SPÓLKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 521-400-95-38
7.3.3) Ulica: Puławska 12/3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-566
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8333,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34218,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65497,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34218,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŻYNIERYJNYCH Katarzyna Malicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 125-101-61-57
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 81 lok.13
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34218,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54636,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54636,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŻYNIERYJNYCH Katarzyna Malicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 125-101-61-57
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 81 lok.13
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54636,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie opracowania zawierającego wytyczne opisujące ocenę dozorową, dotyczącą uwzględnienia czynnika ludzkiego w projekcie elektrowni jądrowej
- Prace na ciekach Nadzoru Wodnego Rybnik z podziałem na części - usuwanie szkód powodziowych
- Dostawa mieszadła hematologicznego.
- Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
- Najem 2 serwerów oraz macierzy dyskowej wraz z usługą instalacji i wdrożenia.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej bezpieczeństwa pożarowego oraz wielobranżowego projektu budowlanego (...) dla Internatu przy ul. Elbląskiej 8 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa czyszczenia i sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wenty. w bud.stanowiących zasób kom. gminy, zarz. przezZGM "TBS" Sp.zo.o. w obszarach działania OE"
- 26/2025 Modernizacje wraz z usunięciem przerw i usterek w systemie SSP oraz zakup i wymianę systemu ostrzegawczego DSO w budynku Szpitala Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu
- Wykonanie okresowych 5-letnich kontroli budowlanych w budynkach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Kujawsko - Pomorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Pawłów"
- Obsługa laboratoryjna dla zadania pn.: "Poprawa sieci drogowej na terenie powiatu płońskiego".
- ZP.104.2025. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "KPP w Wieliczce - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.