eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne dostarczanie soczewek i preparatów do zabiegów okulistycznych oraz innych materiałów do mikrochirurgii oka (Postępowanie nr 30/2022)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostarczanie soczewek i preparatów do zabiegów okulistycznych oraz innych materiałów do mikrochirurgii oka (Postępowanie nr 30/2022)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE IM. DR. KAROLA JONSCHERA W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472237185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Milionowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jonscher.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jonscher.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/jednostki_uml

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostarczanie soczewek i preparatów do zabiegów okulistycznych oraz innych materiałów do mikrochirurgii oka (Postępowanie nr 30/2022)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3d76bd9-342c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017634/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Sukcesywne dostarczanie soczewek i preparatów do zabiegów okulistycznych oraz innych materiałów do mikrochirurgii oka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348437/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398477,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 1 - Soczewki wewnątrzgałkowe jednoczęściowe wykonana z PMMA do wszczepu do komory tylnej, śr. optyczna: 5,5-7mm, dł. całkowita: 12-13,5mm, współczynnik refrakcji: 1,460-1,490, kąt angulacji: 0-10st., nadające się również do fiksacji skleralnej (do podszycia), dostępny dioptraż: od +0D do +30D (co 1,0 D) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 816,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 2 - Soczewka tylnokomorowa mocowana do twardówki harpunem T bez przyszywania, zwijalna, sterylna, akrylowa, pochłaniająca promieniowanie ultrafioletowe UV
- współczynnik uwodnienia 25%,
- zakres mocy -5.0 D do +35 D co 0,5 D
- średnica części optyczne:j 6,5 mm (+ - 0,25 mm)
- długość całkowita: 13,2 mm (+ - 0,25 mm)
- współczynnik refrakcji: 1,461 (+- 2%)
- angulacja: 10°
- stała A : 118,5
- dwie części haptyczne zakończone harpunem T do mocowania w twardówce
- wszczepiana za pomocą iniektora jednorazowego 2.2 mm lub 2.7 mm
- iniektor w zestawie do soczewki

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18462,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 3 - Soczewka anirydalna z optyką. Stała A: 118.5. Głębokość komory AC: 4.9 mm. Optyka: 4,0 mm. Długość całkowita 13,75 mm. Średnica przesłony 9,0 mm. Cięcie rogówkowe 9,2 mmm. Zakres mocy 1,0-30,0 D co 0,5D (kolor niebieski, brązowy, zielony, czarny - do wyboru przez zamawiającego)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6765,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 4 - Oftalmiczny sterylny preparat wiskochirurgiczny, kohezyjny o stężeniu 10 mg/ml (1,0%) Hialuronianu sodu o masie cząsteczkowej 3,2 mln Da i lepkości 150 Pas uzyskiwany poprzez fermentację mikrobiologiczną. Objętość: 0,85 ml. Pakowany w ampułkostrzykawkę z kaniulą jednorazowego użytku 27G w sterylnym blistrze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 938,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 5 - Kolagenowy implant, biodegradowalny, niewymagający wcześniejszego przygotowania. Stosowany zamiast lub obok mitomycyny w operacjach jaskry do zmniejszenia bliznowacenia w miejscu przeprowadzanego zabiegu. Klasyczna trabekulektomia, niepenetrująca głęboka sklerektomia, w połączeniu z implantem drenażowym, stosowany na płatek pod spojówkę. Wielkość implantu: średnica 6 mm, wysokość 2 mm, możliwość przycięcia do pożądanego rozmiaru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1404,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 6 - Klej tkankowy zbudowany z monomerów cyjanoakrylanu n-heksylu, śladowych stabilizatorów rodników i stabilizatorów anionowych, do użytku wewnętrznego, jałowy, bezbarwny, o niskiej lepkości, w postaci płynnej, syntetyczny, niezawierający komponentów pochodzenia ludziego lub zwierzęcego, posiadający działanie klejące i hemostatyczne, niewymagający wcześniejszego przygotowania. Opakowanie sterylne: fiol 0,5 ml wraz ze strzykawką i igłą domięśniową jednorazowego użytku, służącą do pobrania kleju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1101,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 7 - Ciężki olej silikonowy - endotamponada cięższa od wody, ampułkostrzykawka 10 ml, bezbarwna, jednorodna ciecz, chemicznie i fizjologicznie obojętna, lepkość wynosi 1400 mPas, do tymczasowej tamponady siatkówki po wykonaniu przyłożenia siatkówki. Stosowany w leczeniu ciężkich przypadków odwarstwienia siatkówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 32600,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 8 - Zestaw do intubacji bikanalikowej składający się z silikonowej rurki połączonej za pomocą każdego z jej końców za profilowaną stalową prowadnicą. Wymiary: 0,64 mm silikonowa rurka, 80 mm długości i 0,8 mm średnica metalowej prowadnicy, materiał silikon.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5770,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 9 - a) Jednorazowy sterylny zestaw do zabiegu kanaloplastyki, zawierający mikrocewnik i wkręcany iniektor do wiskoelastyku. Mikrocewnik do kanaloplastyki w rozmiarze 250 mikronów z wbudowaną końcówką do podaży wiskoelastyku oraz z wbudowanym światłowodem z atraumatyczną końcówką. Kompatybilny ze źródłem światła iLumin. Zamawiający w ramach wartości umowy wymaga użyczenia światła iLumin do przeprowadzenia zabiegów kanaloplastyki - kompatybilne z mikrocewnikiem 250 mikronów.
b) Kohezyjny, hialuronian sodu, stężenie 1%, postać biopolimeru, objętość 0,55 ml. W opakowaniu fabrycznym ampułkostrzykawka, kaniula 27G w sterylnym blistrze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 67110,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 10 - Seton przeciw jaskrowy, polipropylenowy, gładki, 0,4mm grubość płytki, bezzaworowy, z opóźnionym drenażem do stopniowego formowania pęcherzyka filtracyjnego , jednorazowy, sterylny. Dostępny w trzech rozmiarach: SS (185mm²) 13,5mm x 15 mm, SL ( 245mm²) 15 mm x 17 mm, P1 (80mm²) pediatryczny 7mm x 7 mm góra, 9,5 mm x 9,5mm podstawa - do wyboru przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11010,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 11 - Mikrostent stosowany w chirurgii jaskry, dł.: 8,5 mm, śr. całkowita: 350 mikrometrów, śr. wewnętrznego kanału: 70 mikrometrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 31366,02 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I poz. 12 - "a) Soczewki zwijalne typu Bag In The Lens (BIL) o parametrach:
Długość całkowita: 6.5 mm - Optyka: 4.5 mm
Długość całkowita: 7.5 mm, 8.5 mm - Optyka: 5.0 mm
(do wyboru przez Zamawiającego)
Zakres mocy soczewek (krok co 0.5 D): 10.0 - 30.0 D
Standardowa moc soczewki: 23.0 D
Stała A (optyczna): 118.2
Głębokość ACD (optyczna): 5.08 mm
Materiał: akryl hydrofilny
Uwodnienie: 28%
Filtr: UV
Indeks załamania: 1.46"""
b) Pierścień kalibracyjny do implantacji soczewki określonej w pkt a), średnica 4.5 mm, 5 mm (do wyboru przez Zamawiającego)
c) Injektor do implantacji soczewki określonej w pkt a)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 200212,74 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II poz. 1 - Kaniula tępa jałowa jednorazowego użytku do endoirygacji/płukania dróg łzowych 0.5x25

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II poz. 2 - Płaska sonda do siatkówki 2x4mm do aparatu CRYO-S Classic wraz z przewodem łączącym sondę z aparatem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15820,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142721347

7.3.3) Ulica: ul. Mińska 48 lok 1U

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-19 do 2023-08-19

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142721347

7.3.3) Ulica: ul. Mińska 48 lok 1U

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-19 do 2023-08-19

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.