Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454804/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00511297/01 - Wynik z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM NARODOWE W KRAKOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001100
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rakowicka 22e
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-511
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: +48 12 370 56 00
1.4.8.) Numer faksu: +48 12 370 56 98
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ank.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ank.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność archiwalna na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456586
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00454804/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym Archiwum Narodowego w Krakowie, przy ul. Rakowicka 22E, posesji przy ul. Rakowickiej 22E oraz odśnieżania w okresie zimowym chodnika przy ul. Sienna 16 w Krakowie na okres od 01-01-2023r do 31-12-2023r.
Siedziba Archiwum rozlokowana jest na 5 kondygnacjach. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi ok. 4 336,15 m².
Wewnętrzna i zewnętrzna powierzchnia: okien (140sztuk) wynosi ok. 620 m² oraz drzwi przeszklonych (13 sztuk) wynosi ok. 60 m².
Pozostałe powierzchnie szklane (w tym fasada i żaluzje szklane, ścianki przeszklone i elementy szklane przy schodach oraz szyb windowy) wynosi ok. 5 153 m².
W siedzibie Zamawiającego znajduje się 5 toalet dla osób niepełnosprawnych, 8 toalet damskich i 7 toalet męskich. Łącznie w toaletach znajduje się 29 kabin i 9 pisuarów oraz 2 kabiny prysznicowe.
Każdy pokój biurowy i socjalny Zamawiającego zaopatrzony jest w 1 kosz 5-komorowy (poj. 20 l każda komora). W każdej toalecie znajdują się kosze na śmieci do segregacji odpadów poj. 60 l - 16 szt., dodatkowo małe pojemniki na odpady higieniczne 23 sztuki - umieszczone są w każdej kabinie w toaletach. Pracownicy Zamawiającego używają 4 niszczarek (poj. ok. 120 l.).
W budynku, w którym znajduje się siedziba Zamawiającego jest jedna winda osobowa.
Teren zewnętrzny podlegający sprzątaniu obejmuje obszar kostki ok 3400 m2.
1. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości w siedzibie Archiwum Narodowego, codziennie od poniedziałku do piątku, oraz w soboty wskazane, jako dni pracujące dla Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 16.00-20.00, wyjątek stanowią pomieszczenia o powierzchni ok. 753m2 na piętrze IV, gdzie prace utrzymania czystości winny odbywać się w godzinach 8:00-14:00 oraz pomieszczenia o powierzchni ok. 716 m2 na I piętrze, gdzie prace utrzymania czystości winny odbywać po godzinie 18-tej;
b) wykonywania usług dodatkowych, realizowanych 2 razy w ciągu trwania umowy, polegających na: myciu okien zewnątrz wraz z elewacją szklaną oraz żaluzjami szklanymi, czyszczeniu wykładzin ok 200 m2, mebli tapicerowanych, dywanów ok. 27 m2 (zwane dalej usługami dodatkowymi).
2. W ramach usługi wykonawca zobowiązany jest do:
a) codziennego posprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych, korytarzy i klatek schodowych, łazienek, w tym uzupełniania papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie w dozownikach, codziennego opróżniania koszy na śmieci, mycia blatów i stołów oraz umycia sanitariatów (muszli, umywalek, baterii umywalkowych, kabin prysznicowych oraz zlewozmywaków) znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach;
b) posprzątania raz w miesiącu pomieszczeń technicznych (odkurzając i myjąc podłogę};
c) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
d) utrzymania w ciągłej czystości terenu zewnętrznego posesji poprzez zamiatanie i mycie kostki w okresie letnim oraz odśnieżanie i posypywanie piaskiem terenu w okresie zimowym.
3. Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia były sprawne i bezpieczne dla obsługujących je osób. Ich użytkowanie nie może powodować uszkodzeń wyposażenia budynku. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ich w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest dysponować następującym sprzętem:
a) odkurzaczami przemysłowymi;
b) systemowymi wózkami serwisowymi;
c) mopami płaskimi z wkładami myjącymi z mikrofibry;
d) ściereczkami do mycia powierzchni i usuwania kurzu z mikrofibry
e) innymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zapewni wszelkie środki czystości (papier toaletowy, ręczniki, mydło, płyny do mycia podłóg i okien, środki zapachowe, itp.) oraz piasek do posypywania kostki w okresie zimowym.
6. Wykonawca obowiązkowo zapewni worki na śmieci do koszy i koszopopielnic w ilościach niezbędnych do prawidłowego świadczenia usługi.
7. Usługa sprzątania w zakresie podstawowym będzie wykonywana, przez co najmniej 6 pracowników Wykonawcy i pod jego własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnego sprzętu. Prace sprzątające muszą być wykonywane w sposób rzetelny, profesjonalny i dokładny, uwzględniający uwagi i zalecenia Zleceniodawcy.
Po zmianie:
P1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22E, na posesji przy ul. Rakowickiej 22E oraz odśnieżania w okresie zimowym chodnika przy ul. Sienna 16 w Krakowie na okres od 01-01-2023r do 31-12-2023r.
2. Siedziba Archiwum rozlokowana jest na 5 kondygnacjach. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi ok. 3 844,53 m².
3. Wewnętrzna i zewnętrzna powierzchnia: okien (140sztuk) łącznie wynosi ok. 620 m² oraz drzwi przeszklonych (13 sztuk) wynosi ok. 60 m².
4. Pozostałe powierzchnie szklane (w tym fasada i żaluzje szklane, ścianki przeszklone i elementy szklane przy schodach oraz szyb windowy) wynosi ok. 5 153 m².
5. W siedzibie Zamawiającego znajduje się 5 toalet dla osób niepełnosprawnych, 8 toalet damskich i 7 toalet męskich. Łącznie w toaletach znajduje się 29 kabin i 9 pisuarów oraz 2 kabiny prysznicowe.
6. Każdy pokój biurowy i socjalny Zamawiającego zaopatrzony jest w 1 kosz 5-komorowy (poj. 20 l każda komora). W każdej toalecie znajdują się kosze na śmieci do segregacji odpadów poj. 60 l - 16 szt., dodatkowo małe pojemniki na odpady higieniczne 23 sztuki - umieszczone są w każdej kabinie w toaletach. Pracownicy Zamawiającego używają 4 niszczarek (poj. ok. 120 l.).
7. W budynku, w którym znajduje się siedziba Zamawiającego jest jedna winda osobowa.
8. Teren zewnętrzny podlegający sprzątaniu obejmuje obszar kostki ok 3400 m2.
9. Teren zewnętrzny(chodnik) podlegający odśnieżaniu przy ul. Sienna 16 (skrzyżowanie ulic Sienna i św. Krzyża) obejmuje obszar chodnika ok. 75m2.
10. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonywania usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości w siedzibie Archiwum Narodowego, codziennie od poniedziałku do piątku, oraz w soboty wskazane, jako dni pracujące dla Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 16.00-20.00, wyjątek stanowią pomieszczenia o powierzchni ok. 753m2 na piętrze IV, gdzie prace utrzymania czystości winny odbywać się w godzinach 8:00-14:00 oraz pomieszczenia o powierzchni ok. 716 m2 na I piętrze, gdzie prace utrzymania czystości winny odbywać po godzinie 18-tej;
b) wykonywania usług dodatkowych, realizowanych raz w ciągu trwania umowy, polegających na: myciu okien zewnątrz wraz z elewacją szklaną oraz żaluzjami szklanymi, czyszczeniu wykładzin ok 200 m2, mebli tapicerowanych, dywanów ok. 27 m2 (zwane dalej usługami dodatkowymi).
11. W ramach usługi wykonawca zobowiązany jest do:
a) codziennego posprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych, korytarzy i klatek schodowych, łazienek, w tym uzupełniania papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie w dozownikach, codziennego opróżniania koszy na śmieci, mycia blatów i stołów oraz umycia sanitariatów (muszli, umywalek, baterii umywalkowych, kabin prysznicowych oraz zlewozmywaków) znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach;
b) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
c) utrzymania w ciągłej czystości terenu zewnętrznego posesji poprzez zamiatanie i mycie kostki w okresie letnim oraz odśnieżanie i posypywanie piaskiem terenu w okresie zimowym.
d) odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników przy skrzyżowaniu ulic Sienna 16 i św. Krzyża w okresie zimowym, zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwała Rady Miasta Krakowa z dnia 25 stycznia 2006 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-05 10:00
Po zmianie:
2022-12-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-05 11:00
Po zmianie:
2022-12-06 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-03
Po zmianie:
2023-01-04
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont instalacji elektrycznej WLZ w budynku przy ul. Krowoderskich Zuchów 18 w Krakowie.
- Remont kominów w 23 budynkach w zasobach Spółdzielni.
- USŁUGA NAPRAWY NAMIOTU DOWÓDCZO - SZTABOWEGO JOC
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
- Remont dachu na budynku Cz-D (17-13) WIMIF Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa sprzątania w budynku Instytutu Metalurgii i Inżynierii Materiałowej im. A. Krupkowskiego PAN przy ul. Reymonta 25 w Krakowie
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini
- Usługa kompleksowego sprzątania siedziby Polskiego Teatru Tańca
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.