Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego „Ziemia Lubaczowska” poprzez przebudowę i remont zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 1 w Lubaczowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Powiatowo - Gminny "Ziemia Lubaczowska"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364209666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166321684
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ziemialubaczowska@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ziemialubaczowska.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4953bc4d-231e-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego „Ziemia Lubaczowska” poprzez przebudowę i remont zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 1 w Lubaczowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4953bc4d-231e-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104823/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo-Gminnego „Ziemia Lubaczowska”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPGZL.ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 680331,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo-Gminnego „Ziemia Lubaczowska” poprzez przebudowę i remont zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 1 w Lubaczowie”.
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w budynku przedszkola obejmujących remont i przebudowę pomieszczeń kuchni. W ramach zamówienia planuje się wykonać roboty budowlane obejmujące rozbiórkę części ścian i posadzek, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymurowanie nowych ścian wewnętrznych, wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek wyrównanie ścian, szpachlowanie, malowanie ścian. W ramach zamówienia nie jest planowana dostawa i montaż zaprojektowanego wyposażenia i urządzeń kuchennych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) zawiera dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót dołączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego określenia ilości robót na podstawie projektów budowlanych. Z uwagi na przewidziany charakter wynagrodzenia Wykonawcy (wynagrodzenie ryczałtowe) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania większej ilości robót niż określona w przedmiarach robót nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 973253,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983032,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 973253,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-Finansowa Grzegorz Powroźnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 793-148-58-59
7.3.3) Ulica: Konery
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-FINANSOWA GRZEGORZ POWROŹNIK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-FINANSOWA GRZEGORZ POWROŹNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 973253,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i innej dla zadań związanych z przebudową dróg powiatowych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego" Zadanie 1 - 5
- Modernizacja przedszkoli Gminy Miejskiej Lubaczów
- Prace fumigacyjne cerkwi pw. św. Paraskewy w Zespole Cerkiewnym w Nowym Bruśnie - Oddziale Muzeum Kresów w Lubaczowie
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- Przebudowa drogi gminnej nr 135504B w miejscowości Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.