eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ARKTYCZNEGO kl. II SPEŁNIAJĄCEGO CO NAJMNIEJ PARAMETRY JAKOŚCIOWE ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 590+A1 2017-06 NA POTRZEBY WITPiS W SULEJÓWKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ARKTYCZNEGO kl. II SPEŁNIAJĄCEGO CO NAJMNIEJ PARAMETRY JAKOŚCIOWE ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 590+A1 2017-06 NA POTRZEBY WITPiS W SULEJÓWKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011561862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okuniewska 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 261 811 012

1.5.8.) Numer faksu: 261 811 073

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@witpis.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut naukowo-badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalnośc naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ARKTYCZNEGO kl. II SPEŁNIAJĄCEGO CO NAJMNIEJ PARAMETRY JAKOŚCIOWE ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 590+A1 2017-06 NA POTRZEBY WITPiS W SULEJÓWKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3677cc98-6bca-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021799/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju napędowego arktycznego kl. IIspełniającego warunki według normy PN-EN 590+ A1 2017-06

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://witpis.ezamawiajacy.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://witpis.ezamawiajacy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej WITPiS https://witpis.ezamawiajacy.pl
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty został opisany w Instrukcji korzystania z Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:
https://witpis.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://witpis.ezamawiajacy.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP 02/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego arktycznego kl. II, spełniającego co najmniej parametry jakościowe zgodne z normą PN-EN 590 + A1 : 2017-06.Koszt dostawy do Zamawiającego wliczony w cenę oleju napędowego.Ilość maksymalna 40 m3 plus – minus 20 %, w ciągu 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.Do końca 2022 dostawa ~ 5 m3, w następnych – miesiącach pozostałość (ww. ilości są wielkościami przewidywanymi i mogą ulec zmianie). Zamawiający posiada zbiorniki o poj. 5000 l. sztuk 2. Dostawy – wg oddzielnych zamówień Zamawiającego, potwierdzone przez Wykonawcę, wg ilości w nich zawartych. Do każdej partii dostarczonego produktu wymaga się „Świadectwa jakości”. Dostawa – autocysterną Wykonawcy do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości dostarczonego oleju w wybranym przez siebie akredytowanym laboratorium w zakresie zgodności dostarczonego produktu z odpowiednią normą.
Dostawy objęte są rękojmią na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty każdej dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium cenowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca ma posiadać:
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał koncesję na obrót paliwami na cały okres realizacji dostaw, zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385, ze zm.) (Załącznik nr 5)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w całym okresie realizacji zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
W przypadku, kiedy wartość dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zostanie podana w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają lub dysponują autocysternami o odpowiedniej pojemności, umożliwiającymi dostarczenie jednorazowo do siedziby Zamawiającego dostawy w ilości minimum 5000 l (pięć tysięcy litrów).
5) Wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 4 do SWZ).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali należycie minimum 3 (trzy) dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda, z podaniem dat wykonania i odbiorców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2.koncesję na obrót paliwami na cały okres realizacji dostaw, zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385, ze zm.)
3.polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w całym okresie realizacji zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
4.posiadać zdolności techniczne i zawodowe- dysponować autocysterną o pojemności umożliwiającej dostarczenie jednorazowo do siedziby Zamawiającego dostawy w ilości minimum 5000 l
5.wykonali należycie minimum 3 (trzy) dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda, z podaniem dat wykonania i odbiorców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2.koncesję na obrót paliwami na cały okres realizacji dostaw, zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385, ze zm.)
3.polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w całym okresie realizacji zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
4.posiadać zdolności techniczne i zawodowe- dysponować autocysterną o pojemności umożliwiającej dostarczenie jednorazowo do siedziby Zamawiającego dostawy w ilości minimum 5000 l
5.wykonali należycie minimum 3 (trzy) dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy) brutto każda, z podaniem dat wykonania i odbiorców.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).
W każdym jednak przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, udzielających pełnomocnictwa oraz złożyć wraz z ofertą.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy
z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja – lider i partner/rzy konsorcjum, spółki cywilne) musi oddzielnie złożyć:
a) oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić dowód potwierdzający, że każdy z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu
w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
b) oświadczenie z którego wynika, jakie dostawy zostały zrealizowane (Załącznik nr 4 do SWZ);
c) oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 8 o SWZ);
d) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) (Załącznik nr 7 do SWZ);
e) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do SWZ).
Dokumentów, o których mowa w pkt. 4 lit. d) - e) powyżej, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najwyżej oceniona.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w pkt. powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ul.Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek , poprzez platformę zakupowa zamawiajacego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.