Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług nadzoru (monitorowania) alarmu lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Podlaski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48862156311
1.5.8.) Numer faksu: +48862164513
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług nadzoru (monitorowania) alarmu lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f77dc24-eb06-414a-b96e-73b6f3e1219f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105242/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa nadzoru (monitorowania) przy pomocy lokalnych systemów alarmowych (LSA) Podlaskiego OR ARiMR w okresie 01.10.2025 r.-30.09.2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z wpłynięciem w dniu 29.09.2025 r. odwołania w postępowaniu BOR10.2616.1.2025.AK, co zawiesiło bieg postępowania do czasu rozstrzygnięcia postępowania odwoławczego i uniemożliwiło zawarcie w dniu 30.09.2025 r. umowy w sprawie zamówienia publicznego na świadczenie usług nadzoru (monitorowania) alarmu lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2028 r., wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i zabezpieczenie monitorowania alarmu lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w okresie od 01.10.2025 r., a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, co wypełnia przesłanki art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: BOR10.2616.1.2025.AK
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR10.2615.1.2025.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 72576,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług nadzoru (monitorowania) alarmu lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87143,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87143,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87143,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Silesia Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Siemianowicach Śląskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012024273
7.3.3) Ulica: Melomanów
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Securitas Services Sp. z o. o. Warszawa-reakcja patrolu interwencyjnego
Agema Serwis Sp. z o. o. Suwałki-reakcja patrolu interwencyjnego,
konserwacja i naprawa systemów elektronicznych
Stekop S. A. Warszawa-reakcja patrolu interwencyjnego
Seris Konsalnet Ochrona Sp. z o. o. Warszawa-reakcja patrolu interwencyjnego
GLOBAL SECURITY Siemiatycze-reakcja patrolu interwencyjnego
Przedsiębiorstwo Specjalistyczne SPARTAKUS Siedlce-reakcja patrolu interwencyjnego
Zakład Usług Elektronicznych Elti-Box System Bogdan Pura Białystok-konserwacja i naprawa systemów elektronicznych
PHU Asekuracja Maciej Niedźwiecki Łomża-konserwacja i naprawa systemów elektronicznych
Elektro-Net Robert Chomontowski Łomża-konserwacja i naprawa systemów elektronicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87143,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Usługa udzielenia dostępu do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.
- Dostawa, Demontaż i Montaż 2 wind towarowych w Domu Pomocy Społecznej w Łomży - drugie postępowanie
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH OD 01-01-2026 DO 30-04-2026 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁOMŻY
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Akademii Łomżyńskiej
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa ochrona obiektu osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4
- Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów należących do Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Słajsinie
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
- Obsługa systemu przyzywowego, alarmowo-pożarowego oraz administrowanie nieruchomością w części dotyczącej mieszkań treningowych i wspomaganych w Strzelcach Opolskich
- Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki
- "Ochrona osób i mienia w budynkach Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





