eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklany › Modernizacja istniejącej kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Równoległej 5 w Jankowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącej kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Równoległej 5 w Jankowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerklany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276259008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 85

1.5.2.) Miejscowość: Świerklany

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-266

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324327521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swierklany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklany.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33884ff3-463b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja istniejącej kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Równoległej 5 w Jankowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33884ff3-463b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023435/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja istniejącej kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Równoległej 5 w Jankowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Zakres opracowania:
W budynku Szkoły Podstawowej w Jankowicach znajduje się kotłownia gazowa pracująca na cele c.o. i c.w.u., obsługująca budynek Szkoły, Przedszkola oraz Żłobka.
Podczas przeprowadzenia remontu przewidziano likwidację istniejących wysokotemperaturowych kotłów gazowych i zastąpienie ich kondensacyjnymi kotłami gazowymi z modulowaną mocą grzewczą. Dobrano dwa stojące koły, kondensacyjne kotły gazowe o mocy nominalnej nie mniejszej niż Q1,2= 800,0 kW. W celu minimalnego przepływu przez układ kotłowy wykorzystane będzie dotychczasowe sprzęgło hydrauliczne separujące obieg kotłowy od obiegów grzewczych. Każdy obieg kotłowy będzie miał swoją pompę wymuszającą w nim przepływ. Pracą pomp będzie sterował regulator kotła.
Odprowadzenie spalin z kondensacyjnych kotłów gazowych będzie wykonane za pomocą jednościennych przewodów kominowych o średnicy fi 250 mm wykonanych ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej, wyposażonych w uszczelki silikonowe gwarantujące szczelność i możliwość pracy systemu w nadciśnieniu 200 Pa. Przewody należy wprowadzić do kotłów i wyprowadzić ponad dach wykorzystując do tego dotychczasowe kanały spalinowe ze zdemontowanych wysokotemperaturowych kotłów gazowych.
Pobór powietrza do komory spalania następował będzie poprzez przewód nawiewny z tworzywa sztucznego o średnicy fi 160 mm poprowadzony od czerpni ściennej do króćca wlotowego kotłów.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
 demontaż istniejących kotłów gazowych ( 2szt.)
 demontaż elementów układu pierwotnego obiegu kotłów (do sprzęgła hydraulicznego),
 demontaż układu automatyki i sterowania,
 demontaż elementów systemu kominowego,
 demontaż elementów układów pompowych i pompowo-mieszających na wszystkich obiegach wtórnych instalacji c.o. i zasilania podgrzewaczy c.w.u.,
 montaż nowych kondensacyjnych kotłów gazowych ( 2 szt.),
 montaż elementów układu pierwotnego od kotłów do istniejącego sprzęgła hydraulicznego wraz z pompami kotłowymi,
 montaż układów kominowych odrębnie dla każdego kotła,
 montaż systemu automatyki i sterowania dla kotłowni ( w tym dla obiegów grzewczych),
 remont instalacji gazowej polegającej na wymianie orurowania i armatury,
 montaż systemu neutralizacji kondensatu,
 wymianę wszystkich elementów zabudowanych na dotychczasowych układach pompowych i pompowo-mieszających wydzielonych na dotychczasowych rozdzielaczach,
 wymianę drzwi zewnętrznych do pomieszczenia kotłowni,
 roboty towarzyszące w zakresie branży sanitarnej,
 roboty towarzyszące w zakresie branży budowlanej,
 roboty towarzyszące w zakresie branży elektrycznych i akpia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SWZ:
4.3.1. dokumentacji projektowej,
4.3.2. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dalej: STWiOR,
4.3.3. projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462660,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899490,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462660,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Sztal Inżynieria Sanitarna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792187654

7.3.3) Ulica: Czarnogórska 18/6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-638

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462660,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.