Og³oszenie z dnia 2025-10-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00404743/01 - Og³oszenie z dnia 2025-09-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Materia³y edukacyjno-informacyjne – 3 czê¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: aids@aids.gov.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.aids.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
aids.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y edukacyjno-informacyjne – 3 czê¶ci2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-996212ef-d7ba-4fa5-bb93-14feadeb7829
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00455690
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00663630/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Wydawnictwa - przygotowanie lub wznowienie, druk i dystrybucja materia³ów zawieraj±cych tre¶ci profilaktyczne z zakresu problematyki HIV/AIDS oraz chorób przenoszonych drog± p³ciow±
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00404743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 170731,17 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 63414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adhezyjny plakat poekspozycyjny w ³±cznej liczbie: 6 000 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podk³adki pod kubek:a. podk³adka pod kubek (kampanijna #mójpierwszyraz) w ³±cznej liczbie 21 000 szt.
b. podk³adka pod kubek (dot. testowania): w ³±cznej liczbie 21 000 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15000,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kalendarz ksi±¿kowy na 2026 rok w ³±cznej liczbie: 1 000 szt.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA STANDRUK ADAM KRÓL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000784
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14922,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14922,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14922,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA JANKOWSKA G-MAX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542348588
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14922,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 26690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 26690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEDIBERG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811640412
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 26690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ugi audytu bezpieczeñstwa przetwarzania danych w Rz±dowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem po³o¿onych na osiedlu we Wroc³awiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja si³owni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkañ informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla cz³onków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek wspó³pracuj±cych i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW P£YNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIÊCY
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga wykonania i dostarczenia kalendarzy na 2026 rok dla PFRON
- Dostawa materia³ów promocyjnych i kalendarzy ksi±¿kowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podzia³em na dwie czê¶ci.
- Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- produkcja i dostawa kalendarzy trójdzielnych na rok 2026 wg projektu w³asnego
- Dostawa artyku³ów biurowych, kalendarzy oraz wyposa¿enia i urz±dzeñ biurowych
wiêcej: Ró¿ne druki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





