eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMateria³y edukacyjno-informacyjne - 3 czê¶ci



Og³oszenie z dnia 2025-09-03

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Materia³y edukacyjno-informacyjne – 3 czê¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krajowe Centrum ds. AIDS

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Krajowe Centrum ds. AIDS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.8.) Numer faksu: aids@aids.gov.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.aids.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Materia³y edukacyjno-informacyjne – 3 czê¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-996212ef-d7ba-4fa5-bb93-14feadeb7829

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00404743

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00663630/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Wydawnictwa - przygotowanie lub wznowienie, druk i dystrybucja materia³ów zawieraj±cych tre¶ci profilaktyczne z zakresu problematyki HIV/AIDS oraz chorób przenoszonych drog± p³ciow±

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

aids.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: aids.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej opatrzonej:
1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
2) podpisem zaufanym lub
3) podpisem osobistym.
2. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 100 MB w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do
rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 773), w szczególno¶ci: .pdf, .doc, .docx, .odt, .rtf.
3. Zamawiaj±cy zaleca sk³adanie podpisów w formacie:
1) PAdES – w przypadku podpisywania dokumentów w formacie .pdf;
2) XAdES – w przypadku podpisywania dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf – typu:
a) zewnêtrznego – podpisywany dokument i podpis znajduj± siê w osobnych plikach, które nale¿y zawsze przekazywaæ ³±cznie,
b) wewnêtrznego – podpisywany dokument i podpis znajduj± siê w tym samym pliku.
Zamawiaj±cy zaleca sk³adanie o¶wiadczeñ i dokumentów w formacie .pdf opatrzonych podpisem w formacie PAdES. W przypadku
sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, Zamawiaj±cy zaleca stosowanie podpisu w formacie XAdES typu
zewnêtrznego – w takim przypadku nale¿ z³o¿yæ oprócz podpisanego dokumentu tak¿e oddzielny plik z podpisem.
4. Dokumentacja postêpowania dostêpna jest na Platformie pod nazw± i numerem sprawy wskazanym w niniejszej SWZ w sekcji
„Dokumenty zamówienia”. Pobieranie dokumentacji postêpowania oraz przekazywanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie
wymaga posiadania konta na Platformie, natomiast sk³adanie ofert oraz innych o¶wiadczeñ i dokumentów po up³ywie terminu
sk³adania ofert wymaga uprzedniego dokonania rejestracji na Platformie (posiadania konta u¿ytkownika).
5. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB Ram, procesor min. 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer wersja min. 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Adhezyjny plakat poekspozycyjny w ³±cznej liczbie: 6 000 szt.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podk³adki pod kubek:
a. podk³adka pod kubek (kampanijna #mójpierwszyraz) w ³±cznej liczbie 21 000 szt.
b. podk³adka pod kubek (dot. testowania): w ³±cznej liczbie 21 000 szt.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22900000-9 - Ró¿ne druki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kalendarz ksi±¿kowy na 2026 rok w ³±cznej liczbie: 1 000 szt.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ próbki

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W ZAKRESIE CZʦCI 3:
Próbka okleiny ok³adki w dowolnym wymiarze i z dowolnym napisem (logo) próbnego t³oczenia, wykonanych wed³ug opisu i specyfikacji okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia. Za³±czona próbka bêdzie podlega³a ocenie w kryterium oceny ofert.
a) Zamawiaj±cy zwróci próbki tym Wykonawcom, których oferty nie zosta³y wybrane. Zwrot próbek nast±pi na Wniosek Wykonawców.
b) Próbki nie podlegaj± uzupe³nieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy PZP. W przypadku niedostarczenia próbek lub dostarczenia niekompletnej próbki, oferta zostanie odrzucona, jako z³o¿ona przez wykonawcê, który nie z³o¿y³
przedmiotowego ¶rodka dowodowego.
c) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e próbki musz± potwierdzaæ zgodno¶æ z minimalnymi wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia niezgodno¶ci próbki z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
d) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe w formie próbek wykonawca sk³ada w terminie sk³adania ofert okre¶lonym w Dziale XIV pkt 1 SWZ. Zgodnie z art. 65 ust. 2 ustawy PZP próbki sk³adane s± za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca na adres: Krajowe Centrum ds. AIDS, ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa.
e) Paczkê zawieraj±c± próbki nale¿y opisaæ, podaj±c numer oraz przedmiot postêpowania i nazwê wykonawcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: aids.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.