Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351079/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
IGK.271.1.5.2024 - Modernizacja dachu na budynku oświatowym - Szkoła Podstawowa w Kuźnicy Czarnkowskiej - Rządowy Program Odbudowy Zabytków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarnkowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
IGK.271.1.5.2024 - Modernizacja dachu na budynku oświatowym - Szkoła Podstawowa w Kuźnicy Czarnkowskiej - Rządowy Program Odbudowy Zabytków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf7d243a-2269-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016045/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja dachu na budynku oświatowym - Szkoła Podstawowa w Kuźnicy Czarnkowskiej - Rządowy Program Obudowy Zabytków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej oraz łat drewnianych, zamontowaniu nowego orynnowania oraz wymianie opierzeń zwieńczających lukarny i montażu nowych na bokach połaci dachowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP MARBUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632149757
7.3.4) Miejscowość: Sarbka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Chrościckiego 16/18 w Warszawie.
- Roboty remontowe w obiekcie socjalnym w m. Krynica polegajace na: wymianie kostki brukowej, czyszczeniu i malowaniu dachu, rem.i wym.ogrodzenia oraz odnow.pomieszczeń wew.budynku i w pomiesz.gosp.
- Remont budynku biurowego i socjalnego w Bazie RDW Puck, ul. Żarnowiecka 3, 84-100 Puck
- Remont pokrycia dachowego budynku "B" Przedszkola w Stęszewie
- Termomodernizacja Budynku Użyteczności Publicznej w Gminie Ślemień - Urząd Gminy Ślemień - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.