eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Wymiana dźwigów towarowo - osobowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-04-06

POZYCJA 15037

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - roboty budowlane Konstancin-Jeziorna: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Specjalistyczne Centrum Rehabilitacji i Leczenia Schorzeń Narządu Ruchu im. prof. Mariana Weissa, do kontaktów: Kurzawa Beata, Jadwiga Zielińska, ul. Wierzejewskiego, 05-511 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 7119037, fax 022 7119037, e-mail: zamstocer@poczta.onet.pl, www.stocer.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigów towarowo - osobowych. 2) Miejsce wykonywania: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.31.00. 3.2) Inna odpowiednia nomenklatura (NACE): 4) Rodzaj i zakres robót budowlanych: demontaż dźwigów istniejących, montaż nowych dźwigów - szt. 6. 5) Szacunkowy koszt robót budowlanych (bez VAT): między 1000000 a 1200000. 6) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: 8) Główne warunki finansowania i płatności: dofinansowanie z Organu założycielskiego. 9) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektu przy ul. Wierzejewskiego 12 - II etap. 2) Miejsce wykonywania: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.32.10.00. 3.2) Inna odpowiednia nomenklatura (NACE): 4) Rodzaj i zakres robót budowlanych: Roboty termoizolacyjne polegające na wymianie stolarki, izolacji ścian steropianem oraz wykonaniu nowej elewacji. 5) Szacunkowy koszt robót budowlanych (bez VAT): między 1800000 a 2000000. 6) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: 8) Główne warunki finansowania i płatności: Inwesatycja finansowana z dotacji organu założycielskiego i funduszu ochrony środowiska. Płatność przelewem. 9) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dwóch oddziałów szpitalnych. 2) Miejsce wykonywania: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.43.00.00, 45.33.00.00, 45.31.51.00, 45.42.11.52. 3.2) Inna odpowiednia nomenklatura (NACE): 4) Rodzaj i zakres robót budowlanych: wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnych, elektrycznych, przebudowa ścian, kładzenie okładzin ceramicznych i elastycznych na podłogach, malowanie,. 5) Szacunkowy koszt robót budowlanych (bez VAT): między 800000 a 1000000. 6) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: 8) Główne warunki finansowania i płatności: dotacja organu założycielskiego, płatność przelewem. 9) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń apteki szpitalnej, modernizacja pomieszczeń laboratorium szpitala. 2) Miejsce wykonywania: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.30.00.00, 45.31.51.00, 45.42.11.52, 45.43.00.00. 3.2) Inna odpowiednia nomenklatura (NACE): 4) Rodzaj i zakres robót budowlanych: adaptacja pomieszczeń na potrzeby apetki i laboratorium w zakresie wymiany instalacji sanitarnych, wodociągowych, elektrycznych i wentylacyjnych. Budowa ścianek działowych. Wykonanie okładzin ceramicznych, elastycznych i prace malarskie. 5) Szacunkowy koszt robót budowlanych (bez VAT): między 700000 a 800000. 6) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: 8) Główne warunki finansowania i płatności: dotacje organu założycielskiego, płatność przelewem. 9) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja stropodachu basenu rehabilitacyjnego -. 2) Miejsce wykonywania: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 3.2) Inna odpowiednia nomenklatura (NACE): 4) Rodzaj i zakres robót budowlanych: modernizacja wyeksploatowanego stropodachu. 5) Szacunkowy koszt robót budowlanych (bez VAT): między 450000 a 500000. 6) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: 8) Główne warunki finansowania i płatności: dotacja organu założycielskiego. 9) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przeciwpożarowej instalacji sygnalizacyjno - alarmowej. 2) Miejsce wykonywania: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.20.00. 3.2) Inna odpowiednia nomenklatura (NACE): 4) Rodzaj i zakres robót budowlanych: wykonanie instalacji zgodnie z projektem. 5) Szacunkowy koszt robót budowlanych (bez VAT): między 1000000 a 1100000. 6) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: 8) Główne warunki finansowania i płatności: dotacja z organu założycielskiego. 9) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja poszyć dachów i tarasów budynków szpitala. 2) Miejsce wykonywania: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.26.19.00. 3.2) Inna odpowiednia nomenklatura (NACE): 4) Rodzaj i zakres robót budowlanych: naprawa więźb dachowych, podłoży stropodachów i tarasów, założynie hydroizolacji i okładzin zewnętrznych. Wymiana obróbek blacharskich. 5) Szacunkowy koszt robót budowlanych (bez VAT): między 400000 a 450000. 6) Planowana data rozpoczęcia: 7) Data zakończenia: 8) Główne warunki finansowania i płatności: dotacja organu założycielskiego. 9) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PL/2/2005.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.