eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielno › Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach - poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach – poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEMIELNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 81

1.5.2.) Miejscowość: Jemielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-209

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@jemielno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jemielno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jemielno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach – poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3da7d797-c6db-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010444/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach- poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139164/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB 271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4878048,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zadanie pn.: „Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach – poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych – etap I”
2) W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się remont istniejącego budynku szkoły w zakresie dachu i wnętrz włącznie z instalacjami. Nie należy wyceniać wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych z grup 1, 4 i 5 wykazanych w programie Funkcjonalno-użytkowego. Remont musi spełniać wymagania dostosowania budynku do obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej i warunków sanitarno – higienicznych oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych. Funkcja obiektu pozostają bez zmian. Układ funkcjonalno – użytkowy budynku: Parter przeznacza się na pomieszczenia gospodarcze, kuchnia wraz ze stołówką, szatnie i toalety. Piętro I przeznacza się na pomieszczenia lekcyjne, sale gimnastyczną oraz toalety. Piętro II przeznacza się na pomieszczenia lekcyjne, pokój nauczycielski i dyrektora, sekretariat, biblioteka, toalety oraz pomieszczenia magazynowe. Strych nieużytkowy.
3) Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych pozwoleń na realizację zadania
- wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym
- wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- prowadzenie dziennika budowy,
- inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane).
4) Dodatkowym celem inwestycji jest minimalizacja kosztów eksploatacyjnych, która musi być uwzględniana przy doborze środków technicznych oraz kształtu architektonicznego obiektu (np. wentylacja, ogrzewanie, itd.).
5) Obiekt musi spełniać wymagania techniczne jakie muszą spełniać obiekty po 01.01.2021 r. określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2019.0.1065 t.j. z późniejszymi zmianami)
6) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym PFU, jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
7) Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych pozwoleń na realizację zadania
- wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym
- wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- prowadzenie dziennika budowy,
- inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5987000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8360000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5987000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Zięba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990000031

7.3.3) Ulica: Hufcowa

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-244

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5987000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.