Ogłoszenie z dnia 2023-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00405415/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 12 Lutego 4a
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 611 21 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_elblag@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30de5683-57a2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028368/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.35.2023.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164039,52 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92899,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1. cebula biała kg 5400
2. burak ćwikłowy kg 5400
3. jabłko kg 1300
4. kapusta biała kg 5000
5. marchew kg 12700
6. ogórek kiszony kg 260
7. seler kg 1900
8. ziemniak kg 39700
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03222321-9 - Jabłka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158518 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. BARTEX Dzieliński Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5820007096
7.3.3) Ulica: Podleśna 16B/5
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "BARTEX" -ANDRZEJ DZIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "BARTEX" -ANDRZEJ DZIELIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-04 do 2024-05-14INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa samochodu lekkiego zaopatrzeniowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
- " Dostawa odczynników z dzierżawą analizatora do elektroforezy żelowej na okres 48 miesięcy dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu"
- Zakup i dostawa dwóch kosiarek samojezdnych z osprzętem i koszami samowyładowczymi
- Przetarg nieograniczony na dostawę agregatów prądotwórczych przenośnych i agregatów prądotwórczych na przyczepach dla Elbląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Promocja Gminy Miasto Elbląg poprzez piłkę nożną dzieci i młodzieży
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych pok. 121 i 122
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby szkoły podstawowej oraz oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach w roku 2026
- Dostawy żywności na 2026 r. dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach w roku 2026
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Tuchowie w roku 2026
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im St. Hadyny we Frydku w 2026."
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





