eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210441629

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 42

1.4.2.) Miejscowość: Skwierzyna

1.4.3.) Kod pocztowy: 66-440

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 95 717 04 31

1.4.8.) Numer faksu: +48 95 717 04 31

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsskwierzyna.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_skwierzyna/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455563

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00441482/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 15r UCOVID – w trybie oraz na warunkach i zasadach określonych w tej ustawie.
2. Pozostałe zmiany Umowy uzależnione są od spełnienia przesłanek, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz w ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza konieczność dokonania zmian umowy także w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
3. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnego (pod rygorem nieważności) aneksu, za wyjątkiem zmiany osób, o których mowa w §9 Umowy (która to zmiana może być dokonywana poprzez jednostronne oświadczenia Stron, przekazywane w formie pisemnej lub mailowej).

Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w §8 (wzoru umowy) załącznik nr 5 do SWZ w tym m.in:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 15r UCOVID – w trybie oraz na warunkach i zasadach określonych w tej ustawie.
2. Pozostałe zmiany Umowy uzależnione są od spełnienia przesłanek, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz w ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza konieczność dokonania zmian umowy także w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
3. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnego (pod rygorem nieważności) aneksu, za wyjątkiem zmiany osób, o których mowa w §9 Umowy (która to zmiana może być dokonywana poprzez jednostronne oświadczenia Stron, przekazywane w formie pisemnej lub mailowej).
4. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty,
5. Do każdej propozycji zmiany umowy, inicjujący zmianę przedstawi:
- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
- uzasadnienie zmiany,
- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.
6. W przypadku zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę - na pisemny i umotywowany wniosek każda ze stron w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;
7. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
8. W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
9. W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen produktów spożywczych związanych z realizacją zamówienia (waloryzacja).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.