eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MochowoZAKUP AUTOBUSU SZKOLNEGO NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MOCHOWO



Ogłoszenie z dnia 2025-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP AUTOBUSU SZKOLNEGO NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MOCHOWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mochowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierpecka, 2

1.5.2.) Miejscowość: Mochowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-214

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@mochowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a19b36af-1d7d-43c9-9ab5-168d9c4a39a1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP AUTOBUSU SZKOLNEGO NA POTRZEBY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MOCHOWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a19b36af-1d7d-43c9-9ab5-168d9c4a39a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036273/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Mochowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366739

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRŚ.272.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Mochowo w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia „ Autobusy dla mazowieckich szkół – edycja 2025” .
Autobus będący przedmiotem zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pełnowartościowy, sprawny technicznie, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych,
w szczególności nie mogą wobec niego zgłaszać żadnych roszczeń osoby trzecie, pojazd nie może być też przedmiotem uprzedniej rejestracji czy to w kraju czy też poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca oświadcza, że pojazd będący przedmiotem dostawy spełniał będzie wszystkie wymagania wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wymagania Zamawiającego opisane szczegółowo w SWZ umożliwiające jego eksploatację/użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, w szczególności, że będzie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz, że w chwili dostawy będzie posiadał już odpowiednią homologację właściwą dla tego typu pojazdów lub krajowe indywidualne dopuszczenie pojazdu, jak również, że w chwili wydania pojazdu będzie on gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, będzie posiadał pełen zbiornik paliwa oraz uzupełnione wszystkie płyny eksploatacyjne.
Najpóźniej w chwili wydania przedmiotu dostawy (autobusu) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie instrukcje obsługi oraz wszelkie inne wymagane dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu oraz jego prawidłowego użytkowania.
Minimalne parametry techniczne i wyposażenie autobusu zostało wskazane w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011020346

7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.