Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293115/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00322467/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00352595/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku z dostosowaniem na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie – zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku z dostosowaniem na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie – zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be32636-13d2-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293115/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/BZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmującego zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jako Remont i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na obiekt dydaktyczny oraz dostosowanie do obowiązujących norm i przepisów – Budynek „B” (część wyższa obiektu) z Łącznikiem (tylko 1 kondygnacja) przy ul. Kopernika 15c w Krakowie w formule zaprojektuj i wybuduj jest:
a) opracowanie (na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia) dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac w zgodzie z przepisami ustawy Prawo Budowlane,
b) wykonanie robót budowlanych, remontowych, instalacyjnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem przyłączy w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową zakończone przygotowaniem dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania obiektu oraz listą serwisową zamontowanych urządzeń oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Prace w ramach niniejszego przedsięwzięcia dotyczyć będą:
- Budynku B (część wyższa o pięciu kondygnacjach nadziemnych, stanowiącą kontynuację zabudowy w pierzei ulicy Blich, z zachowaną linią gzymsów i kalenicy z budynkiem sąsiednim) - w zakresie opracowania całość budynku wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku -zgodnie PZT;
- Łącznika (część znajdująca się pomiędzy budynkami A i B o dwóch kondygnacjach, element łączący te budynki)- w zakresie opracowania tylko pierwsza kondygnacja;
- W zakresie prac projektowych oraz budowlanych należy przewidzieć doprowadzenie odrębnych, niezależnych przyłączy do trzech lokali w budynku "A” z przeznaczeniem dla trzech najemców. Prace te będą polegały na doprowadzeniu do tych pomieszczeń niezbędnych instalacji sanitarnych, elektrycznych oraz niskoprądowych.
Szczegółowy wykaz wymagań Zamawiającego oraz zakres opracowania obejmujący zarówno prace projektowe jaki i budowlane niezbędne do przeprowadzenia całości zamierzenia budowlanego zostały zamieszczony w składających się na Załącznik nr 1 do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz w Koncepcji architektonicznej (załącznik do PFU).
Przedsięwzięcie planuje się realizować wg poniższej kolejności:
1) Faza projektowa – obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej Wykonawcy to jest:
Część I - Projekt Koncepcyjny PK
Część II - Projekt Budowlany PB
Część III - Projekt Wykonawczy PW
2) Faza budowy
Zamawiający informuje, iż na terenie planowanej inwestycji trwają prace rozbiórkowe i wyburzeniowe zgodnie z informacją umieszczoną w pkt. 2.4.Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) - Załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca skalkulował swoją cenę ofertową w ten sposób aby wartość zamówienia za przygotowanie dokumentacji projektowej tzw. faza projektowa (Część I, cześć II i część III) nie była wyższa niż 3% wartości całego przedsięwzięcia (faza projektowa plus faza budowy).
Zamawiający wymaga złożenia oferty po dokonaniu wizji lokalnej ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz szczególnych warunków wynikających z organizacji robót i zaplecza budowy, zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy PZP. Z uwagi na szczególne warunki robót istnieje konieczność sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w celu oceny rozmiaru niezbędnych prac objętych kalkulacją własną, w tym prac zabezpieczających, w zakresie koniecznym do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia, a ponadto ustalenia potencjalnej skali powstałego do wywozu i utylizacji gruzu oraz wszelkich innych odpadów budowlanych, które Wykonawca powinien w skalkulować przed złożeniem oferty.
Zamawiający informuje, iż wizja lokalna obiektu przy ul. Kopernika 15c w Krakowie odbędzie się w dwóch terminach do wyboru zainteresowanego Wykonawcy:
- 16.08.2022 r.
- 19.08.2022 r.
Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązani są do zgłoszenia uczestnictwa za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum.pl przy pomocy formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Szczegółowe informacje dot. wizji lokalnej zostały zawarte w Rozdz. III pkt 10 SWZ.
Pozostałe szczegółowe informacje w zakresie przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ, w szczególności w jej Rozdz. III oraz w załącznikach do SWZ, w tym w PFU i Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18991200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23247000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18991200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MURKRAK Sp. z o. o. Sp. Komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zygmunt Murdza Zakład Remontowo-Budowlany MURDZA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130231479
7.3.3) Ulica: ul. B2 nr 9
7.3.4) Miejscowość: Węgrzce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-086
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne, roboty elektryczne, prace przy zagospodarowaniu terenu.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MURKRAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MURKRAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18991200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont loggii w budynkach przy ul. Batalionu ,,Skała" AK 8 i 10 w Krakowie.
- Remont balkonów w budynkach przy ul. Batalionu ,,Skała" AK 8,10; ul. Krowoderskich Zuchów 18,24; ul. Prądnicka 69 w Krakowie.
- Budowa oświetlenia parku przy ul. Na Załęczu wraz z podłączeniem do sieci TAURON, dla zadania pn.: "Park kieszonkowy przy ul. Na Załęczu - Etap 1, b.o.dzielnic - edycja XI".
- Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zad. pn. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla pomieszczenia po zabiegowego w Samodzielnej Prac.Endosk. w pawilonie M-1
- Remont zaplecza sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 114 w Krakowie przy ul. Łąkowej 31
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Roboty remontowe - rearanżacja sali Domu Kultury Śródmieście, Warszawa, ul. Smolna 9
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.