Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377610/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminatomaszowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-tomaszow-mazowiecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d06dae12-7297-4978-834c-fe7008f93618
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026863/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.2.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części i każda z nich obejmuje: ok. 60 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy,
ok. 3 szt. projektów decyzji celu publicznego,
ok. 3 szt. projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji celu publicznego wymagających ponownej analizy.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną,
a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
Załącznik nr 7 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający – Gmina Tomaszów Mazowiecki unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu (część nr 1) oferta podlega odrzuceniu.
Wykonawca, którego oferta została odrzucona:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę złożoną przez:
Konsorcjum firm, Lider: KAM-GEO Kamil Maciąg Werynia 206, 36-100 Kolbuszowa, Partner: Przestrzenika - Cyprian Radka ul. Polna 3B, 39-300 Mielec.
Przyczyna odrzucenia:
Wykonawca na wezwanie zamawiającego z dnia 27 sierpnia 2025 r. nie złożył w wymaganym terminie podmiotowych środków dowodowych (wykaz osób) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp - zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wystąpienie określonych powyżej przesłanek skutkuje unieważnieniem postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający – Gmina Tomaszów Mazowiecki unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu (część nr 2) oferta podlega odrzuceniu.
Wykonawca, którego oferta została odrzucona:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę złożoną przez:
Konsorcjum firm, Lider: KAM-GEO Kamil Maciąg Werynia 206, 36-100 Kolbuszowa, Partner: Przestrzenika - Cyprian Radka ul. Polna 3B, 39-300 Mielec.
Przyczyna odrzucenia:
Wykonawca na wezwanie zamawiającego z dnia 27 sierpnia 2025 r. nie złożył w wymaganym terminie podmiotowych środków dowodowych (wykaz osób) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp - zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wystąpienie określonych powyżej przesłanek skutkuje unieważnieniem postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający – Gmina Tomaszów Mazowiecki unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu (część nr 1) oferta podlega odrzuceniu.
Wykonawca, którego oferta została odrzucona:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę złożoną przez:
Konsorcjum firm, Lider: KAM-GEO Kamil Maciąg Werynia 206, 36-100 Kolbuszowa, Partner: Przestrzenika - Cyprian Radka ul. Polna 3B, 39-300 Mielec.
Przyczyna odrzucenia:
Wykonawca na wezwanie zamawiającego z dnia 27 sierpnia 2025 r. nie złożył w wymaganym terminie podmiotowych środków dowodowych (wykaz osób) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp - zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wystąpienie określonych powyżej przesłanek skutkuje unieważnieniem postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Smaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342315098
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający – Gmina Tomaszów Mazowiecki unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu (część nr 1) oferta podlega odrzuceniu.
Wykonawca, którego oferta została odrzucona:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę złożoną przez:
Konsorcjum firm, Lider: KAM-GEO Kamil Maciąg Werynia 206, 36-100 Kolbuszowa, Partner: Przestrzenika - Cyprian Radka ul. Polna 3B, 39-300 Mielec.
Przyczyna odrzucenia:
Wykonawca na wezwanie zamawiającego z dnia 27 sierpnia 2025 r. nie złożył w wymaganym terminie podmiotowych środków dowodowych (wykaz osób) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp - zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wystąpienie określonych powyżej przesłanek skutkuje unieważnieniem postępowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25977,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAM-GEO Kamil Maciąg
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przestrzenika - Cyprian Radka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141700761
7.3.4) Miejscowość: Werynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25977,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25977,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAM-GEO Kamil Maciąg
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przestrzenika - Cyprian Radka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141700761
7.3.4) Miejscowość: Werynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25977,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-08Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25977,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAM-GEO Kamil Maciąg
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przestrzenika - Cyprian Radka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141700761
7.3.4) Miejscowość: Werynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25977,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-08Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25977,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAM-GEO Kamil Maciąg
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przestrzenika - Cyprian Radka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141700761
7.3.4) Miejscowość: Werynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25977,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25977,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25977,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KAM-GEO Kamil Maciąg
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przestrzenika - Cyprian Radka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141700761
7.3.4) Miejscowość: Werynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25977,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- ,, Zakup sprzętu w ramach zadania pn. " Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Tomaszowskiego"
- Dostawa i zakup mobilnego agregatu prądotwórczego 36kW 49,5kVA (1 szt.) wraz z przyczepą transportową (1 szt.) w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zakup sprzętu komputerowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2026 roku
- Dostawa i zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody (1 szt.)
- Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2026 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Świlcza w 2026 r.
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ogrodzieniec dla wybranych obszarów
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Rząśnia
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Stryków
- "Przeb i kons rowu mel wraz z bud zbior reten oraz niezb infr na dz nr 789/4, 789/3, 79....... w msc Krzeczów" w ram zad pn: " Zapewnienie bezp powodziowego i przeciwdz suszy w Gminie Rzezawa"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY NIEDŹWIEDŹ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





