eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SułoszowaWyżywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wielmoży w roku szkolnym 2024/2025, Gmina Sułoszowa



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyżywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wielmoży w roku szkolnym 2024/2025, Gmina Sułoszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUŁOSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 139

1.5.2.) Miejscowość: Sułoszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-045

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@suloszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suloszowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-649a7085-3865-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyżywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wielmoży w roku szkolnym 2024/2025, Gmina Sułoszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-649a7085-3865-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostarczenie posiłków w formie pełnego dziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, podwieczorek) (pięć razy w tygodniu) dla dzieci z Przedszkola w Wielmoży.
Średnia ilość posiłków dla dzieci z Przedszkola w Wielmoży:
- 50 śniadań,
- 65 obiadów pełnych (zupa +drugie danie+ kompot),
- 35 podwieczorków,
Średnia dzienna ilość posiłków dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Wielmoży:
- 5 obiadów pełnych (zupa +drugie danie+ kompot)
Razem ilość uczniów objętych dożywianiem – posiłki dziennie 155.
Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć planowaną ilość posiłków przekazując Wykonawcy informację z jednodniowym wyprzedzeniem.
Całodniowe wyżywienie ( śniadanie, obiad ,podwieczorek) w przedszkolu zgodnie z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 z dnia 2016.08.01) powinno zawierać od 1000-1200 kcal.
1. W ofercie należy określić cenę dziennego wyżywienia (oraz cenę jednostkowego posiłku tzn., z osobna śniadanie, obiad, podwieczorek) uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Usługa gastronomiczna odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 2 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r. z uwzględnieniem przerw w nauce.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wydawanych posiłków pod względem upowszechniania zasad zdrowego żywienia.
4. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej
i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności.
5. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, a posiłki wydawane będą we własnych naczyniach przez Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży.
6. Posiłek musi być dostarczony do placówki o godzinie określonej przez dyrektora.
7. Koszty utrzymania pracownika wydającego posiłki pokrywa Zamawiający.
8. Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady żywnościowe oraz opakowania najpóźniej do dnia następnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191273,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232425,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191273,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMD CATERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368435514

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191273,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.