eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W JANOWIE LUBELSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158720266

1.5.8.) Numer faksu: 158720191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatjanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2706847b-5069-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034115/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402621/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiN.252.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 533774,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 według standardów zimowego utrzymania niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
– nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) –Tokary - Huta Turobińska odc. Janów Lubelski – Zdziłowice,
– nr 2304L Stara Wieś – Wojdat – Stawce – Zdziłowice,
– nr 2306L Boża Wola – Wojdat – Zakrzew – Tarnawa,
– nr 2314L Stawce – Ponikwy –Biskupie,
– nr 2731L Zakrzówek – Majdan Grabina – Studzianki – Stawce,
– nr 2807L Błażek – Piłatka – do drogi nr 2808L,
– nr 2812L Wolica – Branew,
– nr 2813L Wólka Ratajska – Godziszów Trzeci,
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę oraz nośnik zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 96818,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
– nr 2804L Modliborzyce – Błażek,
– nr 2736L Stróża – Blinów Pierwszy – Samary – Błażek – Batorz,
– nr 2305L Dębina – Boża Wola – Studzianki – Węglinek – Batorz,
– nr 2805L Błażek – Aleksandrówka,
– nr 2740L Polichna Czwarta – Błażek ,
- nr 2741L Polichna Druga – Wolica Druga
– nr 2806L Wierzchowiska – Piłatka,
- nr 2814L Potoczek – Bania
– nr 2815L Modliborzyce – Gwizdów – gr. woj. (Rzeczyca Długa),
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 96818,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
– nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) –Tokary – Huta Turobińska odc. Zdziłowice – Tokary,
– nr 2810L Krzemień – Chrzanów – Goraj,
– nr 2809L Chrzanów – Otrocz,
– nr 2811L Dzwola – Goraj,
- nr 2824L Dzwola – Zdzisławice,
– nr 2825L Dzwola – Kocudza Druga,
– nr 2826L Droga krajowa nr 74 – Kocudza – Władysławów,
– nr 2823L Krzemień Drugi – Flisy
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 96818,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2022/2023 niżej wymienionych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:
 2819L Janów Lubelski ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza
 2821L Janów Lubelski ul. Wojska Polskiego
 2827L Janów Lubelski ul. Ks. Skorupki
 2828L Janów Lubelski ul. Okopowa
 2830L Janów Lubelski ul. Sienkiewicza
 2835L Janów Lubelski ul. Jana Pawła II
 2829l Janów Lubelski ul. Prosta
 2833L Janów Lubelski ul. Turystyczna
 2831L Janów Lubelski ul. Stokowa
 2718L Trzydnik – Potoczek
 2743L Polichna – Huta Józefów – Potok Stany
 2744L Polichna Podlesie – Dąbrowica – Potok Stany
 2802L Zarajec – Potok Wielki
 2742L Huta Józefów – Zarajec
 2800L Potok Stany – Osinki
 2801L (Zdziechowice) gr. woj. – Stawki – Potoczek
 2803L Stojeszyn Pierwszy – Zarajec
 2816L Łążek Ordynacki – Momoty Dolne
 2817L (Jarocin) gr. woj. – Momoty Górne – Władysławów
 2818L Szklarnia – Momoty Górne
 2819L Janów Lubelski (ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza) – Momoty Górne – gr. woj. (Harasiuki)
 2820L Szklarnia – Flisy
 2822L Zofianka Górna – Zofianka Dolna
 2925L Korytków Duży – Andrzejówka – Bukowa – Ujście
zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 8 500 km, dyżur – 96 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej oraz materiały uszarstniające. Załadunek materiałów na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 sprzętem Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji umowy urządzenie do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tj. piaskarkę i urządzenie do odśnieżania tj. pług lemieszowy jednostronny z czołownicą. Nośnik zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 96818,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2022/2023 według standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem.
Planowana ilość usług: praca – 250 godz.
Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług czołowy stalowy. Równiarkę zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 73250,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem w sezonie zimowym 2022/2023 według standardów zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim zgodnie z załączonym wykazem..
Planowana ilość usług: praca – 250 godz.
Zamawiający informuje, że podana ilość usług jest szacunkowa i może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega możliwość skierowania sprzętu również na inne odcinki dróg objęte planem zimowego utrzymania.
Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres realizacji urządzenie do odśnieżania tj. pług czołowy stalowy. Równiarkę zabezpiecza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 73250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 862-150-33-74

7.3.3) Ulica: Kocudza Druga 136

7.3.4) Miejscowość: Dzwola

7.3.5) Kod pocztowy: 23-304

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 862-150-33-74

7.3.3) Ulica: Kocudza Druga 136

7.3.4) Miejscowość: Dzwola

7.3.5) Kod pocztowy: 23-304

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213823,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 862-150-33-74

7.3.3) Ulica: Kocudza Druga 136

7.3.4) Miejscowość: Dzwola

7.3.5) Kod pocztowy: 23-304

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88128,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88128,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88128,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-REN Renata Malec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 862-107-58-43

7.3.3) Ulica: Polna 15

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88128,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 862-150-33-74

7.3.3) Ulica: Kocudza Druga 136

7.3.4) Miejscowość: Dzwola

7.3.5) Kod pocztowy: 23-304

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część 6 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.