Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00359585/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni i kuchni wraz z odcinkiem doziemnym na potrzeby PSP w Kuczkach-Kolonii i ZS w Goździe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W GOŹDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672982741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 7
1.5.2.) Miejscowość: Gózd
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48 320 23 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gozd.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni i kuchni wraz z odcinkiem doziemnym na potrzeby PSP w Kuczkach-Kolonii i ZS w Goździe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa157de-4050-4e13-b637-69f0b4bcb3d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048021/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa instalacji gazowej dla kotłowni i kuchni wraz z odcinkiem doziemnym na potrzeby PSP w Kuczkach-Kolonii, Podgórze oraz ZS w Goździe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.26.2025.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 398413,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni co, cw i kuchniz odcinkiem doziemnym w istniejącym budynku Zespołu Szkół w Goździe
adres: ul. Starowiejska 130, 26-634 Gózd. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Zespołu Szkół w Goździe – dz. 551/1, 554, 555/2, 556, 553/2 obręb geodezyjny Gózd
a) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
- dokumentacja projektowa – załącznik Nr 12A do SWZ
- przedmiar robót – załącznik nr 11A do SWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy jego zamówienia
- urządzić zaplecze robót,
- zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób
upoważnionych do przebywania na placu budowy,
- zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
- przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
- zawiadomienie o zakończeniu budowy,
- uzyskanie protokołu odbioru z Urzędu Dozoru Technicznego,
- uzyskanie wszelkich formalności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych jeżeli jest wymagane. Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej (zał. Nr 12A,) oraz przedmiarach robót kosztorysu ofertowego, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 11A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 204045,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Budowa wewnętrznej instalacji gazowej dla dwóch kotłowni co, cwi kuchni z odcinkiem doziemnym w budynku Szkoły Podstawowej w Kuczkach-Kolonia, adres: Kuczki Kolonia 75, 26-634 Gózd.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kuczkach Kolonia – dz. 170/1, 172/1, 321/1, 173/3 obręb geodezyjny Kuczki Kolonia
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
- dokumentacja projektowa – załącznik Nr 12B do SWZ
- przedmiar robót – załącznik nr 11B do SWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy jego zamówienia:
- urządzić zaplecze robót,
- zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób
upoważnionych do przebywania na placu budowy,
- zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
- przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
- zawiadomienie o zakończeniu budowy,
- uzyskanie protokołu odbioru z Urzędu Dozoru Technicznego,
- uzyskanie wszelkich formalności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych jeżeli jest wymagane. Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej (zał. 12B) oraz przedmiarach robót kosztorysu ofertowego,
stanowiącego odpowiednio załącznik nr 11B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 194367,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251336,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251336,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251336,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-KOMPLEKS Łukasz Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141214909
7.3.3) Ulica: ul. Bankowa 108
7.3.4) Miejscowość: Małęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Adamczyk INSTAL-KOMPLEKS
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Adamczyk INSTAL-KOMPLEKS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251336,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262377,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262377,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262377,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-KOMPLEKS Łukasz Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141214909
7.3.3) Ulica: ul. Bankowa
7.3.4) Miejscowość: Małęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Adamczyk INSTAL-KOMPLEKS
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Adamczyk INSTAL-KOMPLEKS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262377,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gostyńskiego
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krośnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





