eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GózdBudowa wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni i kuchni wraz z odcinkiem doziemnym na potrzeby PSP w Kuczkach-Kolonii i ZS w Goździe



Ogłoszenie z dnia 2025-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni i kuchni wraz z odcinkiem doziemnym na potrzeby PSP w Kuczkach-Kolonii i ZS w Goździe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W GOŹDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672982741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 7

1.5.2.) Miejscowość: Gózd

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 48 320 23 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.gozd.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni i kuchni wraz z odcinkiem doziemnym na potrzeby PSP w Kuczkach-Kolonii i ZS w Goździe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa157de-4050-4e13-b637-69f0b4bcb3d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048021/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa instalacji gazowej dla kotłowni i kuchni wraz z odcinkiem doziemnym na potrzeby PSP w Kuczkach-Kolonii, Podgórze oraz ZS w Goździe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.26.2025.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398413,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa wewnętrznej instalacji gazowej dla kotłowni co, cw i kuchni
z odcinkiem doziemnym w istniejącym budynku Zespołu Szkół w Goździe
adres: ul. Starowiejska 130, 26-634 Gózd. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Zespołu Szkół w Goździe – dz. 551/1, 554, 555/2, 556, 553/2 obręb geodezyjny Gózd
a) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
- dokumentacja projektowa – załącznik Nr 12A do SWZ
- przedmiar robót – załącznik nr 11A do SWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy jego zamówienia
- urządzić zaplecze robót,
- zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób
upoważnionych do przebywania na placu budowy,
- zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
- przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
- zawiadomienie o zakończeniu budowy,
- uzyskanie protokołu odbioru z Urzędu Dozoru Technicznego,
- uzyskanie wszelkich formalności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych jeżeli jest wymagane. Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej (zał. Nr 12A,) oraz przedmiarach robót kosztorysu ofertowego, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 11A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 204045,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Budowa wewnętrznej instalacji gazowej dla dwóch kotłowni co, cw
i kuchni z odcinkiem doziemnym w budynku Szkoły Podstawowej w Kuczkach-Kolonia, adres: Kuczki Kolonia 75, 26-634 Gózd.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kuczkach Kolonia – dz. 170/1, 172/1, 321/1, 173/3 obręb geodezyjny Kuczki Kolonia
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
- dokumentacja projektowa – załącznik Nr 12B do SWZ
- przedmiar robót – załącznik nr 11B do SWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy jego zamówienia:
- urządzić zaplecze robót,
- zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób
upoważnionych do przebywania na placu budowy,
- zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
- przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
- zawiadomienie o zakończeniu budowy,
- uzyskanie protokołu odbioru z Urzędu Dozoru Technicznego,
- uzyskanie wszelkich formalności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych jeżeli jest wymagane. Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej (zał. 12B) oraz przedmiarach robót kosztorysu ofertowego,
stanowiącego odpowiednio załącznik nr 11B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 194367,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251336,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251336,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251336,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-KOMPLEKS Łukasz Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141214909

7.3.3) Ulica: ul. Bankowa 108

7.3.4) Miejscowość: Małęczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-634

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251336,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262377,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262377,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262377,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-KOMPLEKS Łukasz Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141214909

7.3.3) Ulica: ul. Bankowa

7.3.4) Miejscowość: Małęczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-634

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262377,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.