Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392098/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00404828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie skwerów w Opacz-Kolonii i ulicy Okrężnej w Komorowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-319b9cc9-514c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie skwerów w Opacz-Kolonii i ulicy Okrężnej w Komorowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-319b9cc9-514c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 „Zagospodarowanie skwerów przy ulicy Zofii i przy ulicy Środkowej w Opaczy-Kolonii”
1.3.26 Zagospodarowanie zieleni wzdłuż ul. Okrężnej w Komorowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.45.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290822,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu:1) sadzenia drzew i krzewów oraz wykonaniu nawierzchni mineralnych na terenie skweru przy ulicy Środkowej i ulicy Zofii w Opaczy-Kolonii, na terenie gminy Michałowice
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup drzew i krzewów;
2) transport drzew i krzewów w miejsca nasadzeń;
3) posadzenie drzew i krzewów,
4) wykonanie nawierzchni mineralnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Opisie przedmiotu” stanowiącym załącznik nr 7a i Załączniku 7ab do SWZ.
4. Nasadzenia roślin oraz wykonanie nawierzchni będzie wykonane zgodnie z Projektem zagospodarowania skwerów, stanowiącym załącznik nr 9a do SWZ
5. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane nasadzenia i zachowanie przez materiał roślinny żywotności, w przypadku:
a) roślinności niskiej przez okres 12 miesięcy,
b) drzew 36 miesięcy
od daty odbioru wykonanych nasadzeń.
2) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane nawierzchnie mineralne przez okres 12 miesięcy od daty odbioru wykonanych prac.
3) Szczegółowy opis dotyczący gwarancji i rękojmi znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
6. WIZJA LOKALNA
1) W celu prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcę we własnym zakresie wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia mogących mieć wpływ na cenę oferty.
2) Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Zamawiający nie będzie odrzucał oferty Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w wizji lokalnej.
4) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca składając ofertę bez przeprowadzenia wizji lokalnej nie może żądać od Zamawiającego podwyższenia umówionej wysokości wynagrodzenia powołując się na ryzyka i trudności i wszelkie inne okoliczności mogące wystąpić w trakcie realizacji umowy objętej niniejszym przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 170822,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu:1) sadzenia drzew i krzewów oraz wykonaniu nawierzchni mineralnych w ulicy Okrężnej w Komorowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup drzew i krzewów;
2) transport drzew i krzewów w miejsca nasadzeń;
3) posadzenie drzew i krzewów,
4) wykonanie nawierzchni mineralnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Opisie przedmiotu” stanowiącym załącznik nr 7b i Załączniku 7ab do SWZ.
4. Nasadzenia roślin oraz wykonanie nawierzchni będzie wykonane zgodnie z Projektem zagospodarowania ulicy Okrężnej, stanowiącym załącznik nr 9b do SWZ.
5. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane nasadzenia
i zachowanie przez materiał roślinny żywotności, w przypadku:
a) roślinności niskiej przez okres 12 miesięcy,
b) drzew 36 miesięcy
od daty odbioru wykonanych nasadzeń.
2) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane nawierzchnie mineralne przez okres 12 miesięcy od daty odbioru wykonanych prac.
3) Szczegółowy opis dotyczący gwarancji i rękojmi znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
6. WIZJA LOKALNA
1) W celu prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcę we własnym zakresie wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia mogących mieć wpływ na cenę oferty.
2) Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Zamawiający nie będzie odrzucał oferty Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w wizji lokalnej.
4) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca składając ofertę bez przeprowadzenia wizji lokalnej nie może żądać od Zamawiającego podwyższenia umówionej wysokości wynagrodzenia powołując się na ryzyka i trudności i wszelkie inne okoliczności mogące wystąpić w trakcie realizacji umowy objętej niniejszym przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176948,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324369,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176948,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIPLANTA Katarzyna Łazucka-Cegłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 673021417
7.3.3) Ulica: Warecka 110
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ŁAZUCCY KATARZYNA ŁAZUCKA-CEGŁOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ŁAZUCCY KATARZYNA ŁAZUCKA-CEGŁOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176948,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70797,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147860,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70797,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIPLANTA Katarzyna Łazucka-Cegłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 673021417
7.3.3) Ulica: Warecka 110
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ŁAZUCCY KATARZYNA ŁAZUCKA-CEGŁOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ŁAZUCCY KATARZYNA ŁAZUCKA-CEGŁOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70797,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
- "Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
- "Wymiana i uzupełnienie znaków drogowych pionowych i poziomych na terenie Gminy Michałowice"
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w ZDOO w Białogardzie wraz z systemem zasilania z OZE
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w SDOO w Nowych Liniach wraz z systemem zasilania z OZE
- Administrowanie nieruchomościami będącymi w zarządzie Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Odnowa Parku Dworskiego w Bojszowach.
- " Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Kościuszki w Wiskitkach " w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.