Og³oszenie z dnia 2025-05-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa 4 wiat na placu zabaw w Regu³ach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa 4 wiat na placu zabaw w Regu³ach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca31cafb-7376-4a37-b4ab-cfb11417f89a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00251275
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033178/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Budowa wiaty na terenie placu zabaw w Regu³ach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.michalowice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1114459
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej, która jest dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl. 2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie zakupowej. 3) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na https://platformazakupowa.pl., ani logowania. 5) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy zakupowej oraz wymagania aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformazakupowa.pl tj.: a) sta³y dostêp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji:
pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Osx
10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer; d) w³±czona
obs³uga JavaScript; e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf; f) Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3; g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow±
stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar. 6) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 7) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 8) W
przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia
technicznego Centrum Wsparcia Klienta dostêpnego pod numerem telefonu (22) 101 02 02 lub drog± elektroniczn± na adres
cwk@platformazakupowa.pl, oraz poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/kontakt w zak³adce „Prze¶lij zg³oszenie”. 2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu
komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 3.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 4. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej https://platformazakupowa.pl// w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, 2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania
ofert/wniosków dostêpnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl//. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿
system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych
osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w
ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na
postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê
dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle
powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE
05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail:
sekretariat@michalowice.pl 2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych
Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email:
daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2024 poz. 1320), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym
postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w
zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych
danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu
umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich
wniesienia. 2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. 4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada
jawno¶ci, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w
art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których
mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje siê odpowiednio.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na budowie 4 wiat na placu zabaw w Regu³ach.
2. Plac zabaw zlokalizowany jest przy alei Samorz±du Terytorialnego na terenie dzia³ki nr ew. 616/10 (obr. 0013), gmina Micha³owice.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Budowa fundamentów;
2) Budowa czterech wiat z drewna typu BSH ;
3) Monta¿ wyposa¿enia wiat
4. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie za³±czonej dokumentacji, okre¶laj±cej zakres przedmiotu umowy:
1) Projekt zagospodarowania terenu;
2) Projekt architektoniczno - budowlany;
3) Projekt techniczny;
4) Projekt wykonawczy;
5) STWiORB;
6) Przedmiar;
7) Decyzja nr 1345/2024 z dn. 19.09.2024 r.;
5. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowi±zany jest:
1) zapewniæ bezpieczn± organizacjê prac;
2) zabezpieczyæ teren robót w okresie trwania realizacji zadania, a¿ do zakoñczenia i odbioru ostatecznego robót;
3) bezwzglêdnie stosowaæ siê do tre¶ci wszystkich uzgodnieñ wydanych przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego;
4) znaæ i stosowaæ w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotycz±ce ochrony ¶rodowiska naturalnego;
5) materia³y pochodz±ce z rozbiórek zobowi±zany bêdzie poddaæ utylizacji.;
6) uwzglêdniæ w wynagrodzeniu koszty utrzymania terenu budowy, koszty urz±dzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnieñ, odbiorów, wy³±czeñ, badañ w celu wykonania zamówienia, koszty obs³ugi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty zabezpieczenia budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej oraz koszty utylizacji materia³ów pochodz±cych z rozbiórek;
7) wykonaæ na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe je¶li uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich czê¶ci;
8) zapewniæ, na w³asny koszt obs³ugê jednostek naukowo-badawczych, o ile zajdzie taka potrzeba dla danego zakresu robót;
9) dostarczyæ Zamawiaj±cemu w dniu zawarcia umowy, o¶wiadczenie Kierownika budowy o przejêciu obowi±zku kierowania budow±;
10) zapewniæ realizacjê robót w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo osób przebywaj±cych na lub w pobli¿u terenu robót oraz przemieszczaj±cych siê w pobli¿u miejsca realizacji Przedmiotu zamówienia.
6. Teren prac pozbawiony jest dostepu do wody i instalacji elektrycznej w zwiazku z tym Wykonawca zobowiazany bêdzie do zapewnienia tych mediów we w³asnym zakresie i na w³asny koszt (agregaty pradotwórcze, beczkowozy).
7. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadaæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
8. W ramach Przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania robót budowlanych, a po ich ukoñczeniu uzyskaæ i przekazaæ Zamawiaj±cemu decyzjê administracyjn± w³a¶ciw± dla kategorii obiektu umo¿liwiaj±ca legalne u¿ytkowanie.
9. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ wszystkie roboty budowlane opisane w dokumentacji niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia
10. Wykonawca zobowi±zany jest do codziennego zabezpieczenia, uporz±dkowania i utrzymania w czysto¶ci terenu po zakoñczeniu prac.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do nale¿ytego zabezpieczenia terenu prowadzenia prac i interesów osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeñstwa zwi±zanego z ich realizacj± oraz w³a¶ciwej ochrony ¶rodowiska.
12. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa i wiedz± techniczn±, a tak¿e w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo u¿ytkowników oraz osób trzecich.
13. Za bezpieczeñstwo na terenie robót, od chwili rozpoczêcia, a¿ do ich oddania, odpowiedzialny jest Wykonawca.
14. Wszelkie u¿yte materia³y i urz±dzenia winny byæ dopuszczone do stosowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest okazaæ w stosunku do wskazanych materia³ów i urz±dzeñ dokumenty potwierdzaj±ce ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±, deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, atesty.
15. Na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
16. Na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie urz±dzenia stanowi±ce wyposa¿enie placu zabaw oraz elementy nawierzchni. W przypadku konieczno¶ci demonta¿u nale¿y przywróciæ dany zakres elementów do stanu z przed rozpoczêcia robót.
17. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt (je¿eli dotyczy).
18. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza). W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± Umow±.
19. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do bie¿±cego sprz±tania i wywo¿enia materia³ów z budowy, drogi dojazdowej do budowy oraz otoczenia budowy; posprz±tanie terenu budowy, drogi dojazdowej oraz otoczenia budowy po zakoñczeniu robót oraz wywiezienie niewykorzystanych materia³ów z budowy; w przypadku niewywi±zywania siê z tego obowi±zku, Zamawiaj±cy obci±¿y Wykonawcê kosztami sprz±tania i wywiezienia materia³ów pozostawionych na terenie budowy.
20. Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779).
21. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego, za:
1) stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronê p.po¿. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powsta³e w trakcie trwania robót na terenie przyjêtym od Zamawiaj±cego lub maj±cych zwi±zek z prowadzonymi robotami, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego,
2) bezpieczeñstwo wszelkich dzia³añ prowadzonych na terenie robót i poza nim, a zwi±zanych z wykonaniem Przedmiotu umowy,
3) szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków pracowników i osób trzecich, powsta³e w zwi±zku z prowadzonymi robotami, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego,
4) wszelkie szkody wyrz±dzone posiadaczom nieruchomo¶ci przyleg³ych, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego,
5) wszelkie szkody bêd±ce nastêpstwem niewykonania lub nienale¿ytego wykonania Przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowi±zuje siê pokryæ w pe³nej wysoko¶ci, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego,
6) uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy obiektów, dróg i terenu, a tak¿e urz±dzeñ i wbudowanej aparatury, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego,
7) dzia³ania i zaniechania Wykonawcy, jego pracowników i Podwykonawców oraz dalszych podwykonawców, przy wykonywaniu obowi±zków umownych, ustawowych i innych, które zosta³y na³o¿one w trybie administracyjnym;
8) opracowanie planu bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia dla budowy i zaplecza, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony.
22. W przypadku, w którym w trakcie realizacji Przedmiotu umowy dojdzie do kontaktu z osob± ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240 ze zm.), Wykonawca zobowi±zuje siê do realizacji Przedmiotu umowy z uwzglêdnieniem warunków dostêpno¶ci, w szczególno¶ci poprzez:
1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych,
2) zapewnienie osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby podczas wykonywania czynno¶ci, bêd±cych Przedmiotem umowy lub przemieszczaj±cej siê w okolicach lub przez teren robót.
3) Wykonawca zobowi±zuje siê do uwzglêdnienia w przedmiocie zamówienia w zakresie dostêpno¶ci architektonicznej rozwi±zañ uwzglêdniaj±cych warunki dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), w szczególno¶ci poprzez:
4) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych,
5) instalacjê urz±dzeñ lub zastosowanie ¶rodków technicznych i rozwi±zañ architektonicznych, które umo¿liwiaj± dostêp do wszystkich miejsc przeznaczonych do pobytu ludzi,,
6) zapewnienie wstêpu osobie korzystaj±cej z psa asystuj±cego, o którym mowa w art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.),
7) zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami mo¿liwo¶ci ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowania Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³
a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 100 000,00 z³,
b) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia min. 100 000,00 z³.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat, przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ i/lub wykonuje nale¿ycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczy³ co najmniej:
• 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, konstrukcji z drewna klejonego o ³±cznej warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
W przypadku robót wykonywanych/bêd±cych w trakcie realizacji na do¶wiadczenie, których Wykonawca siê powo³uje, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli czê¶æ wykonywanego zamówienia zakresem ilo¶ciowym spe³ni wymogi przedmiotu zamówienia, a Wykonawca przedstawi dowód, i¿ realizuje zamówienie nale¿ycie.
b) dysponowania osobami:
Wykonawca potwierdzi spe³nianie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowania robotami budowlanymi co najmniej:
• min. 1 osobê (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, oraz do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, kierowa³ minimum 1 robot± polegaj±c± na budowie konstrukcji z drewna klejonego o ³±cznej warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto, która zosta³a zakoñczona*.
*Za zakoñczone roboty Zamawiaj±cy rozumie roboty, które zosta³y zrealizowane na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego/ Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrane przez ten podmiot, jako wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±:
1) krajowych:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±;
2) zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z Przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót - z wykorzystaniem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane roboty budowalne te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcê – z wykorzystaniem Za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ orazo¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 – je¿eli wykonawca
sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
2) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy
wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
3) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ
przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu
albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
4) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za
zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e
Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich
podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;
5) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, b±d¼ kopiê dokumentu,
potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em (je¶li dotyczy).
6. Szczegó³owy kosztorys ofertowy z podanymi cenami jednostkowymi z tabel± elementów scalonych opracowany przez
Wykonawcê na podstawie przedmiaru oraz dokumentacji postêpowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium: 4 000,00 z³.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) ofertamusi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania
ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu
Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki
zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale VI
wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta
oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku
dotycz±cego:
1) sytuacji ekonomicznej – musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców;
2) sytuacji finansowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców;
3) zdolno¶ci dot. do¶wiadczenia Wykonawcy – musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców;
4) zdolno¶ci technicznej (personel, sprzêt) - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek
udzia³u jest spe³niony, je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza
potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-16 12:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-16 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-15
INNE PRZETARGI REGU£Y
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy/ rozbudowy dróg na terenie Gminy Micha³owice"
- "Konserwacja rowów odwadniaj±cych, rzek i zbiorników na terenie gminy Micha³owice"
- "Czyszczenie separatorów ropopochodnych oczyszczaj±cych wody deszczowe, odbiór i unieszkodliwianie odpadów na terenie gminy Micha³owice"
- "Przebudowa przy³±czy napowietrznych i kablowych istniej±cej linii nN oraz budowa kablowej linii o¶wietlenia ulicznego na Al. Jana Paw³a II w Komorowie - gmina Micha³owice"
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw w ¯³obku Miejskim w Ole¶nie
- PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY ¯£OBKU MIEJSKIM W OSTRÓDZIE
- Budowa wodnego placu zabaw na terenie Parku Wodnego MOSiR w Pu³awach
- UTWORZENIE AKTYWNEGO PLACU ZABAW PRZY ¯£OBKU GMINNYM MALUCH W BIA£YM BORZE
- Budowa obiektów ma³ej architektury w miejscu publicznym na osiedlu Smyków w Bochni
- Przebudowa Aktywnego placu zabaw przy ¿³obku im. Kubusia Puchatka w Dzia³oszynie przy ul. M. Konopnickiej 3
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.